Zgomot/instabilitate

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Iun 11, 2012 11:42 am

Salut colegii cu mitsu si vin cu o intrebare/noua problema ...de ceva timp (aprox 1 luna) am observat mergand prin bucale ca la denivelari/gropi se aude din zona dreapta spate (prin portbagaj) un hurducait...am incercat sa ma uit prin portbagaj sa nu am nimic pe acolo care sa faca zgomote, dar se vede treaba ca e ceva stricat cu siguranta...problema mai mare vine acum: in week-end am mers pe a2 pana la cta si in zona fetesti-cernavoda unde e plin de denivelari in zona podului m-a socat pur si simplu...mergand incet (cu 100km/h) la fiecare denivelare/incretitura de asfalt o simteam cum fuge de fund in partea stanga, chiar daca era si drept drumul...parca urma sa-mi fuga scaunul de sub mine...a mai patit careva chestia asta? e cumva vorba despre ceea ce cred ca poate fi evident si anume amortizorul dus? intreb pt ca stiu ca se poate duce amortizorul sau flansa, iar in stilul tipic mitsu flansa este la acelasi pret cu amortizorul (ceva ce m-a socat cand le-am schimbat pe fata) si nu as vrea sa ma trezesc ca dau banii pe 2 amortizoare cand de fapt poate trebuie sa schimb doar o flansa? multumesc

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Iun 11, 2012 12:10 pm

Pe spate nu sunt flanse ca in fata, e o bucsa si ceva de metal, ambele refolosibile. Categoric sunt amortizoarele daca iti fuge de fund cand iei denivelari. Se schimba usurel, chiar si in regim DIY. Eu am pus KYB si sunt foarte multumit de ele, le gasesti la ~200ron/buc.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Iun 11, 2012 1:38 pm

Salut alex si merci de info...cu riscul de a face pe cei ce cunosc sa rada, ce inseamna "DIY"? am gasit sachs la 583 si kyb la 477, dar pe fata mi-au dat anul trecut boge...poate fi vreo problema dc pun alta marca? ma gandesc ca trebuie sa respecte aceleasi cote toate nu? merita diferenta intre kyb si sachs?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Iun 11, 2012 1:42 pm

Scuze, DIY inseamna do it yourself, adica in regie proprie. Am scris asa ca mi-a fost lene.

477 perechea sau bucata? Eu am dat 200 ron/buc pe ale mele, fara factura/garantie!

Nu conteaza ce ai pe spate. Eu as merge pe KYB, sunt pe mai toate mitsubishiurile, pe suzuki si multe altele probabil.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Iun 11, 2012 2:28 pm

preturile sunt pt pereche, in alta ordine de idei am gasit si la 396 ...acum mai vin cu o intrebare...avand in vedere ca a inceput vacanta si stau cam prost cu finantele cam cat as mai putea merge asa si ce s-ar putea intampla, atata timp cat eu merg doar prin buc si f rar pe afara?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Iun 11, 2012 2:33 pm

Nu se strica nimic in plus la masina, dar sa ai grija mare cand conduci, cand cobori de pe poduri cum e la mine la Grand, e curba si cu gropi, daca iti fuge fundul un pic pe coborare de la o groapa imediat dai cu roata spate in bordura sau te pui de'a curmezisul si intra unul in tine pt ca deja toata greutatea e pe fata din cauza ca esti in coborare si cu piciorul pe frana.

Nici frana pe spate nu mai tine la fel de bine, roata oscileaza mult acum, si cand se usureaza se blocheaza imediat. Vezi franare pe piatra cubica, dungi dintr'alea albe de reducere a vitezei, etc. Deci condu cu atentie sporita si viteza redusa pe orice fel de suprafete!

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Iun 11, 2012 3:24 pm

merci mult de info si acum voi vedea de unde de neunde sa ma apuc sa le schimb, ideea e ca sigur nu poate fi de la altceva nu?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Iun 11, 2012 3:27 pm

Ridica masina pe capre sau pe un cric hidraulic barosan. Asigura bine toate celelalte 3 roti. Apuca de janta si incepe sa o misti sus jos. Daca poti sa o misti sus jos repejor, e clar ca amortizorul nu mai face nimic.

Pe spate mai sunt doar bucsele de la puntea spate ce pot troncani probabil, sau o spira rupta la un arc.

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Lun Iun 11, 2012 3:50 pm

ok...merci de info...voi mai merge asa o vreme (sper cat mai scurta) si dupa voi face acest test...revin cu info dupa rezolvarea problemei...offf m-am cam saturat de bagat bani...masina asta "fiabila" parca e ca o barca sparta...pui un dop undeva si intra apa prin alta parte... :-(

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Lun Iun 11, 2012 3:56 pm

Aceasi problema am si eu cu amortizoarele pe spate si se comporta exact ca la tine, dar momentan nu am bani sa pun 2 kyburi. Iar de sachs fugi unde vezi cu ochii de ele si nici gratis nu le pune pe masina. Vorbesc din propria experienta.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori