Care E Cel Mai Bun Motor De Colt Gen. 2004-2008?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Lun Iun 18, 2012 12:52 pm

Salutare

De ceva vreme ma gandesc sa imi achizitionez o masina si pana la urma am ajuns la concluzia ca un Colt din generatia 2004-2008 ar fi ok pentru mine atat ca si costuri cat si ca functionalitate. De aceea m-am gandit sa apelez la voi pentru ca in aceasta comunitate sunt mai multi utilizatori al acestei masinute si as vrea sa va intreb care ar fi cel mai bun motor la masinuta asta din cele disponibile. Din start as vrea sa exclud motorul de 1.1 deoarece mie imi place sa fuga masina nu sa merg ca batranii pe strada. Asa ca din restul de motorizari care ar fi mai buna raportat la gabaritul masinii si la consum: cel de 1.3, 1.5 sau 1.5 Turbo? In principu as merge pe varianta pe benzina, dar daca aveti voi alte argumente pentru motorizarile diesel le voi asculta cu mare placere.
Va astept cu opinii care sper sa ma ajute in a lua o decizie. Daca aveti si o argumentare cat mai completa ar fi excelent.

PS: Daca m-ati putea si ajuta cu mici sfaturi referitoare la problemele care pot aparea la acest model dealungul timpului ar fi si mai bine. Masina vreau sa o cumpar din Germania, deci ar fi bine daca as stii dinainte la ce sa ma uit.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Lun Iun 18, 2012 4:37 pm

Iti recomand cu incredere 1,5 turbo. Am si eu mai nou si e fenomenal! Daca vrei fuga la un consum decent ... ia-l!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Iun 19, 2012 1:27 am

QUOTE (Vic* @ Jun 18 2012, 12:52 PM) mie imi place sa fuga masina nu sa merg ca batranii pe strada.
1.5 turbo
QUOTE (Vic* @ Jun 18 2012, 12:52 PM) PS: Daca m-ati putea si ajuta cu mici sfaturi referitoare la problemele care pot aparea la acest model dealungul timpului ar fi si mai bine.
Raspunsuri gasesti aici.

Succes, sa ne tii la curent!

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Mar Iun 19, 2012 7:32 pm

Mersi mult, eu ziceam ca 1.3 mi-ar fi deajuns pentru caroseria aia... Oricum o sa mai studiez si topicul care mi l-ati recomandat.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Iun 19, 2012 7:37 pm

1.3 se misca decent, dar nu e un demon al asfaltului. Eu am 1.3, si deseori scot untul din el, mai ales in a 2-a. Daca as avea de ales, eu as merge pe 1.5 N/A, turbo e prea mult pt buzunarul meu. Cheltuieli mai mari cu consumul si reviziile.

Avatar utilizator
jri22
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 24, 2011 9:52 pm

Mesaj de jri22 » Joi Iun 21, 2012 5:44 pm

sustin motorul meu: 1.3 simplu...aproape 100 de cai pe caroseria asta sunt mai mult decit suficienti...la demaraje si viteze pe autostrada de pina-n 170-180 este mai mult decit trebuie si permite alocatia ptr amenzi

Avatar utilizator
fenom
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 16, 2012 1:45 pm

Mesaj de fenom » Joi Iun 21, 2012 7:10 pm

Daca gasesti un colt cu motor de 1.5 simplu aspirat de 109 cai te sfatuiesc sa il iei . Il poti resofta si mai castigi 10-11 cai + un filtru de aer k&N si la 950 kg cat cantareste, devine o masina brutala , rapida, perfecta si vei lasa multe masini cu pretentii in spate. Pe mine ma uimeste masina asta.. ador sa schimb la 6000 rpm , motorul se aude superb ! Si este un motor fiabil caruia ii plac turatiile.

Dar vezi sa o verifici cap-coada chiar si motor ca nu fie probleme. Si vezi ca in cazul in care au joc bieletele de directie , asta inseamna 3800 lei + manopera deoarece nu se pot schimba separat . ( nu exista bielete separat ) Dar sunt niste piese care pica destul de greu din ce am citit.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Iun 21, 2012 7:47 pm

Daca nu vrei sa faci toti "batranii" care au urme de normalitate in cap si incearca sa mearga cat de cat legal, pe unii o sa ii poti face si cu 1.3. Am ramas surprins cum se misca titirezu asta de masina cu un 1.3. Cu 1.5 cred ca faci si alti reisari.

1.3 e putin peste necesarul pentru un mers normal cu buburuza asta. Masina e usoara, in anumite plaje de turatii chiar uimeste, cel putin cand e goala.
Pentru impresii, figuri de om grabit care nu isi permite sa astepte dupa altii si sa respecte legile, sa faci tot ce apuci la semafor, 1.5T.

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Vin Iun 22, 2012 8:31 pm

Mersi oameni buni pentru sfaturi. Problema e că 1.5T e cam peste 5000euro la SH.... Da mă mai g?ndesc. Oricum am observat o anomalie la maşina asta. Varianta cu 5 uşi e mai ieftină dec?t cea cu 3 la aceeaşi motorizare ceea ce nu mi se pare normal. Aveţi vreo explicaţie?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Iun 22, 2012 8:40 pm

1.5T are schimb de ulei intermediar la 7500k sau 6 luni pe langa revizia normala la 15.000/An, are curea de distributie nu lant.. 1.5 aspirat ideal.

Cea in 3 usi mi se pare mult mai frumoasa mie, profilul si spatele celei in 5 usi nu-mi inspira sportivitate. CZ3 1.5 SAM ar fi cel mai dezirabil model dupa mine.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori