Care E Cel Mai Bun Motor De Colt Gen. 2004-2008?
Salutare
De ceva vreme ma gandesc sa imi achizitionez o masina si pana la urma am ajuns la concluzia ca un Colt din generatia 2004-2008 ar fi ok pentru mine atat ca si costuri cat si ca functionalitate. De aceea m-am gandit sa apelez la voi pentru ca in aceasta comunitate sunt mai multi utilizatori al acestei masinute si as vrea sa va intreb care ar fi cel mai bun motor la masinuta asta din cele disponibile. Din start as vrea sa exclud motorul de 1.1 deoarece mie imi place sa fuga masina nu sa merg ca batranii pe strada. Asa ca din restul de motorizari care ar fi mai buna raportat la gabaritul masinii si la consum: cel de 1.3, 1.5 sau 1.5 Turbo? In principu as merge pe varianta pe benzina, dar daca aveti voi alte argumente pentru motorizarile diesel le voi asculta cu mare placere.
Va astept cu opinii care sper sa ma ajute in a lua o decizie. Daca aveti si o argumentare cat mai completa ar fi excelent.
PS: Daca m-ati putea si ajuta cu mici sfaturi referitoare la problemele care pot aparea la acest model dealungul timpului ar fi si mai bine. Masina vreau sa o cumpar din Germania, deci ar fi bine daca as stii dinainte la ce sa ma uit.
De ceva vreme ma gandesc sa imi achizitionez o masina si pana la urma am ajuns la concluzia ca un Colt din generatia 2004-2008 ar fi ok pentru mine atat ca si costuri cat si ca functionalitate. De aceea m-am gandit sa apelez la voi pentru ca in aceasta comunitate sunt mai multi utilizatori al acestei masinute si as vrea sa va intreb care ar fi cel mai bun motor la masinuta asta din cele disponibile. Din start as vrea sa exclud motorul de 1.1 deoarece mie imi place sa fuga masina nu sa merg ca batranii pe strada. Asa ca din restul de motorizari care ar fi mai buna raportat la gabaritul masinii si la consum: cel de 1.3, 1.5 sau 1.5 Turbo? In principu as merge pe varianta pe benzina, dar daca aveti voi alte argumente pentru motorizarile diesel le voi asculta cu mare placere.
Va astept cu opinii care sper sa ma ajute in a lua o decizie. Daca aveti si o argumentare cat mai completa ar fi excelent.
PS: Daca m-ati putea si ajuta cu mici sfaturi referitoare la problemele care pot aparea la acest model dealungul timpului ar fi si mai bine. Masina vreau sa o cumpar din Germania, deci ar fi bine daca as stii dinainte la ce sa ma uit.
QUOTE (Vic* @ Jun 18 2012, 12:52 PM) mie imi place sa fuga masina nu sa merg ca batranii pe strada.
1.5 turbo
QUOTE (Vic* @ Jun 18 2012, 12:52 PM) PS: Daca m-ati putea si ajuta cu mici sfaturi referitoare la problemele care pot aparea la acest model dealungul timpului ar fi si mai bine.
Raspunsuri gasesti aici.
Succes, sa ne tii la curent!
1.5 turbo
QUOTE (Vic* @ Jun 18 2012, 12:52 PM) PS: Daca m-ati putea si ajuta cu mici sfaturi referitoare la problemele care pot aparea la acest model dealungul timpului ar fi si mai bine.
Raspunsuri gasesti aici.
Succes, sa ne tii la curent!
Daca gasesti un colt cu motor de 1.5 simplu aspirat de 109 cai te sfatuiesc sa il iei . Il poti resofta si mai castigi 10-11 cai + un filtru de aer k&N si la 950 kg cat cantareste, devine o masina brutala , rapida, perfecta si vei lasa multe masini cu pretentii in spate. Pe mine ma uimeste masina asta.. ador sa schimb la 6000 rpm , motorul se aude superb ! Si este un motor fiabil caruia ii plac turatiile.
Dar vezi sa o verifici cap-coada chiar si motor ca nu fie probleme. Si vezi ca in cazul in care au joc bieletele de directie , asta inseamna 3800 lei + manopera deoarece nu se pot schimba separat . ( nu exista bielete separat ) Dar sunt niste piese care pica destul de greu din ce am citit.
Dar vezi sa o verifici cap-coada chiar si motor ca nu fie probleme. Si vezi ca in cazul in care au joc bieletele de directie , asta inseamna 3800 lei + manopera deoarece nu se pot schimba separat . ( nu exista bielete separat ) Dar sunt niste piese care pica destul de greu din ce am citit.
Daca nu vrei sa faci toti "batranii" care au urme de normalitate in cap si incearca sa mearga cat de cat legal, pe unii o sa ii poti face si cu 1.3. Am ramas surprins cum se misca titirezu asta de masina cu un 1.3. Cu 1.5 cred ca faci si alti reisari.
1.3 e putin peste necesarul pentru un mers normal cu buburuza asta. Masina e usoara, in anumite plaje de turatii chiar uimeste, cel putin cand e goala.
Pentru impresii, figuri de om grabit care nu isi permite sa astepte dupa altii si sa respecte legile, sa faci tot ce apuci la semafor, 1.5T.
1.3 e putin peste necesarul pentru un mers normal cu buburuza asta. Masina e usoara, in anumite plaje de turatii chiar uimeste, cel putin cand e goala.
Pentru impresii, figuri de om grabit care nu isi permite sa astepte dupa altii si sa respecte legile, sa faci tot ce apuci la semafor, 1.5T.
1.5T are schimb de ulei intermediar la 7500k sau 6 luni pe langa revizia normala la 15.000/An, are curea de distributie nu lant.. 1.5 aspirat ideal.
Cea in 3 usi mi se pare mult mai frumoasa mie, profilul si spatele celei in 5 usi nu-mi inspira sportivitate. CZ3 1.5 SAM ar fi cel mai dezirabil model dupa mine.
Cea in 3 usi mi se pare mult mai frumoasa mie, profilul si spatele celei in 5 usi nu-mi inspira sportivitate. CZ3 1.5 SAM ar fi cel mai dezirabil model dupa mine.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori