Revizie Mitsubishi

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
robert30buc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 01, 2012 12:05 pm

Mesaj de robert30buc » Mie Aug 01, 2012 12:11 pm

Buna ziua,


Sunt nou pe acest site si ma bucur sa intru in comunitatea voastra.
Va scriu pt a va descrie minunatele servicii de la MCAR si preturile pe care le practica ei, mi se par destul de scumpi, revizia in al doilea an al masinii sa ma coste 1000 de ron este destul de mult.
Intrebarile mele sunt: daca fac revizia in alta parte decat la un service autorizat Mitsubishi se pierde garantia, stiu asta...la aceasta revizie trebuie sa schimb filtrele de aer, de ulei si de particule repectiv uleiul.
Pretul oferit de un service destul de cunoscut (Norauto) este de 400 de ron cu tot cu manopera iar de cei de la Mitsubishi este de 1000 de ron, cred ca este destul de semnificativ, diferenta este la manopera unde cei de la Mitsu imi iau 400 si ceva de RON iar cei de la Norauto in jur de 80 de ron, schimbat filtre si ulei.
Ei imi ofera niste filtre Nipparts, este vreo problema daca aleg filtrele propuse de ei? Banuiesc ca nu este o diferenta intre filtrele oferite de cei de la service si aceste filtre.
Iar a doua intrebare este, la 15.000 de km, respectiv 2 ani de zile ar trebui sa schimb si lichidul de frana? Cei de la Mitsubishi imi spun ca este necesar la 2 ani sa se schimbe acest lichid.
Care este raspunsul? Vor ei sa puna in plus la factura sau nu trebuie schimbat?

Zi buna,

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Aug 01, 2012 12:40 pm

E bine sa schimbi si lichidul de frana la 2 ani, tine de siguranta ta. Totusi, eu l-am schimbat dupa 4 ani (si aproape 100.000km!), si am pus si furtune ranforsate cu ocazia asta (in locul furtunelor originale ce aveau 7 ani) si n-am simtit nici o diferenta. Dupa 2 ani si doar 15.000km nu cred ca a absorbit umezeala atat incat sa ii scada punctul de fierbere, si daca nu calaresti frana intr-una, si nu cobori pante cu piciorul pe frana, atunci ar trebui sa fie ok si ala pt cel putin inca un an.

La 2 ani nu se schimba si cureaua de accesorii? Este importanta pt ca ea angreneaza pompa de apa, alternatorul si compresorul A/C. Daca plezneste, fierbe motorul si crapa chiulasa, ramai fara directie (e asistata electric) si mori de cald

Verific-o, si daca se prezinta foarte bine, o mai tii un an..dar mai mult nu merita, e 50-60 de lei una noua. daca inca n-a inceput sa scartzaie, nu prezinta crapaturi, nu e imbatranita...e ok.

Eu folosesc filtre Mann, cel de ulei (W67 nu W67/1) e maricel, inghite mult ulei , si cel de aer are plurile scurte, e mai sport Cel de polen musai cu carbon activ, iar la ulei sa nu te zgarcesti. Sa pui un 5w30 sau 0w40 de calitate, sintetic adevarat, nu prostii ca mobil super sau castrol magnatec. Eu am fost foarte multumit de Shell Helix Ultra 0w40 (si 5w30 dar parca era mai zgomotos motorul la cald, eu am un tachet care bate), dupa ce am incercat si aral supertronic(0w40 si 5w30), si mobil 1 (0w20, 0w40 si 5w30, si Amsoil (0w20 si 5w30). Consumul de combustibil cel mai scazut l-am avut cu amsoil 5w30, dar e si cel mai scump si se prapadeste repejor. Nu ca ar fi asta un factor decisiv in alegerea uleiului. Protectia primeaza, si la capitolul asta, Shell mi se pare imbatabil.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Aug 01, 2012 2:40 pm

Salut,
pentru filtre iti recomand si eu Mann. Am avut probleme cu ultimul filtru de ulei pe care l-am pus (Jackoparts) in sensul ca permitea uleiului sa se scurga din el iar la pornirea la rece imi ramanea martorul de ulei o idee mai mult aprins decat de obicei. Schimbat filtrul cu un Mann la recomandarea lui Alex44 si acum e totul ok.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Aug 01, 2012 3:34 pm

Si daca tot renunti la garantie, nu mai bine iti faci schimbul de ulei si filtre singur? E simplu, si in afara de o cheie de 13 pt busonul de la baie nu iti trebuie nimic Si ai alta placere cand faci cu mana ta ceva la masina

Avatar utilizator
robert30buc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 01, 2012 12:05 pm

Mesaj de robert30buc » Mie Aug 01, 2012 3:49 pm

da, ai dreptate. ideea e ca in legatura cu garantia oferita sunt destul de sceptic, as pierde 1 an de garantie. in afara de partea electrica daca ipotetic s-ar intampla ceva nu stiu ce altceva sa se mai intample.
din punctul vostru merita sa renunt la garantie? voi ce ati face in cazul meu? sa platesc mult mai mult pt revizia asta si sa imi mentin garantia?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Aug 01, 2012 4:25 pm

Eu am dat-o dracu din primul an In mod normal o revizie ar merita pretul de reprezentanta, daca ai beneficia de expertiza pe care ar trebui sa o aibe in mod normal mecanicii si inginerii de la reprezentanta, si daca ar face toate verificarile din carte nu doar schimb de ulei si filtre (daca le schimba si pe alea, si nu cumva iti sterge filtru vechi sa para nou), si ai primi si un update de soft, si asa mai departe. Din pacate la noi iti iei teapa la reprezentante mai ceva ca la targ, si se mai ocupa si un mecanic fara habar care nu stie decat sa vaneze bidonul de lichid de parbriz si sa ti-l umple cu lichid de 17 ron litru. Si mai apoi sa ti se factureze 5 ore tehnologice pt o revizie in care s-a lucrat efectiv 45 de minute pe masina ta. A da si sa dai 3 milioane pe ulei din butoi. Ce m-am enervat

Mai bine iti faci singur, cu grija totul, bagi la cap tot ce vezi pe sub masina, schimbi ce trebuie cand trebuie, iar restul de bani ii pui la saltea, sa ai cand se va stramba un amortizor pe drumurile patriei, sau te ia radarul la 3 dimineata cu 62 in localitate.

La cati km faci tu, ce sa cada la masina in 3 ani? Nici nu ii tocesti cauciucurile. Si eu mai degraba as cumpara masina de la un baiat care are toate bonurile de la consumabilele schimbate, si si-a notat in carte ce a schimbat el cu mana lui, constiincios, decat stampile fara valoare de la reprezentante unde masina (si de cele mai multe ori si tu) este tratata in scarba.

Mai bine tii casco pe ea decat garantie de banii aia;)

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Sâm Aug 04, 2012 9:48 pm

de curios ...sa-i intrebi pe aia de la reprezentanta cati L DE ANTIGEL ai in motor
mergi pe consumabile MANN

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Aug 05, 2012 7:58 am

QUOTE daca le schimba si pe alea, si nu cumva iti sterge filtru vechi sa para nou
stii tu sigur?
asa se intampla peste tot? tot timpul? ai dovezi?
ca e grava acuzatia asta a ta.
daca este asa, de ce nu scrii o plangere la politie pentru iselaciune?

Avatar utilizator
jackel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 03, 2012 8:06 am

Mesaj de jackel » Dum Aug 05, 2012 11:40 am

Salut, am si eu o problema tot legata de revizie:) cand am luat masina anul trecut prima revizie era la 20.000km in regim normal 15000km in regim fortat sau ceva de genul sau 1an.Intre timp a trecut anul si mi-a aparut cheita pentru revizie stiind ca am doua revizii gratuite asa am cumparat masina m-am dus la mitsu sa-mi fac revizia acolo am avut surpriza sa-mi ceara nu stiu ce card(pe care binenteles ca nu mi-l dadusera) am asteptat vreo 2 sapt sa trimita cardul din olanda parca, pana aici nicio problema sunt programat pentru maine dimineata.Acum vine marea mea problema vineri seara am ramas fara talon(lumini neomologate sub masina)fiind si nou in zona amenzilor, dar stiind de la cei patiti am incercat sa o dau la pace cum de altfel mi-a fost recomandat i-am zis ca le dau jos ca nu e nicio problema, iar gaborul mi-a zis ca daca nu le dau jos platesc 1400ron daca le dau jos platesc doar 400 ron, am rupt sistemul din masina care actiona neoanele si totul a fost ok mi-a dat doar 400ron si talonul suspendat.Fiind prima mea revizie neinteresandu-ma ce acte au fost necesare la masinile din familie cand au avut revizii vine intrebarea mea pot face revizia fara talon?Am intrebat in stanga si in dreapta si am vazut ca depinde de marca si service, voi ce stiti la mitsu cer sau nu talonul:)

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Dum Aug 05, 2012 9:39 pm

Mie mi l-au cerut la Cluj. Le trebuie, cred, seria maşinii. ?ncearcă cu cartea de identitate a maşinii (sau cum se numeşte).

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori