Vreau Un Colt

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
FlorinMihai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2012 3:52 pm
Contact:

Mesaj de FlorinMihai » Joi Ian 17, 2013 10:04 pm

Ma uimiti cu amicitia si interesul de care dati dovada la nevoie!
Va multumesc foarte mult pentru toate sfaturile pe care mi le dati.
Trebuie sa va spun ca acel Colt negru despre care va spuneam s-a vandut altcuiva.
De asemenea, am sa va spun ca voi mai avea putintica rabdare pana iau masina, pentru ca a aparut o cheltuiala neprevazuta cam mare si trebuie sa rezolv problemele in functie de prioritate.
De asemenea, as vrea sa va spun ca am condus un Colt 1.3 si m-am convins ca un Colt vreau...chiar daca are un consum cam mare (10.6 pe computer).
Legat de masina din link, e vanduta de un samsar...asa ca nu am incredere sa cumpar. Prefer sa iau de la romani, o masina ceva mai uzata, dar sa am o oarecare incredere.

Va multumesc inca o data si va astept cu propuneri de Colt.
Momentan am scazut putin bugetul, deci daca apare ceva pe la 4000 Euro as putea sa ma bag, daca nu mai stau 2-3 luni si revin la sentimente mai bune!

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Joi Ian 17, 2013 10:46 pm

Cu placere, asa suntem noi saritori.
E un proverb "un nebun arunca o piatra in apa..."

Avatar utilizator
fenom
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 16, 2012 1:45 pm

Mesaj de fenom » Vin Ian 18, 2013 1:29 pm

QUOTE (piticu @ Jan 16 2013, 08:51 PM) Fuck, pe ce preturi de nimic se dau colturile, cel putin pe ala din anunt nu las rata (mai ales ca e si febletea mea diesel). Si cand vezi ca se aduc de afara masini rulate cu 300 mii km si dati inapoi, innebunesti nu alta.


Romanii prefera sa dea banii pe un Golf vechi de 10 ani + cu 200.000+ in bord decat sa cumpere un colt diesel cu 60.000 reali cumparat din tara si tratat doar la reprezentanta ! Nu e "TEDEI" nu e VW . Majoritatea vor o masina de care sa-si bata joc cu cele mai ieftine piese pe producator iar de o masina japoneza nu au cum sa-si bata joc.

Avatar utilizator
jri22
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Oct 24, 2011 9:52 pm

Mesaj de jri22 » Lun Ian 21, 2013 10:16 pm

sal...ptr toti cei care doresc Colt recomand motorul de 1.3...e suficient de sportiv (cind trebuie sau vrei) iar consumul este absolut rezonabil...inrest, ptr amicul care vrea masina, si eu m-am hotarit sa o dau-vreau un Lancer:)

Avatar utilizator
FlorinMihai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2012 3:52 pm
Contact:

Mesaj de FlorinMihai » Vin Ian 25, 2013 2:34 pm

Salutare.

Inca nu am gasit masina...inca mai caut.
Daca mai aveti oferte, sunt pregatit sa discutam.
As prefera dupa 2007, iar daca e din 2006 gen, ma intereseaza insa nu doresc sa suport taxele auxiliare.

Avatar utilizator
dan_bruj
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 02, 2011 7:22 pm

Mesaj de dan_bruj » Sâm Ian 26, 2013 1:08 pm

Buna ziua, am vazut ca cautati un colt.Eu din intamplare am un colt 1.5 benzina de vanzare.Are 59.000 km. Intrati la mine sa vedeti anuntul.Sunt primul proprietar si masina este in stare foarte buna.Pt alte detalii puteti sa ma contactati.

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Sâm Ian 26, 2013 8:16 pm

Sfatul meu gratis. Ia-ti un golf 5 sau 6. E mai simplu.
Coltul e interesant, mai ales pentru tineri, insa fereasca ala mare de vreo belea fara casco. Ai sa plingi.
Si asa nici o reprezentanta nu recunoaste ca discurile de frina originale sint facute sa se duca imediat, ca mai gresesc aiurea cind string o roata si trebuie sa tai prezonul ca sa o dai jos si te taxeaza 1400 lei pentru prezoane plus butuc, ca schimba ambreiaj si scapa ulei pe la cutie pe urma, ca dupa ce iei masina din service de la o revizie chioara incep sa se aprinda beculete ciudate prin bord si cind ii intrebi pai vezi ca s-ar putea sa fie nus ce rahat care costa si ala peste 1000 lei si tot asa. Si sa nu mai vorbesc de pompa de frina care pica din senin. Sau bascula indoita din senin. ( daca stiti cum arata aia, orice indoitura are efect masiv si asupra altor piese ale masinii ).
Coltul este o masina scumpa daca e vorba de orice altceva in afara de revizie.

Sa nu mai aduc vorba de plastice ce scirtie la interior, scaune inconfortabile, optionale puse degeaba gen incalzire oglinzi, senzori de ploaie etc.

Da, masina poate fi interesanta cita vreme nu ai probleme. Si probleme s-ar putea sau sa nu ai.

Daca te intereseaza un colt 5 usi, 1.3 sam safety, vreo 80k km, cu revizii la zi si intretinuta de nevasta, cutie mizerabila automata/robotizata, lasa un semn

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Ian 26, 2013 8:38 pm

Imi pare rau pentru pataniile tale, din pacate (fericire de fapt), nu pot spune ca le impartasesc - avand 2 Colturi in preajma.

Optionalele alea nu-s puse deloc aiurea, dar de asta nu ajungi sa iti dai seama decat atunci cand nu ti se mai incalzeste cate o oglinda. Mie mi s-a intamplat si atunci i-am vazut utilitatea. A, si s-a intamplat sa nu mai mearga din cauza ca am lovit-o.

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Sâm Ian 26, 2013 9:21 pm

QUOTE (jules @ Jan 26 2013, 08:16 PM) Si asa nici o reprezentanta nu recunoaste ca discurile de frina originale sint facute sa se duca imediat, ca mai gresesc aiurea cind string o roata si trebuie sa tai prezonul ca sa o dai jos si te taxeaza 1400 lei pentru prezoane plus butuc, ca schimba ambreiaj si scapa ulei pe la cutie pe urma, ca dupa ce iei masina din service de la o revizie chioara incep sa se aprinda beculete ciudate prin bord si cind ii intrebi pai vezi ca s-ar putea sa fie nus ce rahat care costa si ala peste 1000 lei si tot asa. Si sa nu mai vorbesc de pompa de frina care pica din senin. Sau bascula indoita din senin. ( daca stiti cum arata aia, orice indoitura are efect masiv si asupra altor piese ale masinii ).
Coltul este o masina scumpa daca e vorba de orice altceva in afara de revizie.

Sa nu mai aduc vorba de plastice ce scirtie la interior, scaune inconfortabile, optionale puse degeaba gen incalzire oglinzi, senzori de ploaie etc.

Da, masina poate fi interesanta cita vreme nu ai probleme. Si probleme s-ar putea sau sa nu ai.

Daca te intereseaza un colt 5 usi, 1.3 sam safety, vreo 80k km, cu revizii la zi si intretinuta de nevasta, cutie mizerabila automata/robotizata, lasa un semn

Strongly disagree!!!
1. discurile de frana : pe fata le-am schimbat abia la 110 000, pe spate le am si acum, la 135 000. Daca asta inseamna ca se duc imediat...
2. Niciodata nu am avut probleme cu pompa de frana/ambreiaj/bascula
3. Nu scartaie absolut nimic la interior. Scaunele nu or fi ele ca intr-un C5 sau E Klasse dar am fost cu masina pana la Lisabona, pana la Lausanne sau pana la Marsilia si n-a trebuit sa ma operez la coloana.
Cred ca ai fost extraodinar de ghinionist si probabil ai fi avut aceleasi probleme si cu un Lexus. Sper ca pe alte planuri ai mai mult noroc decat in domeniul auto.

Avatar utilizator
jules
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 11:34 am

Mesaj de jules » Mie Ian 30, 2013 1:57 pm

@cocolino
Legat de discuri, sigur, ar mai fi mers inca 40k km. Dar cei de la service le-au masurat si au zis ca trebuie schimbate. Asta in conditiile in care masina o conduce nevasta si doar drumuri lungi. Fara joaca cu masina de vreun fel. Pe bune, chiar nu am facut liniute sau ceva de genul. Si masina o conduce nevasta. Pur si simplu nu risc nimic pe masina ei. La mine mai fortez citeodata, la ea nu.
Tu nu ai avut, bravo tie. La mine asta s-a intimplat. Bine ca a fost pe garantie. Bascula s-a indoit dintr-un motiv necunoscut. Teoretic trebuia sa am si o roata distrusa. Asta s-a facut pe casco ca service-ul nu si-a asumat rapunderea pe garantie.
Ambreiaj schimbat cumva degeaba. Motivul era ca nu mai intra in marsarier. De fapt era un senzor care masoara grosimea discului. A doua oara, dupa alti 10k km au remediat intr-un fel problema. Oricum astept sa apara din nou. Basca ca acum scapa ulei pe la cutie. Putin, dar indeajuns incit sa pot pica un ITP fara jena. Mi-au spus clar de doua ori cei de la ITP ca la asta se pica. Ultima data am avut noroc ca desi imi blocase RAR-ul masina, nenea nu s-a uitat decit la seria motorului.
Ai noroc ca nu ai zgomote/ greieri.
Scaunele mie mi se par aiurea. Dar aici recunosc ca e o problema subiectiva si ma afecteaza pe mine.
Incalzirea in oglinzi e degeaba pentru ca dureaza o vesnicie sa dezabureasca. Pe bune. La masina mea in doua minute am oglinzile uscate. De la pline de zapada la uscat in 2 minute e ceva.

Amortizoare spate care scirtie din prima zi, scaune care scirtie din cind in cind. Chestii pe care service-ul nu le-a reparat niciodata. Pur si simplu le-a ignorat. Desi erau trecute pe fisa de probleme.
Si la ultima revizie facuta la reprezentanta am plecat cu becul galben aprins. O fi intimplare, o fi vina cuiva, nu stiu. De faza cu prezoanele strinse aiurea nu mai zic. S-au rascumparat la faza asta pe urma. Si le-am explicat clar de ce s-a intimplat asa.

Poate sint eu ghinionist, insa astfel de intimplari nu-mi plac. Nu ma consider ghinionist de fel, insa am mari nedumeriri legate de modelul asta de masina. Prea multe probleme aiurea.

De asta prefer si poate am putine regrete ca nu i-am luat de la inceput un golf. Macar la ala nu picau toate ca la nebuni.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori