Proaspat Detinator Al Unui Mitsubishi Colt Iv

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
SarbuValentin
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2013 9:29 am

Mesaj de SarbuValentin » Lun Ian 28, 2013 10:06 am

Buna ziua . Sunt proaspatul detinator al unui mitsubishi Colt IV hatchback din 1997 motor 1.3 , 55KW , benzina ,bineinteles spre rusinea mea inmatriculat pe BG nu eu l-am inmatriculat ci asa l-am luat dar nu va sta mult asa , sa lamureasca astia cu taxa si apoi va deveni RO, as vrea si eu sa imi spuneti care sunt partile bune si rele la aceste masinii ,am luat-o cu SRS aprins in bord poate ma lamuriti si pe mine ce trebuie facut ca sa se stinga si nu am contraaripile de plastic (aparatori de noroi) poate stiti de unde pot achizitiona asa ceva.Va multumesc
PS : papa un pic de ulei de la cce ar utea fi , in rest motorul merge foarte OK nu tacane nu bate nu nimic doar miros de ulei.

Avatar utilizator
LaurB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 14, 2008 10:44 am

Mesaj de LaurB » Lun Ian 28, 2013 10:43 am

Salut...
Sa stapanesti masina sanatos si cati mai multi km fara incidente.
SRS tine de partea de siguranta, in speta aitrbag-uri. Cel mai bine e sa faci o diagnoza sa vezi motivul.
Posibil sa fie busit un senzor, calculatorul de airbaguri sau chiar sa iti lipseasca airbagurile.
Foarte important e sa mergi la cineva care poate scana mai mult decat calculatorul motorului (sunt scule care sa zicem au acoperire mai mica sau mai mare de scanare a calculatoarelor masinii).
Iti papa ulei, depinde foarte mult cat: 1l la 15000Km poate e OK, 1l la 1000Km poate e o problema, depinde de masina....., aici imi dau cu parerea, alti colegi cred ca tre pot sfatui mai bine... Poate un test de compresie te va ajuta...poate ai scurgeri pe la garnituri, poate segmentele de ulei de pe cilindri sunt duse si nu curata uleiul din camera de ardere...

Multa bafta
Laurentiu

Avatar utilizator
SarbuValentin
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2013 9:29 am

Mesaj de SarbuValentin » Lun Ian 28, 2013 10:48 am

Multumesc de sfaturi , o sa mai astept un pic sa fac cash si ma duc cu ea la o diagnoza , prima data tre sa ii schimb pivotul stanga si sa ii fac geometria si sa achizitionez aparatorile de noroi ca imi umple farurile de molz si e s pacat ca o ia si rugina apoi restul.Masina are 238 mii KM

Avatar utilizator
SarbuValentin
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2013 9:29 am

Mesaj de SarbuValentin » Mar Ian 29, 2013 6:45 pm

Am verificat airbag-urile l,am verificat si mufa de sub volan toate bune alte ideei ceva??? la ce sa ma mai uit?sincer chiar ma dispera SRS aprins . In alta ordine de idei , aveti idee cum pot da si eu afara centru de comanda caldura , am scos capacul acela din fata am desfacut cele 4 suruburi dar nu are loc de iesire prin gaurica aia am becurile arse la toate butoanele acelea si tare as dori sa le schimb.Si ce ulei recomandati la un motor de 238 k km sintetic sau semisintetic 5w40 sau 10w40?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Ian 30, 2013 8:54 am

Nu doar mufele pot fi problema, ci chiar cablajul. De exemplu cel de la volan care declanseaza airbagul din volan.

Diagnoza. Diagnoza. Diagnoza.

Avatar utilizator
SarbuValentin
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2013 9:29 am

Mesaj de SarbuValentin » Mie Ian 30, 2013 9:39 am

Recomandati-mi si mie un centru de diagnoza bun si mai corect ca pret in Bucuresti

Avatar utilizator
SarbuValentin
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2013 9:29 am

Mesaj de SarbuValentin » Mie Feb 13, 2013 11:04 am

Am rezolvat-o cu SRS-ul fusese scos volanul si pus la loc si nu i s-a scos eroarea am scos-o la diagnoza SRS - Motor - ABS 75 Ron acum am alta problema , am dat intr-o bordura cu baia si am fos nevoit sa o dau jos sa o sudez( noroc ca este de tabla) am pus-o la loc cu garnitura noua plus mastic negru 2+2 schmbat uleiul Castrol 5w40 plus filtru Jako-Parts si acum am o oscilare de turatie cand este motorul cald , pana sa se incalzeasca este Ok dar cand ajunge apa la jumate gata incepe sa dea sa moara motorul adica de la 8-900 turatii ajunge la 150-200 turatii si tot asa aveti idee de la ce poate fi. Nu am umblat la sonde sau altceva doar am dat galeria jos din bucsile de prindere si saxofonul dar am lasat galeria in ultima prindere sa stea .Se poate sa se fi inbacsit sondele lambda de negru de fum de pe teava ????As putea sa le curat in vreun fel gen scos afara si suflate cu aer comprimat sau ceva de genul????
Va multumesc

Avatar utilizator
SarbuValentin
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2013 9:29 am

Mesaj de SarbuValentin » Lun Mar 04, 2013 10:33 am

Are cineva idee ce acte imi trebuie pt a inmatricula masina cu numere de bulgaria sa o trec pe romania imi trebuie fiscal de la bulgar????

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mie Mai 01, 2013 2:17 pm

Dea dea, te duci cu actul de vanzare-cumparare si tre sa te duci sa radiezi masina din Bulgaria. Pe urma o inmatriculezi la noi dar problema e si cum ai luat-o, ma refer daca ai luat-o tiganeste sau in regula. Daca are numere de BG atunci e inca inmatriculata pe numele lu' ala, asadar tre sa o rezolvi cu el, impozitul ala ii vine lui, tu tre sa o scoti de acolo de la ei de la impozitare de pe numele lui. Banuiesc ca nu are numere de BG dar pe numele tau.

Pe urma te duci la RAR cu toate hartiile, talon.... Iote ia acia:

http://www.rarom.ro/RO/article--Cum_s%C ... --197.html

Cele mai multe informatii pentru ce-ti trebuie tie le gasesti pe net!

http://www.inmatriculari-radieri.ro/act ... larea.html

Ei lasa, ca e bine te mai duci si tu pe la Bvlgari putin!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori