Se Opreste Motorul Din Cauza Caldurii...
Buna! Am si eu un Colt 2007 1.3 95cp....Sunt foarte multumita de masina doar ca exista o mare problema. Cand e foarte cald ( peste 30 de grade ), la drum lung sau daca e aglomerat se opreste motorul ( ca si cum as ramane fara benzina). Am incercat in service, tester, degeaba... Daca aveti vreo idee... Multumesc!
Salve!
Verifica si decantorul/filtrul de benzina din compartimentul motor, din stanga, situat cam intre grila parbrizului si rezervorul cu lichid de frana si ambreiaj, o chestie neagra, cilindrica, cu vreo doua furtune.. E posibil sa fie nevoie de desfundarea unor orificii prin el sau de schimbare. Pe timp calduros, masina mea pregeta in a porni la proma cheie, fie porneste dupa ceva mai mult de 5-7 secunde, fie e nevoie de a doua cheie. Despre treaba asta am discutat vara trecuta cu cineva care a spus ca avea aceeasi manifestare la un propria masina si a fost sfatuit sa schimbe decantorul. Nenea a zis ca nu i-a placut pretul si s-a apucat sa gadile respectivul decantor. In principiu, daca memoria ma ajuta, el zicea ca in acel decantor exista o supapa cu plutitor sau ceva de genul asta care astupa niste orificii si nu permite acumularea de vapori. Supapa se blocase/intepenise, asa ca nu mai bloca orificiile. Nenea s-a apucat si i-a picurat un strop de ulei de motor si dupa vreo doua trei repetari supapa s-a deblocat. Acel domn avea o masina Renault, si cum stia ca mitsu a luat pentru carisma cutii de viteze si alte chestii de la renault, a zis ca e posibil ca pe colt sa fie acelasi tip constructiv de decantor/filtru.
Eu inca nu am apucat sa ma joc la respectiva piesa.
Succes!
Verifica si decantorul/filtrul de benzina din compartimentul motor, din stanga, situat cam intre grila parbrizului si rezervorul cu lichid de frana si ambreiaj, o chestie neagra, cilindrica, cu vreo doua furtune.. E posibil sa fie nevoie de desfundarea unor orificii prin el sau de schimbare. Pe timp calduros, masina mea pregeta in a porni la proma cheie, fie porneste dupa ceva mai mult de 5-7 secunde, fie e nevoie de a doua cheie. Despre treaba asta am discutat vara trecuta cu cineva care a spus ca avea aceeasi manifestare la un propria masina si a fost sfatuit sa schimbe decantorul. Nenea a zis ca nu i-a placut pretul si s-a apucat sa gadile respectivul decantor. In principiu, daca memoria ma ajuta, el zicea ca in acel decantor exista o supapa cu plutitor sau ceva de genul asta care astupa niste orificii si nu permite acumularea de vapori. Supapa se blocase/intepenise, asa ca nu mai bloca orificiile. Nenea s-a apucat si i-a picurat un strop de ulei de motor si dupa vreo doua trei repetari supapa s-a deblocat. Acel domn avea o masina Renault, si cum stia ca mitsu a luat pentru carisma cutii de viteze si alte chestii de la renault, a zis ca e posibil ca pe colt sa fie acelasi tip constructiv de decantor/filtru.
Eu inca nu am apucat sa ma joc la respectiva piesa.
Succes!
Acel decantor este canistra de vapori, facuta din cabron. Nu are rol in filtrarea benzinei, benzina nu ajunge in stare lichida in el.
i2c nu-ti recomand sa umblii la canistra, n-ai ce face in ea. In afara de niste valve uni sens,si solenoidul de purjare, nu ai ce vedea. Daca masina nu pute a benzina, nu are nimic canistra. Canistra se strica atunci cand faci plinul pana in buza si se inunda canistra.
@rux, la cat timp dupa ce se opreste masina o poti reporni? un minut, 10, o ora, 2, cand se raceste motorul...
i2c nu-ti recomand sa umblii la canistra, n-ai ce face in ea. In afara de niste valve uni sens,si solenoidul de purjare, nu ai ce vedea. Daca masina nu pute a benzina, nu are nimic canistra. Canistra se strica atunci cand faci plinul pana in buza si se inunda canistra.
@rux, la cat timp dupa ce se opreste masina o poti reporni? un minut, 10, o ora, 2, cand se raceste motorul...
QUOTE (rux @ Apr 5 2013, 01:00 PM) se opreste in mers... scade in turatii, trepideaza ca si cum ar ramane fara benzina si se opreste. Chiar si fara AC...Nu am fost in reprezentanta pt ca mi-au propus sa opreasca masina si sa ma anunte cand descopera defectiunea. Eu suspectez senzorul de turatie de pe volanta
Nu inteleg ce vrei sa spui cu reprezentanta... Daca ti-as spune ce problema ar avea motorul, nu va trebui sa o lasi pentru reparatie?? Poti merge doar pentru o verificare tehnica si vezi apoi ce si cum. Ideea e ca fara sa se uite cineva la masina nu vei stii niciodata ce are.
Nu inteleg ce vrei sa spui cu reprezentanta... Daca ti-as spune ce problema ar avea motorul, nu va trebui sa o lasi pentru reparatie?? Poti merge doar pentru o verificare tehnica si vezi apoi ce si cum. Ideea e ca fara sa se uite cineva la masina nu vei stii niciodata ce are.
eu am avut aceeasi problema cu o Dacia, pur si simplu se oprea ca si cand nu mai aveam benzina, problema era de la busonul de la rezervor, inchidea ermetic rezervorul, pompa saraca tragea din rezervor dar cand presiunea negativa din rezervor era mai mare decat putera pompei,aceasta nu mai putea sa alimenteze motorul cu benzina. e simplu de verificat, atunci cand se opreste masina ,te dai frumusel jos si deschizi busonul, ar trebui sa auzi un "fasait" cand scoti busonul si apoi te urci frumusel in masina ,dai a cheie si pornesti.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 69 vizitatori