Martor? Aprins Nu Stiu Ce Este Si Din Cauza La Ce Este Aprins

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
andreimp3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 30, 2010 10:00 am

Mesaj de andreimp3 » Dum Apr 14, 2013 9:11 pm

Detin un Colt 2007, 1.1i si am o mica problema cu el. Astazi am observat ca am aprins in bord in cadranul de la turometru jos langa martorul rosu de la ulei (ungere) si cel rosu de la baterie (electric) este unul portocaliu aprins care nu stiu ce este (un prieten a spus ca este martorul de la motor si semnifica o problema a motorului). Cine ar putea sa imi spuna ce martor este acela si cam de la ce problema a pornit. Mentionez ca acum 3 zile am schimbat instalatia de xenon cu una noua, dar nu am avut probleme de atunci si pana acum si mai mentionez ca schimbul de ulei nu a mai fost facut de 17.000 km. Si nu inca o mentiune astazi mi-am remontat statia si subwooferul si nu am facut decat sa leg cablurile la statie (erau izolate si montate de mult timp) procedura cu statia audio am mai facut-o si nu am avut probleme. Oricum astazi dupa ceva mers aprox 50 km prin oras la ultima oprire s-a aprins acel martor portocaliu. Simptome ar fi ca atunci cand schimb treapta 1 cu 2 sau 2 cu 3 se aude ceva in genul ca si cum as sufla intr-o teava + foarte putin zgomot gen apa clocotita.
Cine poate as ma ajute sa raspunda aici care ar fi problema.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Apr 15, 2013 12:02 am

Mai ai cureaua ce invarte pompa de apa, alternatorul si compresorul a/c?

Lichid de racire/ulei mai ai?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Apr 15, 2013 11:05 am

Daca ai umblat la xenon, 85% de acolo e. Si au am avut probleme din cauza incompatibilitatii acestora cu masina si simptomele cam astea erau. Ba mai mult, din cand in cand mi se mai oprea si motorul, atunci cand aprindeam farurile. Intr-un final am renuntat la ele.

Las-o asa si vezi ce se intampla, teoretic daca asta e problema, se va stinge singur martorul. Insa va recidiva.

LE: mai multe detalii despre problema vei gasi aici.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Lun Apr 15, 2013 12:58 pm

La mine a fost o singura problema cu xenoanele, pare-se, de la benzina pusa de tata. La cuplarea unui consumator aditional (cat de mic), gen stergatoare, dezaburire, AC, si altele... scadea turatia motorului suficient pentru a opri instalatia de Xenon.

Masinuca asta a mea e softata sa ruleze cu CO mare si cu combustibilul de 95 scadea turatia prea mult (deh .. tata nu a stiut cand a facut plinul)

De atunci insa nu am avut nici un fel de problema cu xenoanele fie iarna fie vara.

Daca te uiti pe alte threaduri vei vedea totusi ca instalatia xenon la colt poate fi pacatoasa si iti poate genera o serie de erori, deci, tind sa ii dau dreptate lui Andrei - 85% de acolo e.

Daca afli altceva .. posteaza si aici ca va ajuta si alti posesori de colt.

Avatar utilizator
SarbuValentin
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2013 9:29 am

Mesaj de SarbuValentin » Mar Apr 16, 2013 7:45 pm

eu am avut aceasta prblema cu martorul de motor si scadere de turatie la relantii pana am curatat clapeta de acceleratie di debitmetru, de atunci nici ca s-a mai aprins si nici nu mai imi scade turatia .Eu recomand oricui care are probleme cu martorul de motor , inainte de a arunca cu banii pe la jde mecanici ,sa curete clapeta (se face foarte simplu cu un spray de curatat carburatoare(15 lei ) si o carpa care sa nu lase scame . o cheie de 13 sau torx dupa caz eu am cheie de 13 si una de 10 si asta e .Daca nu se rezolva apoi aruncam banii pe mecanici
Stima

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori