Defecte posibile COLT - rezolvare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Joi Noi 05, 2015 2:17 pm

Nenorocire mare. Mi s-a ars becul de pozitie dreapta spate si nu stiu cum se desface stopul pentru a-l schimba.
Am desfacut cele doua suruburi in stea si se misca, dar nu vrea sa iasa, nu am fortat sa nu rup ceva. Stie cineva cum se scot stopurile spate la colt cu bot de lancer?
Multumesc

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Noi 05, 2015 3:00 pm

Sigur arata in manual cum. Incearca sa tragi de el drept, de obicei are niste picioruse bombate la capat care se infig in niste floricele si se intepenesc acolo...

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Joi Noi 05, 2015 4:02 pm

Masina a venit livrata cu manualul coltului vechi, din ce tin minte au spus ca era prea noua masina si nu aveau si manualele noi pentru ele. Nu stiu unde sa gasesc pe net acest manual.

Avatar utilizator
naruto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 14, 2015 4:17 pm

Mesaj de naruto » Mie Dec 02, 2015 6:36 pm

Salut! Stie careva daca este acces la clapeta de la clima (aia care inchide sau deschide aerul cald/rece)? Nu mai baga aer cald in masina sau ii doar caldut aerul

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Dec 03, 2015 9:25 am

Daca dai caldura la minim si apoi la maxim incepe sa bage aer fierbinte?

Banuiala mea e ca trebuie sa demontezi aeroterma ca sa ai acces... dar nu am avut "onoarea" vreodata.

Avatar utilizator
naruto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 14, 2015 4:17 pm

Mesaj de naruto » Joi Dec 03, 2015 10:03 am

Aer fierbinte nu baga deloc. Foarte rar mai sufla un aer caldut. Cu caldura data la maxim

Avatar utilizator
naruto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 14, 2015 4:17 pm

Mesaj de naruto » Joi Dec 03, 2015 1:23 pm

Furtunele care intra la coolerul de la bord se incalzesc, clapeta cu motorasul care schimba aerul cald/rece merg si ele. Nu inteleg care ii baiu. Poate sa fie termostatul? Din cauza lui sa nu se incalzeasca suficient lichidul de racire? :|

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Dec 03, 2015 2:21 pm

Probabil, termostatul cedeaza des la 1.5did. Eu intrebam de jocul minim-maxim pt ca mie sub ~5c nu-mi baga aer fierbinte chiar daca e la maxim, baga caldut. Daca e foarte frig sau daca dau la minim si inapoi la maxim instant incinge aerul (evident cand motorul e si el cald).

Pune-o pe tester dupa macar 15-20 de minute de mers prin oras, sau infige un OBD2/BT si monitorizeaza cu Torque temperatura lichidului de racire, daca nu ajunge pe la ~82C si sa ramana acolo, e clar blocat pe deschis.

Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Vin Mar 18, 2016 10:46 pm

La aprox. 1300 rpm am un sunet ciudat... as spune eu zgomot de rezonanta de undeva de la motor. Motorul merge la fel, nu are vibratii (in plus). M-au cam speriat unii ca ar fi posibil sa fie de la distributie, desi mi s-ar parea exagerat si sanse minime. De-abea la inceputul lunii viitoare voi avea timp sa ajung la un mecanic. Eu ma gandesc ca se intampla asta datorita faptului ca motorul e in 3 cilindri si vibratiile sunt mai mari. Fenomenul este cam de o luna. A mai patit cineva chestia asta?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Mar 21, 2016 9:31 am

Probabil scut termic de pe evacuare. Fa-i un filmulet sa auzim si noi

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori