Problema Pornire

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Joi Mai 16, 2013 7:36 pm

Daca nici una din chei nu a rezolvat problema atunci e foarte probabil ca problema sa fie in masina.
In zona butucului cheii de contact se afla antena transponderului iar aceasta antena are si rol de bobina ce asigura alimentarea dispozitivului de securitate din cheie prin inductie electromagnetica.
Recomandarea cea mai cuminte este sa mergi la service.
Daca te pricepi la surubarit, poti incerca si tu sa desfaci capacul inferior al volanului si sa faci o inspectie vizuala in zona butucului de contact. Poate ai noroc si s-a desfacut vreun conector. Cel mai frumos ar fi sa ai doar cateva contacte oxidate intr-o mufa. Cine stie?
Succes!

Avatar utilizator
Vlad_Lupusanschi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 10, 2012 9:23 pm

Mesaj de Vlad_Lupusanschi » Vin Mai 17, 2013 8:45 pm

Am sa incerc zilele astea, ar fi prea frumos sa fie doar un contact. Ms de raspuns.

Avatar utilizator
Vlad_Lupusanschi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 10, 2012 9:23 pm

Mesaj de Vlad_Lupusanschi » Mar Mai 28, 2013 4:02 pm

M-am uitat la mufele alea, par ok. Nu cred ca sunt corodate. Foarte nasol, o sa merg zilelea astea la reprezentanta sa vad ce imi spun cei de acolo.

Avatar utilizator
i2c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 10, 2008 9:16 pm

Mesaj de i2c » Mar Mai 28, 2013 5:29 pm

Ai scris ca nu crezi ca sunt corodate. Dar de desfacut le-ai desfacut? Daca nu, incearca si chestia asta, demufare-mufare. Poate se curata ceva pelicule de oxizi. Nu te-astepta sa fie rosii de "ruginia", nicidecum. Dar se poate intampla din cauza prafului si a umezelii sa apara pelicule neconductoare pe pinii si lamelele din mufe. Daca ai un multimetru (ohmetru) prin casa verifica si rezistenta intre diversi pini ai mufelor.

Avatar utilizator
msnistor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 18, 2013 2:46 pm

Mesaj de msnistor » Mar Iun 18, 2013 3:44 pm

Salutare Vlad_Lupusanschi,

Dețin și eu un MITSUBISHI COLT VI /1.1 / 55kW / 2005 si de c?teva zile ?nt?mpin aceeași problema ca si Vlad_Lupusanschi :

" c?nd dau sa o pornesc bateria moarta. Nici o problema am pus-o la ?ncărcat, a doua zi dau sa il pornesc si nu pornește... pun contactul , numai aud ca de obicei pompa de benzina , apare pe display-ul ala mic un simbol nou ptr mine, si dacă dau chese se ?nv?rte in gol .. ca si cum nu ar primi benzina, sau sc?nteie... nu știu ce ar putea fii".

DACĂ cunoaște cineva rezolvare pentru aceasta problema ROG sa posteze pe site, multumesc.

Avatar utilizator
CHRISTIANS
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Lun Mar 20, 2017 12:10 am

Mesaj de CHRISTIANS » Lun Mar 20, 2017 12:15 am

a rezolvat cineva problema? fix acceasi problema o am si eu doar la chie cu telecomanda.

Avatar utilizator
teodor_001
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 22, 2015 10:42 pm

Mesaj de teodor_001 » Dum Apr 02, 2017 4:18 pm

+1

Avatar utilizator
teodor_001
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 22, 2015 10:42 pm

Mesaj de teodor_001 » Mar Apr 18, 2017 8:24 am

QUOTE (teodor_001 @ Apr 2 2017, 04:18 PM) +1

UPDATE: problema s-a rezolvat la Mit Motors Baneasa ->230 lei,problema cu softul masinii..hmm..tare ciudat
PS: nu va incurcati cu tot felul de 'mesteri', eu mi-am pierdut timpul cu ei

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori