Colt 1.1 Consum Ulei

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
yuli EBX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 27, 2009 12:36 am

Mesaj de yuli EBX » Mar Sep 03, 2013 11:23 am

si eu am patit acelasi lucru, doar k la mine s-a intamplat mai rpd dkt la tine, pe la 40.000 km, masina era aproape de finalul garantiei iar nenorocitii de la iricad galati m-au amnat pana masina a iesit din garantie, spunandu-mi apoi dupa multe amenintari si alte discutii destea k or sa-mi desfaca motorul si dak se constata k masina a fost folosita necorespunzator voi plati eu reparatia, iar dak e un viciu de fabricatie vor plati ei. in fine asta e un pic off topic. ideea e k am schimbat simeringuri, segmenti, garnitura chiuloasa, toate noi, originale, pe cheltuiala mea, lucrarea facuta nu la un service de firma, dar de un mecanic pasionat si priceput, iar masina continua sa consume intre schimburi cam 1 litru de ulei la 6000 km. Am incercat alte marci de ulei, cu alte vascozoitati, aditivi, alti mecanici, nimic. Cineva mi-a spus k mai bn kut un alt motor la dezmembrari. Lucrarea a costat cu tot cu piese, inclusiv fluide 2300 lei.
Nu vreau sa te sperii, poate o sa ai mai mult noroc si nu o sa-ti mai consume ulei dar eu unul ma gandesc sa renunt la mitsubishi pt totdeauna. pt k desi e o masina cu mult sub valoarea altor marci de pe piata, piesele sunt scumpe, defectiunile, mai ales pe partea electronica m-au exasperat, iar dak nici motorul nu are fiabilitate, prefer sa renunt sa mai investesc in ea. Mai ales k masina a fost ingrijita, nu s-a tras de ea, si s-au investit constant bani in intretinerea ei. Succes si voi urmari in continuare subiectul

Avatar utilizator
cristina_2013
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 27, 2013 10:47 pm

Mesaj de cristina_2013 » Mar Sep 03, 2013 11:34 am

Mama mia, cred ca o sa ?mi cumpăr o bicicleta sunt socata de ce probleme apar la asa putini km..

offtopic: Exista ceva teste care se pot face c?nd se cumpără mașina pentru a vedea dacă consuma sau nu ulei???

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Sep 03, 2013 12:31 pm

Problemele astea sunt numai la 1.1, 1.3 si 1.5 sunt beton. Eu am peste 190.000km fara probleme, fara sa pape ulei, fara sa pice nimic, am amortizoare originale pe fata, discurile le-am schimbat la 180.000km (cu al 3-lea set de placute deabia), am schimbat doar amortizoarele spate (si arcuri de colt did pt a o mai inalta).

O masina care papa ulei ori il pierde (urme de ulei sub ea, pe motor) ori il baga in lichidul de racire si vezi maioneza in bidonul de lichid (garnitura de chiulasa sau chiar chiulasa) ori il arde si vezi fum albastrui pe esapament.

Daca iei motor 1.3 si 1.5 si elimini problema asta, mai raman bubele alea la display-ul de la radio si din cand in cand (nu foarte des) mai pica vreo servo-directie. In rest nu sunt probleme majore, cum sunt la multe alte masini, de iti pica pompa, injectoare, dpf, senzori in prostie.

Eu imi imaginez ca 300.000km vor veni si vor trece fara evenimente deosebite cu masina asta, poate dupa aia sa am de bagat bani mai seriosi in ea, desi nici atunci poate nu va fi cazul.

O masina insa se tine cu cheltuiala multa, fie ca se strica sau nu se strica ceva la ea. O revizie anuala, alte consumabile pe langa (anual va fi o cheltuaia simtitoare cu o chestie sau alta), anvelope, benzina, rovignieta, RCA, impozit, loc de parcare, casco, si alte chestii neprevazute. Deci oricat de fiabila ar fi masina, tot iti toaca banii.

Dar o masina intretinuta te tine mult si bine. Exceptand cazurile colegilor ghinionisti, pt care imi pare rau ca au avut probleme asa catastrofale cu masina

Avatar utilizator
mistyque
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 9:29 pm

Mesaj de mistyque » Mar Sep 03, 2013 1:26 pm

Pt cristina:nu are nici o relevanta daca sunt primul proprietar sau nu...motorul a fost fabricat in aceiasi fabrica si pt mine si pt cei ce au luat-o cu 0km ,insa iti voi raspunde la intrebare oricum...masina o am de la 36k km,iar pana la acel moment a fost a unui ff bun prieten,care a luat-o de noua si era si obsedat cu intretinerea,deci o mentenanta corespunzatoare iese din discutie,pt ca si eu am facut absolut toate reviziile si schimburile cand a fost momentul,nu am tras niciodata de ea in mod nejustificat,etc.
Pt. iuly...merci de info si oricum m-ai facut sa imi mai treaca spaima,daca cu schimbat segmenti ai ajuns la 2300 ron...imi era teama de sume de cel putin 5-6000...de curiozitate,cand ai patit si platit aceasta suma?Si da,din pacate voi vi de acord cu tine si la faza cu renuntatul la mitsu...vor da colegii coforumisti cu pietre in mine stiu...dar o spune o persoana care pana sa inceapa sa fie efectiv tocata marunt atat la psihic cat mai ales la portmoneu,era chiar admiratoare si sustinatoare a marcii:in acest week end m-am uitat la unul din prietenii mei care,stiue banal si comun...in fine,are un golf 6 din 2009 cu 160k km...interiorul,desi eu am avut grija de masina mea,se prezenta de parca a mea are 160k km,iar a lui 30k km...deci cu siguranta stiu pe ce voi trece in viitor,sper eu cat mai repede... pt ca efectiv nu mai fac fata psihic...
Alex...te salut cu stima in primul rand si ce sa spun...ma bucur ca tu esti unul din cei care in continuare nu are probleme cu masinuta si e multumit de ea...eu din cate vad la a mea in bidonul,ma rog cretinismul de eprubeta de lichid de racire nu este nici maioneza nici culoarea modificata...doar papa ulei pt ca de pierdut e clar ca nu pierde si scoate fum de mi-a ars evacuarea...si va urma sa schimb dupa si tobele de mijloc si finala...sa inteleg ca as putea fi norocos si sa scap doar cu simeringurile de la supape si garnitura de la chiuloasa?

Avatar utilizator
Jorj
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 19, 2010 12:54 pm
Contact:

Mesaj de Jorj » Sâm Sep 07, 2013 5:31 pm

Am si eu aceeasi problema la colt de 1,1. Consumul meu este de 1 litru la 2000 km , fara a exista pierderi sau a scoate fum. Mecanicul (nu la reprezentanta), a solicitat sa schimbe segmentii. Momentan nu ma deranjeaza aspectul consumului de ulei, ci pretul uleiului.

Avatar utilizator
piticu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 12, 2009 1:53 pm

Mesaj de piticu » Sâm Sep 07, 2013 9:34 pm

E util sa precizati si numarul km. Nu e totuna sa-ti consume ulei la 200k sau 40k.

Avatar utilizator
yocozoro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 17, 2012 8:48 pm

Mesaj de yocozoro » Mar Sep 17, 2013 6:46 pm

Toate aceste consumuri de ulei se datoreaza "Soferului" , mers cu masina subturata si distante scurte fara a incalzi motorul la temperatura de lucru, mai ales iarna. calamina se depune mai repede pe semeringuri si pe alte cele. Cu siguranta a contribuit si uleiul neadecvat pentru acest motor sau schimbat uleiul prin diverse service-uri chiar si REPREZENTANTA unde nu stii si nu vezi daca nu cumva amesteca mai multe uleiuri de pe fundul bidonuluide 200L!!. crede-ma ca am patit si eu cu un Clio nou care brusc a consumat ulei la 2000 km dupa efectuarea reviziei in Reprezentanta. Bine-neteles ca am facut scandal, cerut imagini de pe camera video si schimbat din nou uleiul si nu a mai consumat.
O masina exploatata necorespunzator se strica mai repede decat una care are 200.000 km.
Cristina nu te impacienta trebuie doar sa alegi bine masina. Acesta problema este la oricare marca auto! ba mai are dati si Km inapoi cu 200.000.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori