Mitsubishi Lancer 2008 Safety test
QUOTE (DeBogdan)Bughy,
Pentru stiinta ta Mitsubishi este pe piata romaneasca de pe la sfarsitul lui 2003, asa ca nu e prea mult timp - se fac 5 ani.
Masinile fiind bune si corecte , nu vad nici un motiv sa nu se vanda.
Atitudinea ta panicoasa vis-a vis de testele de impact nu isi au rostul.
Pentru informarea ta, chestia cu 4 sau 5 stele la teste de impact e de marketing pur si simplu, cu scopul sa mai ia ceva bani de la unii, asa ca tine care se lasa tentati de vrajeli ieftine.
Din punctul de vedere al ocupantilor vehiculului intre vehicule cu 4 stele si vehicule cu 5 stele nu este absolut nici o diferenta.
Diferenta intre cele doua nivele de siguranta o face protectia pietonilor care tin mortis sa se suie pe capota masinii din mers. :evil: :evil: :evil:
In principiu acesti pietoni nu au ce cauta pe capota masinii. In cazul meu daca il prind pe unul ca face chestia asta il pun sa-mi plateasca daunele...
In privinta greierasilor am o mare observatie: toate masinile, repet TOATE MASINILE, asta include si modelele Mitsubishi sunt proiectate sa fie folosite in conditii normale pe drumuri asfaltate. Asta inseamna ca acele drumuri nu au cratere cu margini drepte, nu au santuri antitanc, nu au capcane gen gura de canal lipsa sau mai inalta cu 10 cm fata de nivelul drumului sau nu sunt acoperite cu piatra de cariera. Este NUMAI ASFALT.
In toate celelalte conditii enumerate de mine - incepand de la drumuri neasfaltate, sau drumuri asfaltate cu obstacole incluse, masina poate sa faca toate zgomotele posibile din lume.
Asta nu inteleg marea majoritate, ca cei care produc masini nu au absolut nici o vina pentru taote neplacerile cauzate de functionarea masinii in conditii anormale de exploatare.
Vinovatii pentru problemele aste sunt - Administratia Nationala a Drumurilor si Administratia Strazilor din cadrul primariilor, institutiii care arunca banii pe ferestre in loc sa ne ofere niste strazi cum trebuie, care asfalteaza unele strazi de 3 - 4 ori pe an fara sa fie nevoie in timp ce la 100 de metri mai incolo gasesti strazi pe care poti sa tii campionatul national de off-road extrem... :evil:
Atat timp cat nu ai dat cu noul Lancer in stalp si nu ai vazut ca sistemele de protectie nu au functionat, nu ar trebui sa te pronunti asa de radical, doar de dragul de a zice ceva.
Este spre binele tuturor ca atunci cand spui ceva sa o faci intr-un mod pertinent si in cunostinta de cauza...nu sa emiti niste enunturi care dupa parerea ta sunt sigure...
Cam atat pentru azi ca e duminica... :-D
Imi pare rau dar nu e asa cu testul Euro Ncap. Deci sunt puncte separate pentru ocupanti, pietoni si copii.
Which of the cars tested is the safest?
When buying a new car, Euro NCAP advises that all three ratings (adult, child and pedestrian protection) are taken into consideration. For adult occupant protection a 5 star performance (out of a possible 5) in the tests is the most impressive. The safest car for pedestrian protection has achieved the maximum 4 stars (out of a possible 4).
http://www.euroncap.com/Content-Web-Faq ... r-car.aspx
Pentru stiinta ta Mitsubishi este pe piata romaneasca de pe la sfarsitul lui 2003, asa ca nu e prea mult timp - se fac 5 ani.
Masinile fiind bune si corecte , nu vad nici un motiv sa nu se vanda.
Atitudinea ta panicoasa vis-a vis de testele de impact nu isi au rostul.
Pentru informarea ta, chestia cu 4 sau 5 stele la teste de impact e de marketing pur si simplu, cu scopul sa mai ia ceva bani de la unii, asa ca tine care se lasa tentati de vrajeli ieftine.
Din punctul de vedere al ocupantilor vehiculului intre vehicule cu 4 stele si vehicule cu 5 stele nu este absolut nici o diferenta.
Diferenta intre cele doua nivele de siguranta o face protectia pietonilor care tin mortis sa se suie pe capota masinii din mers. :evil: :evil: :evil:
In principiu acesti pietoni nu au ce cauta pe capota masinii. In cazul meu daca il prind pe unul ca face chestia asta il pun sa-mi plateasca daunele...
In privinta greierasilor am o mare observatie: toate masinile, repet TOATE MASINILE, asta include si modelele Mitsubishi sunt proiectate sa fie folosite in conditii normale pe drumuri asfaltate. Asta inseamna ca acele drumuri nu au cratere cu margini drepte, nu au santuri antitanc, nu au capcane gen gura de canal lipsa sau mai inalta cu 10 cm fata de nivelul drumului sau nu sunt acoperite cu piatra de cariera. Este NUMAI ASFALT.
In toate celelalte conditii enumerate de mine - incepand de la drumuri neasfaltate, sau drumuri asfaltate cu obstacole incluse, masina poate sa faca toate zgomotele posibile din lume.
Asta nu inteleg marea majoritate, ca cei care produc masini nu au absolut nici o vina pentru taote neplacerile cauzate de functionarea masinii in conditii anormale de exploatare.
Vinovatii pentru problemele aste sunt - Administratia Nationala a Drumurilor si Administratia Strazilor din cadrul primariilor, institutiii care arunca banii pe ferestre in loc sa ne ofere niste strazi cum trebuie, care asfalteaza unele strazi de 3 - 4 ori pe an fara sa fie nevoie in timp ce la 100 de metri mai incolo gasesti strazi pe care poti sa tii campionatul national de off-road extrem... :evil:
Atat timp cat nu ai dat cu noul Lancer in stalp si nu ai vazut ca sistemele de protectie nu au functionat, nu ar trebui sa te pronunti asa de radical, doar de dragul de a zice ceva.
Este spre binele tuturor ca atunci cand spui ceva sa o faci intr-un mod pertinent si in cunostinta de cauza...nu sa emiti niste enunturi care dupa parerea ta sunt sigure...
Cam atat pentru azi ca e duminica... :-D
Imi pare rau dar nu e asa cu testul Euro Ncap. Deci sunt puncte separate pentru ocupanti, pietoni si copii.
Which of the cars tested is the safest?
When buying a new car, Euro NCAP advises that all three ratings (adult, child and pedestrian protection) are taken into consideration. For adult occupant protection a 5 star performance (out of a possible 5) in the tests is the most impressive. The safest car for pedestrian protection has achieved the maximum 4 stars (out of a possible 4).
http://www.euroncap.com/Content-Web-Faq ... r-car.aspx
Au aparut rezultatele de la crash testul facut de americani.
http://www.safercar.gov/portal/site/saf ... d17898RCRD
http://www.safercar.gov/portal/site/saf ... d17898RCRD
Aici gasiti rezultatele testelor efectuate de ANCAP (Australia) in Iunie:
http://www.ancap.com.au/results/280/
http://www.ancap.com.au/results/280/
Ca sa vedeti ce mai zic cei de la EURO NCAP, si are oarecum legatura cu noul Lancer:
http://www.sotto.ro/articol/Special/219 ... viata.html
Evident ca echiparea cu AS(T)C nu inseamna automat ca poti conduce masina mai repede decat ai face-o cu aceeasi masina fara acest echipament. Pur si simplu inseamna ca poti sa o conduci in conditii mai sigure.
http://www.sotto.ro/articol/Special/219 ... viata.html
Evident ca echiparea cu AS(T)C nu inseamna automat ca poti conduce masina mai repede decat ai face-o cu aceeasi masina fara acest echipament. Pur si simplu inseamna ca poti sa o conduci in conditii mai sigure.
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Aici sunt rezultatele de la EuroNCAP pt Lancer 2009 Sportsback.
http://www.euroncap.com/results/mitsubi ... 9/348.aspx
Si in stanga sus aveti link cu filmulet si poze:
http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk= ... b38c489596
http://www.euroncap.com/results/mitsubi ... 9/348.aspx
Si in stanga sus aveti link cu filmulet si poze:
http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk= ... b38c489596
QUOTE (dominus @ Feb 20 2009, 12:56 AM) Aici sunt rezultatele de la EuroNCAP pt Lancer 2009 Sportsback.
http://www.euroncap.com/results/mitsubi ... 9/348.aspx
Si in stanga sus aveti link cu filmulet si poze:
http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk= ... b38c489596
E important ca a luat 5 stele dupa noile standarde EuroNCAP, unde multe din masinile mai vechi de 1 an nu ar mai lua 5/5.
De asemenea, e o diferenta foarte mare la impactul frontal intre Lancer si Outlander, in favoarea primului, de unde rezulta ca mai mare nu e neaparat si mai bun...:-)
http://www.euroncap.com/results/mitsubi ... 9/348.aspx
Si in stanga sus aveti link cu filmulet si poze:
http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk= ... b38c489596
E important ca a luat 5 stele dupa noile standarde EuroNCAP, unde multe din masinile mai vechi de 1 an nu ar mai lua 5/5.
De asemenea, e o diferenta foarte mare la impactul frontal intre Lancer si Outlander, in favoarea primului, de unde rezulta ca mai mare nu e neaparat si mai bun...:-)
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori