Schimbare Filtru Aer Motor

How to?
Avatar utilizator
bobu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 15, 2008 6:33 pm

Mesaj de bobu » Mar Iun 02, 2009 10:17 pm

Operatiune simpla dealtfel, dureaza max 1 minut. Recomandat a se curata filtrul de aer prin suflare aer comprimat la 2-3000 km.
- se desfac clemele cutiei
- se despart cele 2 componente ale cutiei
- se trage filtrul afara
- se curata - schimba
- se monteaza in ordine inversa
Fişiere ataşate
Resize_of_DSCF9777.JPG
Resize_of_DSCF9777.JPG (101.84 KiB) Vizualizat de 6270 ori
Resize_of_DSCF9776.JPG
Resize_of_DSCF9776.JPG (127.01 KiB) Vizualizat de 6275 ori
Resize_of_DSCF9773.JPG
Resize_of_DSCF9773.JPG (117.41 KiB) Vizualizat de 6268 ori
Resize_of_DSCF9772.JPG
Resize_of_DSCF9772.JPG (102.59 KiB) Vizualizat de 6268 ori
Resize_of_DSCF9771.JPG
Resize_of_DSCF9771.JPG (149.79 KiB) Vizualizat de 6264 ori
Resize_of_DSCF9770.JPG
Resize_of_DSCF9770.JPG (139.86 KiB) Vizualizat de 6298 ori

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mar Iun 02, 2009 10:26 pm

din ce am mai citit pe ici pe colo cel mai bine e sa aspiri filtrul in loc "sa-l sufli"..are niste pori care la suflare se dilata si exista riscul sa nu mai revina la normal.astfel lasa praf sa intre in motor..
just my 2 cents

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Mar Iun 02, 2009 10:33 pm

si mai bine de atat, gasesc ca e mai bine sa il aspiri din directia in care trage aer motorul, sau sa il sufli in sens invers, tocmai pentru a nu strica acei pori sau despre ce spune Ligia... sau pentru mai multa siguranta doar sa il scuturi usor

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Iun 02, 2009 10:42 pm

Sau pentru 40-50 de RONi cat e un amarat de filtru de aer Mann, sa il schimbi. Eu un consumabil prea ieftin si cu importanta mare pentru motor ca sa te zgarcesti la el. E cat 10 litri de benzina (100-150 km facuti cu masina - daca e benzinara) . Hai ca la faza asta am dat cu tifla....

bobu, de mai bagi vreo 10 tutoriale, ii lasi pe astia de la Mitsu fara paine de mancat la revizii , deci da-i tare

Avatar utilizator
bobu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 15, 2008 6:33 pm

Mesaj de bobu » Mar Iun 02, 2009 10:47 pm

Important este sa ajungi cu el in stare buna la revizie, filtru original (ca asa se cere) ca sa nu il platesti 170 RON, cat am dat eu la prima revizie...

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Iun 02, 2009 11:29 pm

Pai la revizie filtrul se schimba si daca arata ca nou. Asa sunt normele lor.

Avatar utilizator
bobu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 15, 2008 6:33 pm

Mesaj de bobu » Mar Iun 02, 2009 11:44 pm

Mie la prima revizie mi l-a schimbat (MCAR), la a 2-a l-a suflat cu aer (LITEX), spunand ca e inca bun, dar l-am schimbat eu ulterior. Depinde de cine dai...

Scrie răspuns

Înapoi la “Tutoriale”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori