Filtrul se afla in spatele torpedoului.
- se desface torpedoul
- se scoate opritorul localizat in stanga
- se flexeaza partea dreapta pt a scoate opritorul fix
- se scot cele 2 suruburi
- se inlocuieste - curata filtrul de polen
- se monteaza in ordine inversa fara a se pune opritorul din partea stanga (necesita efort la demontare)
Recomand ca filtrul sa fie schimbat la max 6 luni si sa fie scuturat la fiecare luna (o sa vedeti cu ochii vostrii ce se poate gasi in acel filtru )
Schimbare Filtru Polen Lancer Clasic
- Fişiere ataşate
-
- Resize_of_DSCF9783.JPG (105.32 KiB) Vizualizat de 5366 ori
-
- Resize_of_DSCF9782.JPG (106.61 KiB) Vizualizat de 5356 ori
-
- Resize_of_DSCF9781.JPG (116.85 KiB) Vizualizat de 5342 ori
-
- Resize_of_DSCF9780.JPG (131.09 KiB) Vizualizat de 5333 ori
-
- Resize_of_DSCF9779.JPG (131.45 KiB) Vizualizat de 5338 ori
-
- Resize_of_DSCF9778.JPG (127.27 KiB) Vizualizat de 5340 ori
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Am facut si eu operatiunea de curatare azi si, moaa, ce a iesit din filtrul ala! Asta provizoriu pana il schimb. Multumesc de tutorial bobu!
Azi am si testat filtrul curatat si sufla aerul ca la o masina normala, in sfarsit pot sa folosesc masina ziua fara sa mor topit pe pielea neagra.
Rog un moderator sa uneasca posturile
Azi am si testat filtrul curatat si sufla aerul ca la o masina normala, in sfarsit pot sa folosesc masina ziua fara sa mor topit pe pielea neagra.
Rog un moderator sa uneasca posturile
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 37 vizitatori