Cum Spalam Corect Masina - Metoda Celor Doua Galeti
Tutorial two bucket method,
Am ales sa scriu acest tutorial in imagini pentru ca desi multe lume stie cum se spala masina cu two bucket method, se pare ca el nu exista explicat nici macar pe DW.
Sa incepem:
Se aduna doi baieti dornici de treaba( Cristi&Colin)
2 Masini jegoase dupa o saptamana de distractie( Meghy&Ceed)
2 Galeti de 10 litri(5 ron bucata in auchan)
1 Super snow foam la 5 litri cu dozator
1 Chemical Guys Citrus wash la gallon cu dozator
3 manusi( 1 sonus din blana de miel pentru partea de sus, inca un sonus identic dar mai vechi pentru partea de jos, si o manusa kent din carrefour strict pentru praguri si jante)
1 Aparat de spalat cu presiune
1 Prosop de uscat si un QD( last touch de la Meguiars)
Sa trecem la treaba:
Pentru ca two bucket method este procesul efectiv de spalare, am inceput cu etapa de prespalare anume cu snow foam. Nu mai mentionez nimic de dosaje si altele pentru ca nu discutam despre asta acum
Sa incepem efectiv si cu two bucket method
Am ales pentru spalarea cu two bucket method un sampon citrus wash and gloss de la Chemical Guys
Intr-o galeata am pus apa iar in cealalta galeata am pus 25 ml de sampon la 10 l de apa. Am pus mai intai apa si dupa care samponul, cu mana mai apoi am agitat samponul in apa.
Testam puterea de lubrefiere a samponului: Folosind doua degete le frecam si daca aluneca e bine, daca nu aluneca inseamna ca nici manusa nu o sa alunece si deci urmeaza panza de paianjen pe care incercam cu totii sa o evitam.
Cristi era tare pe felie............
Se incepe evident cu manusa mai noua pentru partea de sus inclusiv capota motor. Va sfatuiesc sa luati cate un panou pe rand si sa lasati manusa sa isi faca treaba, eu personal o folosesc ca pe un burete. Folositi miscari liniare pentru a limita numarul zgarieturilor aparute.
Dupa care punem manusa plina de mizerie in galeata cu apa chioara si o clatim bine, cu degetele avand grija sa indepartam mizeria pe cat posibil.
Dupa care stoarcem manusa pe cat posibil in afara galetilor. Si introducem manusa in galeata cu sampon ca sa absoarba foarte mult lichid
Pentru ca evident din poze nu mai stiti care galeata era cu ce. Va sfatuiesc sa va dati cu banda adeziva pe una din galeti pentru a recunoaste mai usor galeata cu apa.
Dupa ce am terminat de spalat partea de sus si de jos, pana la praguri, urmeaza pragurile si jantele cu o manusa ca cea din poza de mai jos
Pentru jante si praguri folositi acelasi procedeu ca si mai sus
Dupa o clatire temeinica se foloseste un prosop, de tipul miracle dryer iar in cazul in care mai raman pete...........
Bafta la spalat baieti
P.S: Eu imi spal asa masina de mai bine de 1 an de zile, zgarieturile sunt minime! Abordarea este folosita de 100% din pasionatii de detailing, fie ei de pe forumul romanesc detailing-club fie de pe detailingworld.
Am ales sa scriu acest tutorial in imagini pentru ca desi multe lume stie cum se spala masina cu two bucket method, se pare ca el nu exista explicat nici macar pe DW.
Sa incepem:
Se aduna doi baieti dornici de treaba( Cristi&Colin)
2 Masini jegoase dupa o saptamana de distractie( Meghy&Ceed)
2 Galeti de 10 litri(5 ron bucata in auchan)
1 Super snow foam la 5 litri cu dozator
1 Chemical Guys Citrus wash la gallon cu dozator
3 manusi( 1 sonus din blana de miel pentru partea de sus, inca un sonus identic dar mai vechi pentru partea de jos, si o manusa kent din carrefour strict pentru praguri si jante)
1 Aparat de spalat cu presiune
1 Prosop de uscat si un QD( last touch de la Meguiars)
Sa trecem la treaba:
Pentru ca two bucket method este procesul efectiv de spalare, am inceput cu etapa de prespalare anume cu snow foam. Nu mai mentionez nimic de dosaje si altele pentru ca nu discutam despre asta acum
Sa incepem efectiv si cu two bucket method
Am ales pentru spalarea cu two bucket method un sampon citrus wash and gloss de la Chemical Guys
Intr-o galeata am pus apa iar in cealalta galeata am pus 25 ml de sampon la 10 l de apa. Am pus mai intai apa si dupa care samponul, cu mana mai apoi am agitat samponul in apa.
Testam puterea de lubrefiere a samponului: Folosind doua degete le frecam si daca aluneca e bine, daca nu aluneca inseamna ca nici manusa nu o sa alunece si deci urmeaza panza de paianjen pe care incercam cu totii sa o evitam.
Cristi era tare pe felie............
Se incepe evident cu manusa mai noua pentru partea de sus inclusiv capota motor. Va sfatuiesc sa luati cate un panou pe rand si sa lasati manusa sa isi faca treaba, eu personal o folosesc ca pe un burete. Folositi miscari liniare pentru a limita numarul zgarieturilor aparute.
Dupa care punem manusa plina de mizerie in galeata cu apa chioara si o clatim bine, cu degetele avand grija sa indepartam mizeria pe cat posibil.
Dupa care stoarcem manusa pe cat posibil in afara galetilor. Si introducem manusa in galeata cu sampon ca sa absoarba foarte mult lichid
Pentru ca evident din poze nu mai stiti care galeata era cu ce. Va sfatuiesc sa va dati cu banda adeziva pe una din galeti pentru a recunoaste mai usor galeata cu apa.
Dupa ce am terminat de spalat partea de sus si de jos, pana la praguri, urmeaza pragurile si jantele cu o manusa ca cea din poza de mai jos
Pentru jante si praguri folositi acelasi procedeu ca si mai sus
Dupa o clatire temeinica se foloseste un prosop, de tipul miracle dryer iar in cazul in care mai raman pete...........
Bafta la spalat baieti
P.S: Eu imi spal asa masina de mai bine de 1 an de zile, zgarieturile sunt minime! Abordarea este folosita de 100% din pasionatii de detailing, fie ei de pe forumul romanesc detailing-club fie de pe detailingworld.
Pe rand qd = quick detailer se aplica de preferinta dupa spalat pentru a usca masina mai usor, si unele produse de tip quick detailer ofera ceva protectie pe deasupra.
Pentru spuma am folosit lancea de spumare, insa la fel de bine poti sa folosesti un vermonel, din ala cu care se stropeste via.
Spumarea este etapa de prespalare absolut obligatorie pentru a inlatura mizeria grosiera.
Pentru spuma am folosit lancea de spumare, insa la fel de bine poti sa folosesti un vermonel, din ala cu care se stropeste via.
Spumarea este etapa de prespalare absolut obligatorie pentru a inlatura mizeria grosiera.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori