Pagina 1 din 1

Scris: Lun Apr 26, 2010 7:56 am
de laudia1975
Sunt modele de mitsubishi care au prima protectie de plastic de culoare rosie.
Am incercat sa vedem cum arata folosind restul de spray de etriere. Oricum inainte de aplicare filler curatati foarte bine plasticul de grasimi si puteti folosi alcool tehnic ca decapant.

Scris: Lun Apr 26, 2010 8:11 am
de laudia1975
Capacul este usor de scos. Este prins de cadrul metalic cu nituri pop-up si cu 2 dibluri filetate impreuna cu trompa de aer pentru filtru.
Odata scos, capacul se curata foarte bine pe toata suprafata pe unde doriti sa vopsiti. Unde nu doriti acoperiti cu scoci sau alte autocolante. In cazul meu am preferat sa las negre adanciturile de prindere care oricum se vor murdari si va fi greu de curatat pe acolo. Dar mai bine las imaginile sa explice!
Daca folositi sparay-uri pentru vopsit , lasati-le in apa fierbinte 10-15 minute inainte de utilizare! Se aplica mai fin!
Succes!

Scris: Lun Apr 26, 2010 8:26 am
de cix
QUOTE Daca folositi sparay-uri pentru vopsit , lasati-le in apa fierbinte 10-15 minute inainte de utilizare! Se aplica mai fin!
Cateva intrebari: Tu ai folosit spray? Albul dinainte de rosu este grund special pentru plastic?
Daca las spray-ul in apa se aplica vopseaua mai fin? Care ar fi explicatia?

Lucrarea e facuta foarte fain, insa mie nu imi place atata rosu la motor. Te mai asteptam si cu alte traznai

Scris: Lun Apr 26, 2010 9:55 am
de COObra
foarte frumos.
nu im idau seama cu ce aliniat scrisul cu ralliart. mi se pare cam stramb.
vrem si o poza de final cu dracovenia pe masina.
bravo inca odata.

Scris: Lun Apr 26, 2010 11:59 am
de laudia1975
Numa spray-uri am folosit!
Albul intradevar este filler pentru plastic!
Apa nu poate sa aiba mai mult de 100 grade celsius temperatura la care sigur nu bubuie sprayul!
Oricum nici prea fierbinte nu e bine sa fie pt vopseaua din spray!
Temperatura ridicata (a apei) uniformizeaza presiunea din spray si o si mareste iar vopseaua iesind cu presiune, iese mai fina straturile fiind mai uniforme.
Nu incalziti fillerul!!! Ala merge aplicat la temp camerei . Fillerul se usuca repede 20-30 minute iar daca din greseala ati aplicat strat mai gros si a format picatura, lasati-l sa se usece cel putin o ora dupa care stergeti picurul cu hartie abrazive cu granulati 180 apoi 240 si la final 800 ca sa nu se vada din avion ca ati shmirgheluit.
Sigla Ralli art e poza (ca sa nu dau chicks total) marita rational pana am umplut un A4 dupa care inainte de print , i-am dat mirror. Am lipit literele pe autocolant (din ala de folosesc taximetristii la colantare-ieftin 3lui metru) pentru ca autocolantul nu se umezeste la vopsea si tine conturul ferm intre straturi (posibil sa aplicati chiar si 4 straturi de vopsea)
Daca vopseaua e incalzita in apa calda aveti incredere in faptul ca layerul de vopsea va fi uniform. Nu insistati ! Treceti sprayul la 15-20 cm de piesa cu viteza uniforma nu-l tine-ti fix intrun punc cand aplicati.
Pozitionati piesa inainte de orice strat pe niste suporti astfel incat sa aveti curent de aer si pe deasupra si pe dedesupt . Astfel evitati gazarea. Dar la plasticul asta gazarea e ultima grija!
Mai rau e la piesele netede care se si vad. Acolo va recomand sa aveti un ventilator de camera care sa sufle aer astfel incat particolele foarte usoare ce raman in suspensie sa fie cat mai repede indepartate. Pozitionati ventilatorul cam la 1-1,5 metri de piesa si puneti-l pe cea mai mica pozitie. Nu aveti nevoie de uragan !
Wow cat am scris.....

Scris: Lun Apr 26, 2010 12:16 pm
de driverx
Dupa personalizarea asta cred ca o sa ai tendinta sa mergi cu capota deschisa....sa se vada...

Scris: Mar Apr 27, 2010 9:02 pm
de nini
foarte tare! capacul de la motor cand?