Activitatea Moderatorilor
Deja mi se pare nesimtit domnu'. Propuneri: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtop ... ntry106894 ?
Eu sincer ma gandeam la 7 zile de tusa cu dedicatia:
QUOTE daca vrei sa ajuti, las-o mai moale cu criticile si aruncatul cu noroi. Ai avut ocazia de a dovedi ce bun organizator esti si la Brasov, nu cred ca nu te-a lasat
cineva sa te implici, Daca mai ai remarci "constructive", le astept pe mail. Pana atunci iei o pauza de 7 zile. La urmatoarele cuvinte de lauda pe care le primim din partea ta, ai zburat definitiv.
Poate o sa o considerati prea personal, dar mie tipul mi s-a parut cam troll inca de cand a fost vb sa facem stickere acum multisori ani.
Eu sincer ma gandeam la 7 zile de tusa cu dedicatia:
QUOTE daca vrei sa ajuti, las-o mai moale cu criticile si aruncatul cu noroi. Ai avut ocazia de a dovedi ce bun organizator esti si la Brasov, nu cred ca nu te-a lasat
cineva sa te implici, Daca mai ai remarci "constructive", le astept pe mail. Pana atunci iei o pauza de 7 zile. La urmatoarele cuvinte de lauda pe care le primim din partea ta, ai zburat definitiv.
Poate o sa o considerati prea personal, dar mie tipul mi s-a parut cam troll inca de cand a fost vb sa facem stickere acum multisori ani.
Mailul trimis duduicii de la marketing:
QUOTE Buna Claudia,
am primit mailul tau referitor la uleiurile MM, astept cateva raspunsuri si revin in cateva zile cu ceva material util.
Pana atunci am considerat necesara trimiterea unui mail cu feedbackul interactiunii mitsu.ro - Mitsubishi Romania de la intalnire, in speranta imbunatatirii colaborarilor viitoare la acest gen de evenimente.
Nu sunt specialist in marketing, insa consider ca cel mai mare interes al Mitsubishi Romania prin participarea la astfel de intalniri este produca un sentiment intens, memorabil pentru fanul Mitsubishi cu care intra in contact. Si acest lucru s-a intamplat mai mult la Danes, atunci cand oamenii chiar daca nu au primit ceva palpabil, material, au avut ocazia de a conduce, chiar daca pe o distanta scurta un model Mitsubishi deosebit: iMiev. La Brasov insa, ASX-ul Diamond Edition si L200-le accesorizat, ambele de expozitie nu au reusit sa apropie de impactul creat anterior.
Unii au fost aproape indignati de faptul ca nu se poate face test-drive, iar eu personal m-am simtit jignit de faptul ca, Cozmin si-a rezervat dreptul de a se scuza public pentru aceasta situatie motivand-o cu lipsa de dialog dintre noi.
O alta problema a fost distribuirea materialelor promotionale. Nu stiu in sarcina cui a fost acest task, insa domnisoara care a venit cu ASX-ul (imi cer scuze insa nu i-am retinut numele) mi-a pus in brate un teanc de pliante si 3(!) liste de preturi, spunandu-mi sa ma aflu persoanele care sunt interesate si sa le prezint materialele respective. La fel, nu ma pricep si nu fac parte din breasla, insa nu ar fi arata mai bine sortate materialele respective si puse intr-o mapa care sa fie prezenta in fiecare pachet cu aditivi?
E pacat ca nu s-a acordat importanta unor detalii care sunt la urma urmei insignifiante, aproape creandu-se in acest fel impactul invers decat cel asteptat.
PS: ne-a lipsit Bogdan
Multumesc,
Andrei
QUOTE Buna Claudia,
am primit mailul tau referitor la uleiurile MM, astept cateva raspunsuri si revin in cateva zile cu ceva material util.
Pana atunci am considerat necesara trimiterea unui mail cu feedbackul interactiunii mitsu.ro - Mitsubishi Romania de la intalnire, in speranta imbunatatirii colaborarilor viitoare la acest gen de evenimente.
Nu sunt specialist in marketing, insa consider ca cel mai mare interes al Mitsubishi Romania prin participarea la astfel de intalniri este produca un sentiment intens, memorabil pentru fanul Mitsubishi cu care intra in contact. Si acest lucru s-a intamplat mai mult la Danes, atunci cand oamenii chiar daca nu au primit ceva palpabil, material, au avut ocazia de a conduce, chiar daca pe o distanta scurta un model Mitsubishi deosebit: iMiev. La Brasov insa, ASX-ul Diamond Edition si L200-le accesorizat, ambele de expozitie nu au reusit sa apropie de impactul creat anterior.
Unii au fost aproape indignati de faptul ca nu se poate face test-drive, iar eu personal m-am simtit jignit de faptul ca, Cozmin si-a rezervat dreptul de a se scuza public pentru aceasta situatie motivand-o cu lipsa de dialog dintre noi.
O alta problema a fost distribuirea materialelor promotionale. Nu stiu in sarcina cui a fost acest task, insa domnisoara care a venit cu ASX-ul (imi cer scuze insa nu i-am retinut numele) mi-a pus in brate un teanc de pliante si 3(!) liste de preturi, spunandu-mi sa ma aflu persoanele care sunt interesate si sa le prezint materialele respective. La fel, nu ma pricep si nu fac parte din breasla, insa nu ar fi arata mai bine sortate materialele respective si puse intr-o mapa care sa fie prezenta in fiecare pachet cu aditivi?
E pacat ca nu s-a acordat importanta unor detalii care sunt la urma urmei insignifiante, aproape creandu-se in acest fel impactul invers decat cel asteptat.
PS: ne-a lipsit Bogdan
Multumesc,
Andrei
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator