2009 Gwm Hover Cuv , 2.4 , White

Ai o masina care nu e Mitsubishi? Vrem sa o vedem!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Joi Feb 24, 2011 10:53 pm

Sa te uiti si in spatele barii, e flexibila si poate a lovit si ceva pe dupa ea.

Avatar utilizator
cosminR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 23, 2010 1:41 pm

Mesaj de cosminR » Mie Mar 16, 2011 2:13 pm

sal. Sper sa nu ai probleme cu reparatul masinii.
Pe mine m-a lovit unul anul trecut pe vremea asta si trebuia sa-mi schimbe usile stanga si oglinda iar pt piese cei de la service au trebuit sa plateasca cash in ploiesti.(nu mai retin exact din ce cauza dar asa mi-au comunicat cei de la service si a trebuit sa merg iar la asigurari si am vb cu cineva dintr-o functie mai inalta ca sa se plateasca cash ..bla.bla au intarziat cam 1 sapt pana s-au apucat de treaba).
Eu mi-am ales service-ul a.i. se se descurce ei cu banii pt reparatie
Oricum avand in vedere avaria nu cred ca e si cazul tau..

multa bafta

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Joi Mar 24, 2011 1:59 pm

Azi am trecut la incaltarile de vara - se misca mai lejer pe sosea acum, fata de gumele de iarna.

Cu reparatia inca nu am rezolvat nimic - nu mi-a sosit lampa de ceata - cica e pe container... cand o ajunge... ei estimeaza vreo 2 saptamani, dar nu mai cred...
Noroc ca nu se vede bine ca e crapata lampa, iar pe bara am dat cu un corector de zgarieturi si abia se observa ca a fost zgariata. La senzori n-am avut ce sa le fac - noroc ca functioneaza.
In rest, motorul parca merge din ce in ce mai bine, iar consumul ~ 12,5 l GPL exterior cam la 120, fara sa depasesc 140.
Am mai facut o proba de viteza si a urcat pana la aproape 185km/h - suficient!
Totusi am constatat variatii mari la consum GPL in functie de statie si de drum...
De ex. - Poate creste consumul in exterior cu 5 litri in plus la suta cand mergi cu vant puternic din fata la peste 140km/h?
Nu stiu ce sa mai cred in legatura cu calitatea gazului de la diferite pompe!

Avatar utilizator
rhorja
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 01, 2011 2:06 pm

Mesaj de rhorja » Sâm Apr 02, 2011 12:09 am

salut, si eu sunt poseseor de hover si pana acum pe deplin multumit de masinuta. are 30000km si 2 ani. a aparut sila mine problema cu tremuratul la relanti si da in "bot" daca incerc sa o accelerez un pic, am crezut initial ca e decalibrat ecu de la gpl dar vad ca face sipe benzina. incerc si eu cu scjimbat bujiile, sa vedem daca merge. daca tine figura inseamna ca putem spune ca e o problema generala a masinii.

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Sâm Apr 02, 2011 11:23 pm

La mine tremuratul s-a rezolvat cu schimbarea fiselor de la bujii.

Avatar utilizator
rhorja
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 01, 2011 2:06 pm

Mesaj de rhorja » Mie Apr 06, 2011 9:22 am

aseara am primit bujiile si le-am schimbat, am pus NGK cu electrod de iridiu, le-am gasit la 60lei bucata, erau si la 55lei dar dura prea mult pana le aduceau. efectul s-a simtit imediat, motorul nu mai tremura in relantiu, a si scazut putin si turatia in relanti si intradevar are putere de accelerare. isi fac toti banii respectivele bujii.

Avatar utilizator
rhorja
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 01, 2011 2:06 pm

Mesaj de rhorja » Sâm Apr 16, 2011 11:53 pm

stiecineva o echivalenta pentru fisele de bujii, altele decat cele furizate de importatorul Alexandros? se pare ca totusi trebuie sa-i schimb si fisele. problema de la accelerari initial parea sa fi disparut dupa schimbarea bujiilor, dar usor incepe sa reapara.

Avatar utilizator
cosminR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 23, 2010 1:41 pm

Mesaj de cosminR » Mar Mai 03, 2011 4:33 pm

fisele trebuiesc schimbate .. eu nu mai am nici o problema.
ca si probleme ale masinii in general : kitul de ambreiaj, etrierii (cred ca asa se numesc), intra mai greu in a 2a cand e rece masina, si cateodata mai pica bobina.
si chestia urata este ca piesele se pot lua doar de la ei.

voua nu vi se pare cam prea puturoasa masina cand urca o panta?

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Mie Mai 11, 2011 9:23 am

QUOTE (rhorja @ Apr 16 2011, 11:53 PM) stiecineva o echivalenta pentru fisele de bujii, altele decat cele furizate de importatorul Alexandros? se pare ca totusi trebuie sa-i schimb si fisele. problema de la accelerari initial parea sa fi disparut dupa schimbarea bujiilor, dar usor incepe sa reapara.

Fisele de bujii le-am schimbat la un service in Bacau - aveau pe stoc 1 set original GWM. Cred ca se gasesc si pe net echivalente - se poate cauta dupa tipul de motor - Mitsubishi 4G64. Eu asa am dat cautare pentru bujii.

QUOTE (cosminR @ May 3 2011, 04:33 PM) fisele trebuiesc schimbate .. eu nu mai am nici o problema.
ca si probleme ale masinii in general : kitul de ambreiaj, etrierii (cred ca asa se numesc), intra mai greu in a 2a cand e rece masina, si cateodata mai pica bobina.
si chestia urata este ca piesele se pot lua doar de la ei.

voua nu vi se pare cam prea puturoasa masina cand urca o panta?

Pana acum nu am avut problemele semnalate de tine - doar faza cu intratul in viteza a 2-a, care a disparut dupa rodaj... si a mai fost ceva care a disparut la fel - tragea putin dreapta.
Merg in general pe GPL si nu mi se pare puturoasa.
Acum depinde - daca am masina incarcata si ii dau la deal fara demaraj suficient, trage ceva mai greu.
Incearca sa o tii peste 3000 de ture si trebuie sa se vada diferenta.
La mine dupa 2500 de ture incepe sa se simta cum trage...
Daca stai in jurul la 2000 - 2500 turatii s-ar putea sa ti se para ca nu are vlaga.
La motorul acesta cuplul optim e undeva pe la 3000 de ture - trebuie sa o calci mai tare ca nu e diesel.

Am fost cateva zile in concediu in zona Baile Herculane si traseul prin pasul Oituz, Rucar - Bran, zone de munte, curbe multe, pante destul de dificile, la care cu masina incarcata, nu am avut probleme, pe unii chiar ii cam impingeam de la spate. Pe traseu am fost depasit doar in zone de linie dreapta unde am mers mai lejer - pana in 140.

A bagat putin masina si pe drumuri de "munte", unde a fost cazul am cuplat si reductorul si s-a comportat impecabil.
Bullbar-ul si-a scos banii - intro zona cu denivelari adanci si iarba mare, nu am observat un bolovan in care m-am proptit - s-a strambat putin bara din partea inferioara a bullbar-ului fara sa se deformeze in rest si am salvat astfel baia de ulei / bratul inferior derapta (directia) de la eventuale sticaciuni.

Avatar utilizator
rhorja
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 01, 2011 2:06 pm

Mesaj de rhorja » Joi Mai 12, 2011 8:24 am

va salut, nu am mai postat o perioada pentru ca nu am mai apucat, problema masini mele am gasit-o prin eliminari, este bobina de inductie care are izolatia slabita pe partea de alimentare cu inalta tensiune a cilindrilor 1-4, parerea mea este ca au aparut microfisuri in izolatie datorita variatiilor mari de temperatura la care este supusa tinand cont de locul unde este montata. fise cum spuneati si voi se gasesc pe net, dar incercati sa le si cumparati si veti avea o surpriza, le gasit eventual in USA, pe la noi nu le are nimeni, nici in ungaria nu am gasit, deci probabil le voi lua pe cele de la Alexandros. in rest despre masina pot sa spun ca sunt relativ multumit, intradevar este putin puturoasa dar e benzinar, daca vrei putere motorul asta are nevoie de peste 2500rpm, de la 2500rpm in sus accelerarile si creesterea in viteza este usoara si rapida.
Despre utilizarea in teren va pot spune ca se comporta foarte bine, am intrat cu ea intr-o competitie amicala organizata pe pista de motociclism de la Sag-Timisoara si pot sa va spun ca nu a avut nicio dificultate pe traseu. tin sa precizez ca nu am terminat primul pentru ca nu a vrut sa rup masina pe circuit, apropo unul dintre competitori a reusit sa-si rupa puntea fata la un obstacol. deci pe ansamblu masina e OK mai putin mici detalii care pica pe ea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Masina Mea, alta decat Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori