Honda Accord Cl7 2007
Salutare,
Dupa 8 ani de folosinta, m-am despartit in noiembrie 2014 de micul Colty si am trecut tot la o japoneza, in speta honda accord Cl7.
Nu tineam neaparat sa o schimb, insa anumite motive m-au determinat sa merg mai departe:
- confortul: acu nu ma mai dau jos obosit din masina, de exemplu dupa un drum Viena - Iasi dintr-o tura (bine 2 soferi) am putut dormi fara sa aud tot felul de zumzete.
- sa aiba cutia automata, in speranta ca si sotia o sa o conduca
- dorinta de a avea mai mult spatiu in portbagaj si confort pasagerilor din spate.
Asa ca am sa prezint un pic noua masina, honda model 2007 sept, model ce mi-a placut de cand am achizitionat coltul, insa nu mi-au permis finantele sa ma uit mai sus.
Motorul e de 2L, 155CP, cuplu vreo 190NM, mai papacios ca si coltul.
Ca si dotari, e modelul executive: cu climatronic, cruise control, trapa (nu tineam sa o am), xenon, piele(nici asta nu tineam sa fie) si alte chestii care iti usureaza viata la volan.
Destul de multumit de achizitie, chiar daca e SH.
Am schimbat la ea fluidele, franele pe spate (inocuit cu ATE), ceva bielete bara stabilizatoare fata.
Tre sa mai schimb bucsele bara stabilizatoare pe fata si poate amortizoarele.
Insa astept sa vina primavara sa pot sa o dichisesc mai mult.
E o placere sa conduci, ori calm ori sportiv. Sta mult, mult mai bine in curbe ca si coltul.
Nici cu Coltul nu mi-e rusine, insa nu mai am senzatia ca zbor de pe scaun.
Ca fapt divers, mi-ar fi placut sa raman tot in curte la Mitsubishi, insa Lancerul HB nu imi place iar sedanul nu ofera cutie automata cu convertizor sau dublu ambreaj, ci doar CVT...
de care psihicul meu fuge. Nu zic ca nu or fi bune, insa eu personal am pitici pe creier.
Laurentiu
PS: pozele is de la fostul proprietar, ca acu e prea murdara sa o pozez si nici nu mi-am facut timp de cand am luat-o sa ii fac un set.
Dupa 8 ani de folosinta, m-am despartit in noiembrie 2014 de micul Colty si am trecut tot la o japoneza, in speta honda accord Cl7.
Nu tineam neaparat sa o schimb, insa anumite motive m-au determinat sa merg mai departe:
- confortul: acu nu ma mai dau jos obosit din masina, de exemplu dupa un drum Viena - Iasi dintr-o tura (bine 2 soferi) am putut dormi fara sa aud tot felul de zumzete.
- sa aiba cutia automata, in speranta ca si sotia o sa o conduca
- dorinta de a avea mai mult spatiu in portbagaj si confort pasagerilor din spate.
Asa ca am sa prezint un pic noua masina, honda model 2007 sept, model ce mi-a placut de cand am achizitionat coltul, insa nu mi-au permis finantele sa ma uit mai sus.
Motorul e de 2L, 155CP, cuplu vreo 190NM, mai papacios ca si coltul.
Ca si dotari, e modelul executive: cu climatronic, cruise control, trapa (nu tineam sa o am), xenon, piele(nici asta nu tineam sa fie) si alte chestii care iti usureaza viata la volan.
Destul de multumit de achizitie, chiar daca e SH.
Am schimbat la ea fluidele, franele pe spate (inocuit cu ATE), ceva bielete bara stabilizatoare fata.
Tre sa mai schimb bucsele bara stabilizatoare pe fata si poate amortizoarele.
Insa astept sa vina primavara sa pot sa o dichisesc mai mult.
E o placere sa conduci, ori calm ori sportiv. Sta mult, mult mai bine in curbe ca si coltul.
Nici cu Coltul nu mi-e rusine, insa nu mai am senzatia ca zbor de pe scaun.
Ca fapt divers, mi-ar fi placut sa raman tot in curte la Mitsubishi, insa Lancerul HB nu imi place iar sedanul nu ofera cutie automata cu convertizor sau dublu ambreaj, ci doar CVT...
de care psihicul meu fuge. Nu zic ca nu or fi bune, insa eu personal am pitici pe creier.
Laurentiu
PS: pozele is de la fostul proprietar, ca acu e prea murdara sa o pozez si nici nu mi-am facut timp de cand am luat-o sa ii fac un set.
- Fişiere ataşate
-
- IMG_1552.JPG (437.36 KiB) Vizualizat de 7248 ori
-
- IMG_1549.JPG (707.42 KiB) Vizualizat de 7232 ori
-
- IMG_1546.JPG (634.55 KiB) Vizualizat de 7237 ori
-
- IMG_1387.JPG (441.31 KiB) Vizualizat de 7237 ori
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Multumesc pentru urare.
Asta iarna am fost la Viena 4 adulti si un copil cu porbagaj full (460L, dublu fata de Colt)
Eu am folosit masina in 2 moduri pe autostrada:
- modul cu pilot automat pe 135Km/h, si aici cutia AT retrogradeaza 1 sau 2 trepte pentru a mentine aceeasi viteza daca e deal/vale si mi-a iesit pe la 9.5%
- modul pilotul e la talpa, la deal urca din inertie, la vale ia viteza singurica si mi-a iesit undeva la 8.2L/100Km la 110 - 120Km/h.
Vremea a fost mai urata dupa Craciun, atunci am prins si inceputul de cod galben.
Media pe 2200Km a fost de 8.3L/100km.
Papacioasa tare e in oras pe modul cutiei automat (D)...peste 14 iarna....pe (M) cu (+) , (-) de la mine mai putin.
Insa eu suspectez ceva sonda lambda cu funtionare asa si asa...chiar daca nu am de loc erori in bord.
Asta iarna am fost la Viena 4 adulti si un copil cu porbagaj full (460L, dublu fata de Colt)
Eu am folosit masina in 2 moduri pe autostrada:
- modul cu pilot automat pe 135Km/h, si aici cutia AT retrogradeaza 1 sau 2 trepte pentru a mentine aceeasi viteza daca e deal/vale si mi-a iesit pe la 9.5%
- modul pilotul e la talpa, la deal urca din inertie, la vale ia viteza singurica si mi-a iesit undeva la 8.2L/100Km la 110 - 120Km/h.
Vremea a fost mai urata dupa Craciun, atunci am prins si inceputul de cod galben.
Media pe 2200Km a fost de 8.3L/100km.
Papacioasa tare e in oras pe modul cutiei automat (D)...peste 14 iarna....pe (M) cu (+) , (-) de la mine mai putin.
Insa eu suspectez ceva sonda lambda cu funtionare asa si asa...chiar daca nu am de loc erori in bord.
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
QUOTE (LaurB @ Feb 4 2015, 09:09 PM) Multumesc pentru urare.
Asta iarna am fost la Viena 4 adulti si un copil cu porbagaj full (460L, dublu fata de Colt)
Eu am folosit masina in 2 moduri pe autostrada:
- modul cu pilot automat pe 135Km/h, si aici cutia AT retrogradeaza 1 sau 2 trepte pentru a mentine aceeasi viteza daca e deal/vale si mi-a iesit pe la 9.5%
- modul pilotul e la talpa, la deal urca din inertie, la vale ia viteza singurica si mi-a iesit undeva la 8.2L/100Km la 110 - 120Km/h.
Vremea a fost mai urata dupa Craciun, atunci am prins si inceputul de cod galben.
Media pe 2200Km a fost de 8.3L/100km.
Papacioasa tare e in oras pe modul cutiei automat (D)...peste 14 iarna....pe (M) cu (+) , (-) de la mine mai putin.
Insa eu suspectez ceva sonda lambda cu funtionare asa si asa...chiar daca nu am de loc erori in bord.
Putin mai mult ca la Mitsu 1.8 dar tot pe acolo. Se justifica oarecum pentru ca si morotul este putin mai mare.
In primavara trecuta tot traseul pana la Viena din Bucuresti, 4 adulti si multe bagaje, pilot automat pe autostrada (130-135km/h) pana la Viena de la iesirea din tara cam 8.4 - 8.5 consumul. In tara e jale cu drumurile, consumul a fost ceva mai mic. Dar per total, dus-intors am facut cam 4 plinuri si jumatate si consumul a fost undeva la 8.4.
Asta iarna am fost la Viena 4 adulti si un copil cu porbagaj full (460L, dublu fata de Colt)
Eu am folosit masina in 2 moduri pe autostrada:
- modul cu pilot automat pe 135Km/h, si aici cutia AT retrogradeaza 1 sau 2 trepte pentru a mentine aceeasi viteza daca e deal/vale si mi-a iesit pe la 9.5%
- modul pilotul e la talpa, la deal urca din inertie, la vale ia viteza singurica si mi-a iesit undeva la 8.2L/100Km la 110 - 120Km/h.
Vremea a fost mai urata dupa Craciun, atunci am prins si inceputul de cod galben.
Media pe 2200Km a fost de 8.3L/100km.
Papacioasa tare e in oras pe modul cutiei automat (D)...peste 14 iarna....pe (M) cu (+) , (-) de la mine mai putin.
Insa eu suspectez ceva sonda lambda cu funtionare asa si asa...chiar daca nu am de loc erori in bord.
Putin mai mult ca la Mitsu 1.8 dar tot pe acolo. Se justifica oarecum pentru ca si morotul este putin mai mare.
In primavara trecuta tot traseul pana la Viena din Bucuresti, 4 adulti si multe bagaje, pilot automat pe autostrada (130-135km/h) pana la Viena de la iesirea din tara cam 8.4 - 8.5 consumul. In tara e jale cu drumurile, consumul a fost ceva mai mic. Dar per total, dus-intors am facut cam 4 plinuri si jumatate si consumul a fost undeva la 8.4.
@daniel
Initial m-am gandit sa imi iau un Lancer cu motor diesel de 2.0 sau 1.8, insa absenta cutia automata normale l-a scos din finala.
Il gaseam chiar mai nou ca si an de fabricatie la banii ce ii aveam, pentru ca Lancerul e un pic mai jos ca si pret la noi in tara..isi pierde repede valoarea, ca si la Colt, din pacate.
La honda, motorul de 2.2 e super pe orice e pus, civic, accord, CRV. E unul extrem de reusit, nu degeaba a ajuns prin finala de motorul anului prin anii 200x.
Facand niste calcule cu a mea pe benzina, chiar daca impozitul si asigurarea is mai mari, le acoperi din pretul motorinei, numai cu conditia sa faci multi KM pe an.
Am vrut sa iau 2.2 insa nu exista cutie automata pentru Accord CL7.... din ce stiu e pe modelul urmator, insa pretul masinii sare de 10K euro.
Eu rar aud motorul, ca fostul proprietar m-a fericit cu o toba semisport (de la 3000rpm in sus se aude, iar sunetul e gutural, pana acolo e liniste). In plus mi-a dat si toba originala. Initial am vrut sa o schimb cu cea originala, insa sotia nu m-a lasat.
Daca se merge constant cu aprx 110Km/h nu se aud decat zgomot de vant de la oglinzi si rularea anvelopelor, motorul are aprx 1900prm in a 5-a (sper sa imi aduc aminte corect)... oricum mai putin ca si la Colt pentru aceeasi viteza.
Au avut o problema japonezii astia cu izolarea...nu le place sa o puna si gata.
Initial m-am gandit sa imi iau un Lancer cu motor diesel de 2.0 sau 1.8, insa absenta cutia automata normale l-a scos din finala.
Il gaseam chiar mai nou ca si an de fabricatie la banii ce ii aveam, pentru ca Lancerul e un pic mai jos ca si pret la noi in tara..isi pierde repede valoarea, ca si la Colt, din pacate.
La honda, motorul de 2.2 e super pe orice e pus, civic, accord, CRV. E unul extrem de reusit, nu degeaba a ajuns prin finala de motorul anului prin anii 200x.
Facand niste calcule cu a mea pe benzina, chiar daca impozitul si asigurarea is mai mari, le acoperi din pretul motorinei, numai cu conditia sa faci multi KM pe an.
Am vrut sa iau 2.2 insa nu exista cutie automata pentru Accord CL7.... din ce stiu e pe modelul urmator, insa pretul masinii sare de 10K euro.
Eu rar aud motorul, ca fostul proprietar m-a fericit cu o toba semisport (de la 3000rpm in sus se aude, iar sunetul e gutural, pana acolo e liniste). In plus mi-a dat si toba originala. Initial am vrut sa o schimb cu cea originala, insa sotia nu m-a lasat.
Daca se merge constant cu aprx 110Km/h nu se aud decat zgomot de vant de la oglinzi si rularea anvelopelor, motorul are aprx 1900prm in a 5-a (sper sa imi aduc aminte corect)... oricum mai putin ca si la Colt pentru aceeasi viteza.
Au avut o problema japonezii astia cu izolarea...nu le place sa o puna si gata.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Pentru condusul in oras sa zicem ca-i ok, dar daca faci preponderent drumuri lungi, mi se pare chiar necesara o anti-fonare, fie ea si partiala. Dupa 100-110, e chiar suparator zgomotul vantului. A incercat cineva deflectoarele de vant pt geamurile laterale (cum erau pe Dacia)? Ajuta la ceva?
Iar ca sa revin la comparatie, probabil ca ai facut alegerea buna cu Accordul. E mai elegant decat Lancerul (desi Lancerul mi se pare mai frumos, mai sportiv); parca totusi altfel e cand cobori la cravata dintr-un Accord; iar motorul de Honda e fruntas (despre cutie nu stiu nimic, cat e de fiabila).
La Accordul asta nou, Executive, nu te-ai uitat? Sunt relativ apropiate ca pret.
Iar ca sa revin la comparatie, probabil ca ai facut alegerea buna cu Accordul. E mai elegant decat Lancerul (desi Lancerul mi se pare mai frumos, mai sportiv); parca totusi altfel e cand cobori la cravata dintr-un Accord; iar motorul de Honda e fruntas (despre cutie nu stiu nimic, cat e de fiabila).
La Accordul asta nou, Executive, nu te-ai uitat? Sunt relativ apropiate ca pret.
Sa zicem ca izolarea fonica e un minus la lancer si la accord.
Insa la honda si lancer motorul e mai ok izolat decat in Colt.
Cum vine primavara (caldura) am sa incerc sa antifonez un pic usile si zona dintre portbagaj si scaunele spate, mai ales la pasajele rotilor.
Un coleg de pe forumul honda a facut operationuea si is destui decibeli care ii castigi.
Nasol oricum .... ca e ca si cum ti-ai lua costum nou si tre sa te duci sa il scurtezi pe ici pe colo...urasc chestia asta de cand ma tot incerca sa ma convinga mama mea cand eram mai mic.
M-am uitat la accord, model 2008+, insa pretul era de la 10000E in sus pentru o echipare executive. Plus ca modelul nou nu ii place ca si design, spatiu mai mic, portbagaj mai aiurea ca si forma. Tehnic, insa, are mai multe.
La pretul modelului 2008+, tre sa fii chiar fan honda, ca sunt alte multe optiuni... nu dau nume ca sa nu starnesc polemici.
Masina asta am luat-o mai mult cu inima si bineinteles din prisma a performantelor si confortului...e ca si atunci cand esti copil si te impresioneaza ceva si cand devii adult ai posibilitatea sa o ai.
Insa la honda si lancer motorul e mai ok izolat decat in Colt.
Cum vine primavara (caldura) am sa incerc sa antifonez un pic usile si zona dintre portbagaj si scaunele spate, mai ales la pasajele rotilor.
Un coleg de pe forumul honda a facut operationuea si is destui decibeli care ii castigi.
Nasol oricum .... ca e ca si cum ti-ai lua costum nou si tre sa te duci sa il scurtezi pe ici pe colo...urasc chestia asta de cand ma tot incerca sa ma convinga mama mea cand eram mai mic.
M-am uitat la accord, model 2008+, insa pretul era de la 10000E in sus pentru o echipare executive. Plus ca modelul nou nu ii place ca si design, spatiu mai mic, portbagaj mai aiurea ca si forma. Tehnic, insa, are mai multe.
La pretul modelului 2008+, tre sa fii chiar fan honda, ca sunt alte multe optiuni... nu dau nume ca sa nu starnesc polemici.
Masina asta am luat-o mai mult cu inima si bineinteles din prisma a performantelor si confortului...e ca si atunci cand esti copil si te impresioneaza ceva si cand devii adult ai posibilitatea sa o ai.
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Da, fix asa a fost si la mine cu Lancerul. Am incercat sa fiu cat de obiectiv posibil si sa pun multe chestii in balanta, ca doar banii aia nu s-au facut singuri, dar cand ai un crush pentru model, si te trezesti in situatia in care chiar ti-l poti lua, se schimba ecuatia. Nici macar nu m-a interesat valoarea la revanzare a masinii, fiindca am luat-o s-o am, cat a tine ea, sau pana o sa am destui bani pentru inca una, sau daca o fi s-o schimb, probabil tot pe un Lancer dar alta motorizare.
Daca tu esti multumit de ea, restul e cancan
Daca tu esti multumit de ea, restul e cancan
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 35 vizitatori