2003 Subaru Impreza Wrx 2.0t 227cp , Satin Black
Salutare
Se pare ca acum , si eu si altii , avem locusorul nostru pentru masinute non-mitsu .
O sa incep cu a mea.
Povestea ei incepe in ianuarie 2008. Uitandu-ma pe net , din lipsa de ocupatie , am gasit un Subaru SW ( cica break ) , model WRX din 2003 . Super tare mi s-a parut incat am inceput sa fac sapaturi. Pana la urma facusem rost de bani l-am sunat pe om si am stat de vorba. Cu putin tupeu ii propun un schimb, el zice ca suna bine desi vrea bani. Facem schimb de poze si accepta schimbul plus o diferenta de bani. Mie imi convenea , nu mai pierdeam timpul cu vanzarea masinii. Zis si facut , si impreuna cu un prieten ( si mecanic pe deasupra ) am plecat sambata pe 19.01 la Timisoara sa vad masina. Duminica dimineata am intrat in Bucuresti cu Subaru WRX SW negru ca taciunele si suparat. Avea 87.000 km. Mult , putin , pentru mine a fost ok.
Nu are rost sa descriu masinuta cu date tehnice pt ca cei mai multi care vor citi stiu ce poate .Totusi , are motor de 2 litri , e 4x4 si 227cp Masina avea o singura modificare : evacuare fara catalizator si finala STI. Wow , ce sunet scotea ....cei mai multi o stiu si asa, mai galagioasa .
Ulterior , masinuta a primit un intercooler mai mare , cel de STI , anvelope Yokohama C-drive si numarul de inmatriculare care i se potriveste de minune . Plus revizia de rigoare.
Prin august-septembrie am schimbat un pivot pe dreapta fata , lichidele ramase neschimbate - cutie , frana , directie si freonul ( aveam pitici pe creier cu el si de aia l-am facut ). Apoi a primit o evacuare completa si aproape noua de STI cu catalizator si o admisie sport din carbon Sandtler . Am tinut-o doar vreo 3 sapt ca nu-mi placea ceva la masina si ....am dat-o jos . Debitmetrul de aer nu citea corect datele , dar nu era de la admisie , era doar murdar , dar un ''mecanic'' mi-a spus ca trebe altul nou. Si m-am conformat. Ulterior am aflat ca se putea curata acel debitmetru , ca nu e chiar ieftin. O alta nascocire care nu m-a impresionat ft tare a fost blow-off valve HKS SSQV. E misto ca sunet , dar deja ma exaspera , mai ales ca eu imi doresc mai mult un sleeper decat o fanfara . Acesta a fost si motivul pentru care am decis sa-mi iau SW in loc de sedan .
Pot sa zic ca e o masina de care nu reusesc sa ma plictisesc , ma bucur de fiecare data cand o conduc , e ca o jucarie noua in fiecare zi .
Am facut pana acum multe drumuri cu ea si e super ok . Cel mai mult ma distreaza acei baieti care cred ca daca au facut un cip la masina ( in special la ''tractorase'' e atitudinea asta ) se pot lua cu orice masina la intrecere . Ah , las bah ca fraierul are break , e la misto ''cocoasa'' aia pe capota si evacuarea mare . E chiar FUN .
Dar ... hmmm....in ianuarie pe 25 , anul acesta am avut si primul eveniment neplacut cu ea si am stat aproape 2 luni fara TAZ. Dar am profitat de ocazie si i-am tras si o vopsea cat mai apropiata de cea originala . Acum e sanatos , merge , dar va mai primi mici ''bunatati'' din partea mea. Furtunase metalice pentru sistemul de franare , placute noi de frana Ferodo DS 2500 si anvelopele noi de vara Bridgestone potenza 070.
Cam atat acum , ca e tarziu si mi se cam inchid ochii. Dar nu termin inainte de a pune si ceva poze .
http://img228.imageshack.us/img228/3479/img0010v.jpg
http://img135.imageshack.us/img135/7189/dsc1658.jpg
http://img301.imageshack.us/img301/3180/dscf0244.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/8885/dscf0247.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/6091/dscf0251q.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/7112/dscf0256r.jpg
Altele cu alte ocazii
Se pare ca acum , si eu si altii , avem locusorul nostru pentru masinute non-mitsu .
O sa incep cu a mea.
Povestea ei incepe in ianuarie 2008. Uitandu-ma pe net , din lipsa de ocupatie , am gasit un Subaru SW ( cica break ) , model WRX din 2003 . Super tare mi s-a parut incat am inceput sa fac sapaturi. Pana la urma facusem rost de bani l-am sunat pe om si am stat de vorba. Cu putin tupeu ii propun un schimb, el zice ca suna bine desi vrea bani. Facem schimb de poze si accepta schimbul plus o diferenta de bani. Mie imi convenea , nu mai pierdeam timpul cu vanzarea masinii. Zis si facut , si impreuna cu un prieten ( si mecanic pe deasupra ) am plecat sambata pe 19.01 la Timisoara sa vad masina. Duminica dimineata am intrat in Bucuresti cu Subaru WRX SW negru ca taciunele si suparat. Avea 87.000 km. Mult , putin , pentru mine a fost ok.
Nu are rost sa descriu masinuta cu date tehnice pt ca cei mai multi care vor citi stiu ce poate .Totusi , are motor de 2 litri , e 4x4 si 227cp Masina avea o singura modificare : evacuare fara catalizator si finala STI. Wow , ce sunet scotea ....cei mai multi o stiu si asa, mai galagioasa .
Ulterior , masinuta a primit un intercooler mai mare , cel de STI , anvelope Yokohama C-drive si numarul de inmatriculare care i se potriveste de minune . Plus revizia de rigoare.
Prin august-septembrie am schimbat un pivot pe dreapta fata , lichidele ramase neschimbate - cutie , frana , directie si freonul ( aveam pitici pe creier cu el si de aia l-am facut ). Apoi a primit o evacuare completa si aproape noua de STI cu catalizator si o admisie sport din carbon Sandtler . Am tinut-o doar vreo 3 sapt ca nu-mi placea ceva la masina si ....am dat-o jos . Debitmetrul de aer nu citea corect datele , dar nu era de la admisie , era doar murdar , dar un ''mecanic'' mi-a spus ca trebe altul nou. Si m-am conformat. Ulterior am aflat ca se putea curata acel debitmetru , ca nu e chiar ieftin. O alta nascocire care nu m-a impresionat ft tare a fost blow-off valve HKS SSQV. E misto ca sunet , dar deja ma exaspera , mai ales ca eu imi doresc mai mult un sleeper decat o fanfara . Acesta a fost si motivul pentru care am decis sa-mi iau SW in loc de sedan .
Pot sa zic ca e o masina de care nu reusesc sa ma plictisesc , ma bucur de fiecare data cand o conduc , e ca o jucarie noua in fiecare zi .
Am facut pana acum multe drumuri cu ea si e super ok . Cel mai mult ma distreaza acei baieti care cred ca daca au facut un cip la masina ( in special la ''tractorase'' e atitudinea asta ) se pot lua cu orice masina la intrecere . Ah , las bah ca fraierul are break , e la misto ''cocoasa'' aia pe capota si evacuarea mare . E chiar FUN .
Dar ... hmmm....in ianuarie pe 25 , anul acesta am avut si primul eveniment neplacut cu ea si am stat aproape 2 luni fara TAZ. Dar am profitat de ocazie si i-am tras si o vopsea cat mai apropiata de cea originala . Acum e sanatos , merge , dar va mai primi mici ''bunatati'' din partea mea. Furtunase metalice pentru sistemul de franare , placute noi de frana Ferodo DS 2500 si anvelopele noi de vara Bridgestone potenza 070.
Cam atat acum , ca e tarziu si mi se cam inchid ochii. Dar nu termin inainte de a pune si ceva poze .
http://img228.imageshack.us/img228/3479/img0010v.jpg
http://img135.imageshack.us/img135/7189/dsc1658.jpg
http://img301.imageshack.us/img301/3180/dscf0244.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/8885/dscf0247.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/6091/dscf0251q.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/7112/dscf0256r.jpg
Altele cu alte ocazii
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
Am uitat sa mentionez inca niste mici probleme pe care le-am avut/am cu masinuta .
Furtunul de la turbo pe care l-am inlocuit ca era spart cu unul Perrin , si cea mai apasatoare si inca o problema pentru maxim 2 saptamani , pompa de servodirectie . Am gasit-o si se ma monta pe masina dupa Paste , cand voi schimba si furtunasele de la frana , placutele si un furtun de la radiatorul de racire ---a fost montat prost , s-a atins de rolele din apropiere putin , dar suficient cat sa cedeze. Acum am unul adaptat pana il voi schimba.
Cat despre bagat mintile in cap ''copiilor'' ..... e greu , ca sunt teribilisti si din cauza lor se intampla ce se intampla pe drumurile tarii....nu are rost sa spun cate Daciii mi-au dat flash-uri la 150-160kmh pe autostrada si cati m-au depasit pe linie continua in curbe fara vizibilitate si coloana ... sau poate m-am ''ramolit'' eu
Furtunul de la turbo pe care l-am inlocuit ca era spart cu unul Perrin , si cea mai apasatoare si inca o problema pentru maxim 2 saptamani , pompa de servodirectie . Am gasit-o si se ma monta pe masina dupa Paste , cand voi schimba si furtunasele de la frana , placutele si un furtun de la radiatorul de racire ---a fost montat prost , s-a atins de rolele din apropiere putin , dar suficient cat sa cedeze. Acum am unul adaptat pana il voi schimba.
Cat despre bagat mintile in cap ''copiilor'' ..... e greu , ca sunt teribilisti si din cauza lor se intampla ce se intampla pe drumurile tarii....nu are rost sa spun cate Daciii mi-au dat flash-uri la 150-160kmh pe autostrada si cati m-au depasit pe linie continua in curbe fara vizibilitate si coloana ... sau poate m-am ''ramolit'' eu
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori