Masina e o chestie destul de rara (cu greu poti gasi piese la magazinele de specialitate) pescuita de prin Elvetia, de la un garaj care o pregatea de casare. Tinind cont de faptul ca e din '90, masina e destul de smechera pentru vremea respectiva, normala pentru zilele noastre . 1998 cmc, 12 supape, 99 kW, 175 Nm, 9.2 s 0-100, 4 discuri, ABS, pompa de frina electrica, cu acumulare de presiune, geamuri electrice, trapa electrica, volan momo imbracat in piele, CB, radiocasetofon cu comanda pe levierul stergatoarelor, scaune profilate.
Dupa cum ziceam, am pescuit masina din garajul unui dealer, gata de casare, drept pentru care a necesitat ceva reparatii. In primul rind a trebuit sa-si schimb rulmentii de pe axul volanului, cei vechi fiind sparti, volanul comportindu-se precum o mansa de avion. Pe urma a trebuit sa-i schimb toate furtunele de la motor, masina avind o hiba pe partea de racire, in sensul ca daca se bloca termostatul, o facea numai pe inchis, fierbind foarte repede motorul si bagind presiune in instalatia de racire. Tot din aceasta cauza era impuscata si garnitura de chiulasa, chiulasa fiind fisurata din vina fostului proprietar care a bagat apa rece-n motorul incins. Bref este ca intr-un final am schimbat motorul cu totul, cu unul identic luat de pe un Safrane (chiulasa costind 10 milioane, motorul costind 12 milioane). Ulterior am schimbat toate amortizoarele + flansele de amortizor pe fata, discurile de frina pe fata.
Masina are articulatiile si AMBREIAJUL originale, de fabrica, in ciuda celor 270 de mii de km. (cca. 100 de mii fiind facuti de mine).
Renault 21 Txi
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori