Scris: Mar Mai 26, 2009 5:20 pm
Am un Nissan X-Trail model New, adica 2,0L dCi 173CP "All Mode 4x4" transmisie manuala, Ellegance. Adica full exceptie facand camera video la mersul inapoi si navigatorul care oricum nu mi-ar fi folosit (nu avea harta RO) .
Acum are 23 000 de km, adica dupa mai bine de 1 an.
Puncte forte:
- destul de sportiva (precedenta masina a fost un model destul de sportiv) ;
- foarte usor manevrabila, in orice conditii de aglomeratie urbana;
- mi-au iesit din prima toate parcarile laterale cu spatele;
- in sfarsit am putut merge pe drumuri foarte proaste sau pavate cu piatra cubica;
- fiabila cel putin pana acum;
Dezamagiri:
- nu va luati dupa reclama de la TV. NU pueti da X-Trail-ul cu poponeata de pamant. Eu am facut asta, foarte usor si am spart o aparatoare de fibra. Chiar si scutul este tot din fibra de sticla (sau carbon ?!)
- dupa 20 000 de km a cazut un surub de la scut. Am crezut ca am atins eu ceva si s-a forfecat. La service am aflat ca era din plastic si mai cad deoarece imbatraneste plasticul;
- iarna se aude un scartatit la banchetele din spate (Nu se poate rezolva) ;
- daca mergi ca un batran consuma aprox. 8,5 l de motorina mixt. Daca conduci tinereste: 10-11 l/100 km . Atat in afara cat si urban.;
- sistemul audio este de o nota medie, insa este prevazut cu magazie de 6 CD-uri fara mp3!
- primul service in garantie: servicii bune dar cu pretul lor: 2700 RON !!!
- cauciucurile originale de o calitate precara ;
- pretul: 37 000 de EURO !!!
In concluzie: masina se comporta excelent pe drumuri chiar si foarte proaste. Se comporta bine de exemplu in drumurile sa zicem dintr sole sau o pajiste oarecum nu foarte denivelata. Garda la sol este foarte mica si nu-i cereti prea multe. Centrul de greutate este destul de sus, nu incercati curbe in forta sau unghiuri prea accentuate.
Este un SUV bun cu care porti merge la iarba verde, la pescuit de exemplu, dar nu poto merge la vanatoare (desi are faruri pe plafon) .
Aveti mai jos cateva poze:
Scuze pentru calitatea imaginilor. Sunt facute cu telefonul si chiar daca erau facute cu un super Nikon tot nu mi-ar fi iesit mai bine.
Va tin la curent cu peripetiile X-Trail .
Acum are 23 000 de km, adica dupa mai bine de 1 an.
Puncte forte:
- destul de sportiva (precedenta masina a fost un model destul de sportiv) ;
- foarte usor manevrabila, in orice conditii de aglomeratie urbana;
- mi-au iesit din prima toate parcarile laterale cu spatele;
- in sfarsit am putut merge pe drumuri foarte proaste sau pavate cu piatra cubica;
- fiabila cel putin pana acum;
Dezamagiri:
- nu va luati dupa reclama de la TV. NU pueti da X-Trail-ul cu poponeata de pamant. Eu am facut asta, foarte usor si am spart o aparatoare de fibra. Chiar si scutul este tot din fibra de sticla (sau carbon ?!)
- dupa 20 000 de km a cazut un surub de la scut. Am crezut ca am atins eu ceva si s-a forfecat. La service am aflat ca era din plastic si mai cad deoarece imbatraneste plasticul;
- iarna se aude un scartatit la banchetele din spate (Nu se poate rezolva) ;
- daca mergi ca un batran consuma aprox. 8,5 l de motorina mixt. Daca conduci tinereste: 10-11 l/100 km . Atat in afara cat si urban.;
- sistemul audio este de o nota medie, insa este prevazut cu magazie de 6 CD-uri fara mp3!
- primul service in garantie: servicii bune dar cu pretul lor: 2700 RON !!!
- cauciucurile originale de o calitate precara ;
- pretul: 37 000 de EURO !!!
In concluzie: masina se comporta excelent pe drumuri chiar si foarte proaste. Se comporta bine de exemplu in drumurile sa zicem dintr sole sau o pajiste oarecum nu foarte denivelata. Garda la sol este foarte mica si nu-i cereti prea multe. Centrul de greutate este destul de sus, nu incercati curbe in forta sau unghiuri prea accentuate.
Este un SUV bun cu care porti merge la iarba verde, la pescuit de exemplu, dar nu poto merge la vanatoare (desi are faruri pe plafon) .
Aveti mai jos cateva poze:
Scuze pentru calitatea imaginilor. Sunt facute cu telefonul si chiar daca erau facute cu un super Nikon tot nu mi-ar fi iesit mai bine.
Va tin la curent cu peripetiile X-Trail .