Pagina 1 din 1
Scris: Vin Iun 18, 2010 2:06 pm
de dragostan
1 an si 3 luni, ~28000 km, pe scurt
Japoneza made in england, motor de turatie, 2wd, oarecum in opozitie fata de filozofia mitsu, dar fiecare speciala in felul ei.
Masina e in echiparea maxima pt romania, asta insemnand plafon panoramic, xenon + toate cele in timp a primit o admisie CAI injen si (de ieri incepand) arcuri H&R, -30mm.
Cateva poze:
[attachment=9193:IMG_0199_1_.JPG] [attachment=9194:IMG_0202_1_.JPG] [attachment=9195:DSCF7680.JPG] [attachment=9196:DSCF7261__1_.JPG]
Sunt foarte multumit de ea si probabil pana in iarna va mai primi cateva lucruri: alte jante+gume mai performante, placute de frana DS2500, bare stabilizatoare si probabil un resoft.
Si totusi...cu toate astea, am ajuns la motivul pentru care ma aflu aici: research pentru mitsu lancer rallyart, sper urmatoarea mea masina, in viitorul nu foarte indepartat. Foarte probabil best deal la ora asta in materie de performanta/bani, pachetul oferit mi se pare bestial. Cu toate astea honda nu va pleca, sunt mult prea multumit de ea, va ramane in continuare in familie
Incantat sa vad pe aici si prieteni din alte comunitati: salutare Danyutz!
Scris: Vin Iun 18, 2010 2:13 pm
de Tanaka
Bun venit alaturi de noi!
sa o stapanesti sanatos multi km de-acum incolo..
topicul despre versiunea Ralliart a modelului Lancer este aici.
Scris: Vin Iun 18, 2010 2:26 pm
de marocanu2009
Salutari Dragos, si bun venit pe forum.Dupa cum ai sa vezi, pe aici parerile despre Lancer Ralliart sunt impartite.Ai vazut ralliart-ul care a fost la Carrefour? Eu cel putin nu ma puteam departa de el.Pretul cerut este unul foarte competitiv.Se putea mai bine la interior, dar parerea mea e ca la Ralliart dai bani pt ce este sub capota.Multi km in continuare Hondei si sa speram ca nu se va supara cand va aparea Ralliart-ul
Scris: Vin Iun 18, 2010 2:35 pm
de dragostan
Multzam fain!
Eu caut altceva la rallyart. Da, stiu ca interiorul nu e cel mai cel(dealtfel unul din motivele pentru care lancer 1,8 a iesit din planuri cand am luat civicania) dar eu caut turbo+AWD+automata rapida Asta mai gasesc doar pe golf r(si VW n-as lua din principu) si modelele premium audi, bmw si mercedes, la preturi mai mult decat duble.
Daca vroiam confort si interior de mare finete luam accord
Scris: Vin Iun 18, 2010 2:43 pm
de marocanu2009
Tocmai ce am spus ca la Ralliart dai mai mult banii pt ceea ce ai sub capota Si eu sper la una, dupa ce termin leasing-ul la Colt.
Scris: Vin Iun 18, 2010 3:44 pm
de Bogdan3006
Bine ai venit! Foarte frumoasa masina, am mers si eu cu un civic 1.8 140cp. Ceea ce nu mi-a placut a fost motorul mult prea elastic, trage doar la turatii foarte mari, insa in rest masina e bestiala. Sa te bucuri cat mai mult de ea si te asteptam cu Ralliart-ul cat mai repede.
Scris: Mar Noi 23, 2010 3:11 am
de dragostan
Multumesc! Eu inteleg totusi altceva printr-un motor elastic, adica unul care trage chiar si de la turatii joase. In fine, e vorba de gusturi, dar mie mi se pare ca trage chiar de jos, tinand cont ca e un aspirat cu 173nm cuplu maxim.
Intre timp a primit 4 jante de mitsubishi ( ), pe 16", luate de pe un eclipse cred + gume de iarna dunlop wintersport M3. Am pus-o si la vanzare la un pret decent zic eu, undeva pe la 14 mii euro (in conditiile in care a a fost 20k, acum un an jumate), dar se pare ca piata e blocata, o singura persoana a venit s-o vada si mi-a oferit 10 mii de euro. L-am refuzat politicos.
Scris: Mar Noi 23, 2010 12:29 pm
de the1
Superba masinuta! Inca am un 'soft spot' pentru Civic 5door 'OZN'.
Scris: Mie Noi 24, 2010 1:46 am
de dragostan
Multumesc!
Da, ramane o masina frumoasa si foarte actuala, chiar si la 5 ani de la aparitie. Stau si ma gandesc ce vor face la urmatorul civic, mi-e sa nu-l strice.
Totusi, imi doresc o masina mai puternica si in acelasi timp mai polivalenta. Lancer rallyart mi se pare un compromis foarte bun, o masina de mers prin oras/la cumparaturi/pe circuit/la ski si cu care sa nu-mi fie teama de un drum mai putin bun. Momentan am o masina putin inadaptata drumurilor din Ro.
Singurul loc unde am rezerve la rallyart este interiorul, mai ales ca as veni de pe OZ-ul civic care e asamblat bine spre foarte bine si are undesign extraordinar, cu tot interiorul construit in jurul soferului.
Scris: Mie Noi 24, 2010 11:39 am
de the1
Daca o dai acum vei pierde cam multi bani. Cred ca anul viitor, dupa cresterea taxei de prima inmatriculare e posibil ca preturile pentru masinile sh deja inmatriculate sa creasca usor. Ralliart e un pas inainte, iar interiorul nu e chiar atat de slab finisat.