Bravo Bo$$ Felicitarile mele sincere pentru debut si reusita.
Iti urez sa mergi tot in sus pe viitor.
Opel Kadett Gsi
Mi-ai trezit niste nostalgii cu Kadetul GSI.
Intre 1994 si 2004 am avut un Opel Astra GSI 2,0 16V 150 CP, aceiasi culoare ca si a ta (motoarele de la Astra GSI 2,0 16V erau aceleasi cu cele de la ultima generatie de Kadet GSI). Nu am participat la competitii, singurele modificari fata de cum era la cumparare: montarea unui scut din otel sub motor (am copiat practic scutul existent care era din plastic care imbraca toata zona de sub motor si avea doar un rol aerodinamic) si montarea a doua proiectoare de distanta pe bara. Motorul DOHC cu 2 axe cu came era o bijuterie, la acel moment, pentru un motor aspirat, 150 CP era o chestie!
Poate putini stiu, dar in anii 90 Opelul, cu pilotii fabricii (Rosberg tatal era celebru) participa cu modelul Astra GSI la Campionatul german de turisme si a avut multe victorii, spre deosebire de masina concurenta la clasa compacta, WV Golf GTI care nu participa la acest campionat german.
Era o placere sa merg cu masina pe serpentine in zone de munte conducand-o pana la limita in care incepeau sa fluiere pe asfalt cauciucurile 205/50R15 (acuma zambesti cand auzi de aceasta dimensiune de cauciuc la un autoturism sport!)
Masina o foloseam in mod uzual in oras si, fara sa-i faci modificari, puteai sa faci efectiv conducere sportiva pe sosea . In depasiri, era suficient sa retrogradezi din a 5-a in a 4-a sau chiar in a 3-a si sa "o calci" si nu aveai emotii ca din fata vine TIR-ul.
Si un amanunt interesant: in 2004 aveam nevoie de bani si am vandut-o. A cumparat-o un mecanic din Bucuresti care lucra la Midocar, pe atunci era reprezentanta WV, si care cauta un Astra GSI pe care sa o aranjeze si sa participe la competitii cu ea. Asta spune ceva privind mitul, gresit dupa mine, ca Astra GSI (si Kadetul GSI) ar fi fost sub nivelul Golfului GTI (sa nu se supere proprietarii de Golf!)
Si inca un detaliu: Cand sovieticii au intrat in Germania la sfarsitul razboiului, au demontat si au dus in URSS toata linia de fabricatie al Opelului Kadet (lansat in 1936), pe baza caruia au facut Moscviciul. Rusii aveau totusi o calitate: cand furau un produs, nu se puneau sa-l "imbunatateasca", respectau calitatea acestuia.
Iti doresc succes in continuare!
Intre 1994 si 2004 am avut un Opel Astra GSI 2,0 16V 150 CP, aceiasi culoare ca si a ta (motoarele de la Astra GSI 2,0 16V erau aceleasi cu cele de la ultima generatie de Kadet GSI). Nu am participat la competitii, singurele modificari fata de cum era la cumparare: montarea unui scut din otel sub motor (am copiat practic scutul existent care era din plastic care imbraca toata zona de sub motor si avea doar un rol aerodinamic) si montarea a doua proiectoare de distanta pe bara. Motorul DOHC cu 2 axe cu came era o bijuterie, la acel moment, pentru un motor aspirat, 150 CP era o chestie!
Poate putini stiu, dar in anii 90 Opelul, cu pilotii fabricii (Rosberg tatal era celebru) participa cu modelul Astra GSI la Campionatul german de turisme si a avut multe victorii, spre deosebire de masina concurenta la clasa compacta, WV Golf GTI care nu participa la acest campionat german.
Era o placere sa merg cu masina pe serpentine in zone de munte conducand-o pana la limita in care incepeau sa fluiere pe asfalt cauciucurile 205/50R15 (acuma zambesti cand auzi de aceasta dimensiune de cauciuc la un autoturism sport!)
Masina o foloseam in mod uzual in oras si, fara sa-i faci modificari, puteai sa faci efectiv conducere sportiva pe sosea . In depasiri, era suficient sa retrogradezi din a 5-a in a 4-a sau chiar in a 3-a si sa "o calci" si nu aveai emotii ca din fata vine TIR-ul.
Si un amanunt interesant: in 2004 aveam nevoie de bani si am vandut-o. A cumparat-o un mecanic din Bucuresti care lucra la Midocar, pe atunci era reprezentanta WV, si care cauta un Astra GSI pe care sa o aranjeze si sa participe la competitii cu ea. Asta spune ceva privind mitul, gresit dupa mine, ca Astra GSI (si Kadetul GSI) ar fi fost sub nivelul Golfului GTI (sa nu se supere proprietarii de Golf!)
Si inca un detaliu: Cand sovieticii au intrat in Germania la sfarsitul razboiului, au demontat si au dus in URSS toata linia de fabricatie al Opelului Kadet (lansat in 1936), pe baza caruia au facut Moscviciul. Rusii aveau totusi o calitate: cand furau un produs, nu se puneau sa-l "imbunatateasca", respectau calitatea acestuia.
Iti doresc succes in continuare!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori