Opel Kadett Gsi

Ai o masina care nu e Mitsubishi? Vrem sa o vedem!
Avatar utilizator
gabitzu
EVO VI
Mesaje: 612
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Joi Mai 05, 2011 2:50 pm

Bravo Bo$$ biggrin.gif Felicitarile mele sincere pentru debut si reusita.
Iti urez sa mergi tot in sus pe viitor.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 3696
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Mai 05, 2011 7:11 pm

Bravo PEXulino!

Avatar utilizator
stanley1
EVO I
Mesaje: 17
Membru din: Mar Sep 07, 2010 4:32 pm

Mesaj de stanley1 » Dum Noi 11, 2012 11:40 am

Mi-ai trezit niste nostalgii cu Kadetul GSI.
Intre 1994 si 2004 am avut un Opel Astra GSI 2,0 16V 150 CP, aceiasi culoare ca si a ta (motoarele de la Astra GSI 2,0 16V erau aceleasi cu cele de la ultima generatie de Kadet GSI). Nu am participat la competitii, singurele modificari fata de cum era la cumparare: montarea unui scut din otel sub motor (am copiat practic scutul existent care era din plastic care imbraca toata zona de sub motor si avea doar un rol aerodinamic) si montarea a doua proiectoare de distanta pe bara. Motorul DOHC cu 2 axe cu came era o bijuterie, la acel moment, pentru un motor aspirat, 150 CP era o chestie!
Poate putini stiu, dar in anii 90 Opelul, cu pilotii fabricii (Rosberg tatal era celebru) participa cu modelul Astra GSI la Campionatul german de turisme si a avut multe victorii, spre deosebire de masina concurenta la clasa compacta, WV Golf GTI care nu participa la acest campionat german.
Era o placere sa merg cu masina pe serpentine in zone de munte conducand-o pana la limita in care incepeau sa fluiere pe asfalt cauciucurile 205/50R15 (acuma zambesti cand auzi de aceasta dimensiune de cauciuc la un autoturism sport!)
Masina o foloseam in mod uzual in oras si, fara sa-i faci modificari, puteai sa faci efectiv conducere sportiva pe sosea . In depasiri, era suficient sa retrogradezi din a 5-a in a 4-a sau chiar in a 3-a si sa "o calci" si nu aveai emotii ca din fata vine TIR-ul.
Si un amanunt interesant: in 2004 aveam nevoie de bani si am vandut-o. A cumparat-o un mecanic din Bucuresti care lucra la Midocar, pe atunci era reprezentanta WV, si care cauta un Astra GSI pe care sa o aranjeze si sa participe la competitii cu ea. Asta spune ceva privind mitul, gresit dupa mine, ca Astra GSI (si Kadetul GSI) ar fi fost sub nivelul Golfului GTI (sa nu se supere proprietarii de Golf!)
Si inca un detaliu: Cand sovieticii au intrat in Germania la sfarsitul razboiului, au demontat si au dus in URSS toata linia de fabricatie al Opelului Kadet (lansat in 1936), pe baza caruia au facut Moscviciul. Rusii aveau totusi o calitate: cand furau un produs, nu se puneau sa-l "imbunatateasca", respectau calitatea acestuia.
Iti doresc succes in continuare!

Avatar utilizator
stanley1
EVO I
Mesaje: 17
Membru din: Mar Sep 07, 2010 4:32 pm

Mesaj de stanley1 » Dum Noi 11, 2012 12:03 pm

Am gasit pe net un Astra GSI exact cum era a mea
Fişiere ataşate

[Extensia html a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
stanley1
EVO I
Mesaje: 17
Membru din: Mar Sep 07, 2010 4:32 pm

Mesaj de stanley1 » Dum Noi 11, 2012 12:11 pm

Le mai pun odata
Fişiere ataşate

[Extensia htm a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]

[Extensia htm a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Scrie răspuns

Înapoi la “Masina Mea, alta decat Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator