1972 Mt-9 650cc 32cp Blue
Salutare baieti!
Mai nou m-a batut gandul sa reconditionez motocicleta bunelului.
Dumnezeu să-l odihnească!
Va voi tine mereu la curet cu modificarile care vor urma.
La moment caut mester + aleg culoarea si numarul de inmatriculare.
Voi pune 2 coduri RAL la care m-am orpit si ceva idei de numar.
Astept parerea voastra
Culoarea:
sau
Am gasit si o motocicleta identica care are culoarea asemanatoare.
Numere de inmatriculare: K II 707 (asemanator cu cel de la masina) / C MT 909 / C MT 911
Si piesa de aur:
Mai nou m-a batut gandul sa reconditionez motocicleta bunelului.
Dumnezeu să-l odihnească!
Va voi tine mereu la curet cu modificarile care vor urma.
La moment caut mester + aleg culoarea si numarul de inmatriculare.
Voi pune 2 coduri RAL la care m-am orpit si ceva idei de numar.
Astept parerea voastra
Culoarea:
sau
Am gasit si o motocicleta identica care are culoarea asemanatoare.
Numere de inmatriculare: K II 707 (asemanator cu cel de la masina) / C MT 909 / C MT 911
Si piesa de aur:
- Master4Mariners
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 02, 2012 2:32 pm
m-am intors la familie si incerc sa schimb ceva in tara noastra...
pe mine tot ma bate gandul la RAL 5012... piese au ramas si de la bunelul meu...
dar in mare parte nu-i lipseste nimic... si la noi sunt multe vechituri din astea... cred ca le voi gasi, in cel mai rau caz le comand din Russia sau Ukraina...
pe mine tot ma bate gandul la RAL 5012... piese au ramas si de la bunelul meu...
dar in mare parte nu-i lipseste nimic... si la noi sunt multe vechituri din astea... cred ca le voi gasi, in cel mai rau caz le comand din Russia sau Ukraina...
salutare din nou... initial am vrut sa dau motocicleta pe mana cuiva si s-o faca de la A la Z...
acuma dupa mai multe discutii si calcule cred ca voi merge pe varianta, s-o dezmembrez si s-o fac pe bucati/etape la specialisti diferiti...
acuma astept o parere din partea voastra... ce combinatie de culori ati merge?
[attachment=18171:565401_3...621368_n.jpg] sau [attachment=18170:51.jpg]
acuma dupa mai multe discutii si calcule cred ca voi merge pe varianta, s-o dezmembrez si s-o fac pe bucati/etape la specialisti diferiti...
acuma astept o parere din partea voastra... ce combinatie de culori ati merge?
[attachment=18171:565401_3...621368_n.jpg] sau [attachment=18170:51.jpg]
- Fişiere ataşate
-
- 565401_369701279790465_1623621368_n.jpg (160.41 KiB) Vizualizat de 6978 ori
-
- 51.jpg (213.68 KiB) Vizualizat de 6969 ori
Incearca sa pastrezi culoarea originala. Preparatori de vopsele sunt usor de gasit si nu cred ca-ti vor trebui mai mult de 2 litri.
Atelier de sablare (obligatoriu la cadru si suportii pt atas) incerci sa gasesti loco sa nu te omoare transportul. Perii de sarma pt bormasina, compresor si pistol de vopsit, un garaj curat si dotat cu rafturi/dulapuri unde vor zace piesele demontate pana le reconditionezi.
Cel mai important: nu pui chit pe piesele strambe. Umplutura se face cu cositor de un mester ce stie ce si cum. Asta pt durabilitate si pt a putea inscrie "jucaria" in clubul "babelor".
Despre tehnologia asta "ciudata":
http://books.google.ro/books?id=B9w9y3p ... in&f=false
Atelier de sablare (obligatoriu la cadru si suportii pt atas) incerci sa gasesti loco sa nu te omoare transportul. Perii de sarma pt bormasina, compresor si pistol de vopsit, un garaj curat si dotat cu rafturi/dulapuri unde vor zace piesele demontate pana le reconditionezi.
Cel mai important: nu pui chit pe piesele strambe. Umplutura se face cu cositor de un mester ce stie ce si cum. Asta pt durabilitate si pt a putea inscrie "jucaria" in clubul "babelor".
Despre tehnologia asta "ciudata":
http://books.google.ro/books?id=B9w9y3p ... in&f=false
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori