Impresii Test Drive

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Vin Iul 16, 2010 9:37 pm

Ati aflat ce e cu sistemul de franare regenerativa ?

Avatar utilizator
geticul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 26, 2007 11:04 pm

Mesaj de geticul » Dum Iul 18, 2010 8:03 pm

am fost invitat de catre Litex Ploiesti sa fac un test drive cu un model ASX. cand voi afla mai multe amanunte si in special dupa ce voi face testul, o sa vin cu impresii.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Iul 19, 2010 11:27 am

Ieri la Mitsubishi Drive Day am testat noul ASX cu motor 1.8 DID.
Mi-a placut foarte mult aceasta masina si cred ca e foarte buna ca masina de famile. In nici un caz nu este pentru figuri (gen Q5) si pot sa spun ca arata chiar bine.
Am ramas un pic impresionat ca s-au ocupat ceva mai bine de detalii la acesata masina:
- Scaunele sunt foarte bine profilate
- Bordul este dintr-un material ceva mai bun decat plasticul de la Lancer
- Luminile ceasurilor de bord si a CB-ului sunt foarte faine
- Zgomotul in masina este foarte redus - nu se aude nici zgomot de rulare, nici zgomotul motorului diesel
- Char daca anvelopele sunt cu talon destul de mare si suspensia ceva mai moale, masina se aseaza foarte bine pe drum

Personal, consider aceasta masina peste concurenta. Pana acum nu e nici un model mitsu care sa nu imi placa si daca as avea bani mi-as face o colectie completa.
Uitati si 3 poze:




Avatar utilizator
lgp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 23, 2009 9:36 am

Mesaj de lgp » Lun Iul 19, 2010 11:53 am

ca si completare, ce m-a impresionat pe mine, in urma drive-testului:

- servodirectia foarte buna. mai usor de invartit covrigul.se simte mai usor de condus, cel putin fata de Outlander. normal, ajuta si diferenta de gabarit, dar totusi, e mai placuta senzatia
- nu stiu cum se numeste sistemul exact, dar face urmatorul lucru: la relanti (la semafor de exemplu), scos din viteza, trasa frana de mana, si luat picioarele de pe pedale, se opreste motorul, muzica si aerul conditionat merg in continuare. la apasarea ambreiajului, se porneste motorul. concluzie: economie de carburant. cel putin. am inteles ca toata acesta smecherie se realizeaza din baterie. nu stiu daca acest lucru duca la un consum mai mare pe baterie sau nu
- portbagajul e suficient, datorita lipsei rotii de rezerva
- in sfarsit, au introdus cotiera care ofera gaura in bancheta (skiurile vor fi fericite)

- ce mi s-a parut putin deranjant: mi s-a parut cam lunga cursa de schimbare a vitezelor. cred ca mai lunga decat la Outlander. poate de vina a fost pozitia pe scaun, dar nu cred . nu stiu cum sa ma exprim exact ca sa fiu inteles, dar ideea e ca mi s-a parut ca parcurg "o distanta mai lunga" de la punctul mort pana la capatul vitezei 1, a 2-a, etc.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Iul 19, 2010 1:40 pm

Si eu am fost la un drive test cu ASX 1.8 DiD 4x4 sambata la MCar Expozitiei. Si mie mi-a placut foarte mult masina. Si parerea mea e ca se preteaza foarte bine la a fi masina de familie, iar de fite nici nu poate fi vorba. E o prezenta placuta si destul de discreta, nu ostentativa.
Confirm ce spune cix, si anume ca materialele sunt mai de calitate decat la Lancer. Scaunele sunt excelent profilate, cu sprijin lateral bun. Bordul este foarte reusit, iar comenzile sunt pozitionate bine. Izolarea fonica a habitaclului este foarte buna, motorul auzindu-se cam cu aceeasi intensitate cu a celui de la Clasicul meu de 1,6. Zgomotul suspensiilor "la lucru" este aproape inexistent. Motorul este foarte reusit, intr-adevar. Raspunde foarte bine incepand cu 1400-1500rpmsi trage liniar pana pe la 4500rpm(mai sus nu m-am dus, oricum nu cred ca mai era mult pana in limitare..). Ca feeling mi-a adus aminte de 320d de la BMW(mai slab ca putere decat 320d dar cu acelasi gen de raspuns si comportament in ture). Zgomotul in habitaclu seamana mai mult cu al unui benzinar(lipsesc si vibratiile caracteristice in general unui diesel), auzindu-se foarte placut si un usor suierat de la turbina. O surpriza placuta am avut-o din partea tinutei de drum... Fiind vorba de o masina cu cg ceva mai inalt ma asteptam la un comportament ceva mai slab in viraje, manevre mai rapide..etc . Am constatat ca se comporta exceptional pe viraje, fara inclinari sau senzatii de pierdere a trasei, directia e foarte precisa in acelasi stil cu a Lancerului. Motorasul se comporta foarte bine si la mers constant cu 65-70km/h in tr 6. La 70km/h are cam 1150rpm, ceea ce inseamna ca la 3000rpm ar avea in jur de 180km/h, ceea ce inseamna o etajare lunga a cutiei pentru ultimele trepte, benefica pentru consum mic la viteze de autostrada. Per ansamblu pot spune ca mi-a placut foarte mult, desi ... sunt fan benzina . Iar pretul versiunii echipate cu motorul pe benzina de 1,6l 4x2 chiar nu are concurent. Nu are concurent nici la consumul anuntat...Asta ar fi modelul care m-ar atrage cel mai mult.

@lgp Sitemul se numeste as&g(auto stop and go) si e prezent pe mai multe marci. Se activeaza cand ai masina e oprita, ai scos din viteza si ai luat piciorul de pe ambreiaj. Atunci opreste motorul, urmand ca la urmatoarea apasare de ambreiaj sa il reporneasca. Intr-un oras cu circulatie normala este ok dar intr-un trafic bara la bara unde mergi cativa metri si te opresti si tot asa la intervale de 5-10 secunde, mai bine ii dai off. Eu asa am facut cu orice masina pe care am condus-o si avea sistem de genul asta.

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Lun Iul 19, 2010 2:07 pm

QUOTE (lgp @ Jul 19 2010, 10:53 AM) trasa frana de mana
E obligatoriu sa tragi frana de mana ca sa se activeze sistemul AS&G ?

Avatar utilizator
lgp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 23, 2009 9:36 am

Mesaj de lgp » Lun Iul 19, 2010 2:14 pm

probabil e doar mai safe

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Iul 19, 2010 3:43 pm

nu e obligatoriu, dar probabil ca lgp a avut drumul inclinat si cum zice si el...mai safe

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Lun Iul 19, 2010 7:28 pm

QUOTE (cix @ Jul 19 2010, 10:27 AM) Ieri la Mitsubishi Drive Day am testat noul ASX cu motor 1.8 DID.
Ce varianta de echipare ? 2WD sau 4WD ?

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Iul 19, 2010 8:11 pm

Era 4WD, dar am mers doar pe sosea si nu am avut ocazia sa ma bucur de avantajele acestui sistem. As fi fost curios sa o vad in modul LOCK pe o panta abrupta.
Directia este similara Lancerului, foarte usoara si precisa.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori