1. Am tot citit pe forum cu privire la diversele probleme pe care le au proprietarii de ASX, dar se pare ca nimeni nu este deranjat de coroziunea avansata a sistemului de evacuare al gazelor. Reprezentantii Tiriac Auto Service si M CAR sustin ca aceasta problema este o situatie generala la mai toate masinile cauzata de clorurile care se utilizeaza pentru dezapezire in Romania si pentru ca producatorul foloseste materiale si tratamente mai prietenoase cu mediul pentru tevile de evacuare al gazelor .
Dar:
- desi este reglementat ca la utilizarea clorurilor in dezapezire este obligatorie prezenta inhibitorilor de coroziune,
- iar masina a fost cumparata de noua in luna noiembrie,
sistemul de evacuare prezenta in totalitate boltiri datorate ruginei si exfoliere in numeroase locuri, iar la relanti au inceput sa se auda tacanituri sacadate de sub masina care nu cred ca este normal sa se auda atat de tare (nu am mai auzit la nici o masina sa tacane in asa fel).
Am crezut ca nu sunt probleme, dar am constat pierderi de putere in unele momente pe acelerare si cresterea consumului de carburant (ce a ajuns in unele zile la cca. 16-18 l/100km ca medie dupa cca 16 - 20 km parcursi in oras) , in coditiile in care: motorul este de 1.8 DID 150 cp - motorina, la cel mult 2 saptamani se parcurg cca. 240 km pe autostrada la viteza maxima legala, iar plecarea de pe loc si respectiv oprirea motorului s-au realizat conform instructiunilor.
2. O alta situatie constata la aceasta masina ar fi referitoare la lipsa confortului oferit de scaune. Se simte mult prea deranjant ficare pietricica sau gropita de pe strada, iar dupa cca. 150 km parcursi eu sunt deja amortit pe scaun. Ce se poate face pentru cresterea confortului oferit de aceste scaune si de masina in general?
Sistemul De Evacuare Al Gazelor Si Confortul Scaunelor
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator