Nivel Ulei Crescut

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
George1982
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm

Mesaj de George1982 » Mie Ian 20, 2016 3:08 pm

Imi cer scuze pentru poluarea topicului. Poate ar trebui desprinsa discutia.

Nu vreau sa pornesc o polemica cu nimeni, in special cu Sebi pe care il stimez.

Sebi, pe langa faptul ca nu sunt deloc de acord cu afirmatiile tale (si putem dezbate prieteneste in privat sau la un pahar de vorba), recunosc, ma incred in organismele europene care incearca sa limiteze poluarea (dar pot accepta orice demonstratie pe acest subiect). Te asigur de respectul meu in ceea ce priveste cunostintele si capacitatea ta de tuner (am auzit recomandari despre tine si le-am si dat mai departe; te-am si sunat sa ma interesez de o resoftare la mitsu, dar am renuntat fix din motivul fumului), nu am o problema nici cu faptul ca faci anulari DPF, dar consider ca nu ai nevoie sa promovezi aceasta operatiune; din punctul meu de vedere iti afecteaza prestigiul.

Chiar daca, sa presupunem, admitem argumentele ca DPF-ul nu are niciun rost, ca mai mult face rau, prin urmare este invalida pretentia de a-i respecta pe ceilalti... pana la urma, argumentul final ar fi unul suficient: respectati legea! Poate fi sau nu inteleasa, poate fi combatuta, modificata, imbunatatita, dar pana atunci sa o respectam.

Sanatate tuturor!

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Mie Ian 20, 2016 6:25 pm

Autoregenerarea este lafel de toxica ca si regenerarea fortata are acelasi efect doar ca nu il vedeti, sau inca nu a fost observat de multi dintre voi.
O sa vedeti pe strada masini relativ noi sau chiar noi care merg cu fum, dar ce fum in spate... de fapt nu sunt stricate ci isi fac autoregenerarea.
Noi nu face eliminarea fizica de dpf inca si nu pastram piese sau bucati de ceramica sa le valorificam pt materiale pretioase avem alt domeniu de activitate, nu ne ocupam cu reciclarea deseurilor. Daca unii fac asta e fix treabalor si nu ma intereseaza.
Noi cand facema o anulare din soft pentru ca muncim avem pretentia sa fim platiti. Cei care fac eliminarea fizica probabil sunt si ei platiti.
Nu stiu ce fac altii dar daca noi intervenim si facem modificarile in soft le garantam. Masina trebuie sa functioneze perfect, ireprosabil.
Asa cum am mai spus nu vreau sa conving pe nimeni de nimic, doar ofer o alternativa si expun punctul meu de vedere.
In ce priveste legile le respect atat timp cat le consider corecte si legitime altfel e dreptul meu sa ma exprim si sa actionez asa cum cred de cuvinta suportand consecintele daca este cazul.
https://www.youtube.com/watch?v=FBbavszAmec
E aiurea discutia si am sa ma opresc aici, nu are sens sa ma contrazic cu nimeni dar e frustrant sa vezi asta cand eu stiu cand maisna ruleaza pe dyno in simulare reala si o apuca regenerarea ce inghit eu ...
In acest filmulet vedeti si voi care e temperatura de lucru normala la un diesel si la superforja acceptam si putin peste 400 dar pana la 700-800 cat e in timpul autoregenerarii dpf... Eu ma mir ca maisnile rezista atat.
https://www.youtube.com/watch?v=-p6eHpmjjMI
https://www.youtube.com/watch?v=rGu1LGaCSsQ

Avatar utilizator
George1982
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm

Mesaj de George1982 » Mie Ian 20, 2016 9:20 pm

Atunci voi mentiona si eu, tot in incheiere ca in 3 ani cat am avut alfa (fab 2006, am dat-o asta vara), de multe ori am lasat regenerarea sa se faca in parcare si am asteptat si pe langa masina si niciodata, dar niciodata nu a scos fum. (avea si un mic remap si distantele dintre regenerari erau foarte mari). La touareg nu imi dau cu parerea ca e de tip "deschis" si nu prea cred nimic din ce spune vag (la fel cum mi s-a spus ca si outlanderul are filtru de particule ) )

Nu contest exemplele date de Sebi. Combat insa generalizarea, cu exemplul meu, concret si implicit concluzia (e mai bine fara DPF). Accept insa o concluzie de genul: mergeti fratilor cu bicicleta, cumparati-va masini electrice sau hybride sau pe benzina.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Ian 20, 2016 10:36 pm

Din nefericire toate au acelasi mod de functionare.
Acum se lucreaza la un sistem de incalzire electrica a dpf pt regenerare dar tot in atmosfera arunca ce ramane.
E bine sa ne vedem odata sa vorbim mai mult pt ca asa se uzeaza tastele, oricum e un cerc vicios si e pacat ca producatorii s-au aliniat, respectand reguli impuse si creeaza astfel de discutii luand de prosti toata piata, dar ce poti sa faci, ce mai poti sa cumperi esti obligat sa accepti iar producatorul primeste o bucatica buna in plus, service mai incarcat.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Joi Ian 21, 2016 2:06 pm

Daca nu vrei sa iei parte la toata chestia asta iti cumperi masina ce foloseste alt combustibil si nu motorina.

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Joi Ian 21, 2016 4:42 pm

Este o solutie, dar poate ca fiecare are avantajele ei si iti e mai potrivit dieselul.
Dar stai linistit ca se lucreaza la filtru de particule pentru benzina.

Avatar utilizator
godra66
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 27, 2015 10:17 am

Mesaj de godra66 » Mar Ian 26, 2016 10:28 pm

sper ca la finalul sa vine careva sa zica cum se exploateaza cel mai bine un asx 1.8 Diesel cu DPF ca sa mergi evitand cresterea uleiului in baie
gen schimbiviteza 1 la a2-a la and so on ...
Intradevar DPF e smecherie pt a scoate bani din buzunare si a face schimburi de ulei ca la tigaia de pe foc. dar sa il scoti afara nu mi se pare ok, pt ca daca pe aia i au prins cu smenuri ( VW & others) nu cred ca ar fi complicat ca sa implementeze tot felu de verificari ale noxelor si la ITP-uri. si exact nu e benefic pt natura.
revenind -cum se exploateaza cel mai bine un asx 1.8 Diesel cu DPF ca sa mergi evitand cresterea uleiului in baie
gen schimbiviteza 1 la a2-a la and so on ... asta e cel mai de ajutor pana la urma decat scotearea unei chestii puse cat de cat safe acolo din fabrica
Merci mult!

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Mie Ian 27, 2016 7:07 am

Nu prea ai cum sa conduci sa eviti dezastrul cauzat de DPF, totusi la mers la dum lung la viteze mari arderea este mai buna, galeria si turbina mai incinse si regenerarea se face ceva mai rar.
Este gandita in asa fel incat afecteaza orice ai face fiabilitatea motorului prin efectele secundare adverse, totusi Mitsubishi are destul de bine implementat acest sistem in top fiind BMW si Mercedes iar la coada Fiat.
Atat timp cat nu iti creeaza probleme majore, il lasi in pace desi uzeaza prematur foarte multe, iar cand ai deja probleme nu merita inlocuit, e prea scump si se poate anula.
Recomandarea este injumatatirea intervalului de schimb al uleiului de motor.
Eu la Outlander asa intentionez sa fac.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Ian 27, 2016 8:53 am

Invatati modul de functionare al tipului de DPF ce-l aveti pe masina, conditiile de regenerare si comportamentul in timpul regenerarii.

Trebuie condus pe distante lungi, ca sa se incalzeasca motorul si evacuarea.Daca aveti mai multe drumuri de facut intr-o zi, incepeti cu cel mai lung.

Monitorizati in permanenta nivelul uleiului, confirmati cu manualul procedura corecta (se verifica cu motorul cald, la 1 min dupa oprire sau dimineata)

Inainte sa opriti motorul fiti atenti la turatia relanti si consumul instantaneu, daca sunt crescute inseamna ca-si face regenerarea si ar fi bine sa-i recreati conditiile optime (daca n-ati mai iesit de mult la un drum lung iesiti atunci la o plimbarica). Pentru cei cu o tableta sau un telefon android prin casa, instalati TORQUE PRO (e f ieftina licenta) si cumparati-va un adaptor OBD2-Bluetooth (f ieftin si asta) si monitorizati parametrii ca sa va dati seama mai usor cand se face regenerarea. Exemplu

In rest condusa ca orice turbo diesel.

Inca niste sfaturi bune aici, sa ai si macar un sfert de rezervor de combustibil altfel e posibil sa nu se initieze regenerarea...

http://www.theaa.com/motoring_advice/fu ... lters.html

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Mie Ian 27, 2016 10:07 am

Nu te contrazic, dar este o prostie sa ai o masina care iti face program. In mod normal o maisna cu DPF nu ai voie sa o ti pornita la ralanti mai mult de un minut...
Daca monteaza pe ele astfel de dispozitive trebuiesc sa fie montate astfel incat sa nu deranjeze.
Exploatati masinile asa cum doriti, verificand uleiul si restul ce tine de intretinere dar nu fiti sclavi lor.
Apa, paie si bataie!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori