Rodaj Mitsu Lancer 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Ian 13, 2009 10:50 pm

Dar la cele diesel nu.Mecanicul acela bate campii.Se ajunge in turatii normale de lucru(bineinteles daca nu se retrogradeaza in tr a-2-a la 130km/h...).Iar ambreiajul se elibereaza progresiv nu brusc.Deci,no problem.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mie Ian 14, 2009 10:22 pm

QUOTE (PaulT @ Jan 12 2009, 08:35 PM) Nu e atat de brusca frana de motor.Oricine tine cat de cat o distanta fata de cel din fata are timp suficient sa realizeze ca masina incetineste usor.Ca sa fii sigur poti atinge usor pedala de frana.

eu tin distanta, problema e daca cel din spatele meu tine distanta fata de mine. eu de obicei merg pe autosstrada cu viteze intre 140-160 depinde de conditii, si am intalnit soferi care vin la aceste viteze pana la cativa metri de mine. nu la viteza asta, ci la 120, 100, in conditii de carosabil putin ud, eu daca pun frana de motor sunt victima sigura. de aceea si eu cand folosesc frana de motor pisc si frana de serviciu pentru atentionaterea celui din spatele meu.
si confirm faptul ca, cel putin la 1,5 distributia este pe lant.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Ian 14, 2009 10:30 pm

Asa e,la 1.5 este pe lant.De fapt la toate motorizarile pe benzina e pe lant cum spunea si Nahkri.La diesel e pe curea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori