Impresii Test Drive

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Dum Ian 29, 2012 2:20 pm

@f.cristi: Cum te ajuta un nivel al capului cu (hai sa exageram) 10 cm mai sus fata de asfalt in 2 masini diferite eu nu inteleg. Nu m-am referit ca in suv esti regele soselelor, a fost poate o comparatie nepotrivita termenul de "imparatie"...nu asta mi-a fost intentia. Cat de joasa sa fie o masina din spatele tau (tu in seat leon sa spunem) ca sa n-o vezi in oglinda? (dar mai ales cat de ingusta?) Poate ferrari...sau poate un scuter culcat ca prima e lata rau de tot... Si cu 15 cm in plus ce vezi in oglinzi in plus? in loc de capul soferului vezi si jumatate de capota. Iti spun eu ca e o impresie falsa. Aaaa...da...toate SUV-urile (asx-ul nu e cel mai bun exemplu din pacate) au oglinzile laterale mai mari ca suprafata. Corect! Asta da. Imaginea este mult mai de ansamblu, orintarea mai lejera.

Acum sunt subiectiv si imi cer scuze: tu stai cu ochii prin retrovizoare ca sa urmaresti si sa intuiesti intentii sau ca sa vezi pozitia participantilor la trafic si eventual sa intuiesti pozitia viitoare? (vezi unul in spate care e la unghi, e clar ca ala vireaza etc). Eu numai urmaresc pozitia prin priviri scurte si succesive la intervale determinate de trafic (bine, e cam reflex totul). In fine...

Si in final sa stii ca pozitia mai inalta la volan nu are nimic in comun cu viteza (un singur ex. aici absolut la intamplare - x6 dar lista e periculos de lunga pentru viziunea ta).

Iata ca m-a furat pasiunea si intram in zona de offtopic. SCUZE! Sa revenim:

Un suv care nu e 4x4 parca e clatita mancata goala: (uff am niste comparatii cateodata, dar altceva nu-mi vine in minte) iti va tine de foame fara probleme dar mereu te vei gandi la dulceata care ar fi putut fi la mijloc, reformulez, la dulceata care "trebuia" sa fie la mijloc si vei trai cu o neimplinire fata de o suma frumusica pe care oricum o vei cheltui.

Din ce stiu eu transmisia 4x4 de la asx este tare buna, isi merita banii cu verf si indesat Cateva mii de euro in plus merita. In plus mare parte din acesti bani ii vei recupera peste cativa ani cand, poate, vei decide sa vinzi masina si atunci vei avea de oferit si o tractiune full si implicit pretul cerut va fi mai maricel.

Tinem legatura.

Avatar utilizator
Sekret
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 28, 2012 12:38 am

Mesaj de Sekret » Dum Ian 29, 2012 2:45 pm

Multumesc pentru sfaturi si promit sa revin cu noutati despre urmatoarea mea achizitie.Drumuri bune tuturor!

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Dum Ian 29, 2012 3:37 pm

QUOTE (DaniD25 @ Jan 29 2012, 02:20 PM) @f.cristi: Cum te ajuta un nivel al capului cu (hai sa exageram) 10 cm mai sus fata de asfalt in 2 masini diferite eu nu inteleg. Nu m-am referit ca in suv esti regele soselelor, a fost poate o comparatie nepotrivita termenul de "imparatie"...nu asta mi-a fost intentia. Cat de joasa sa fie o masina din spatele tau (tu in seat leon sa spunem) ca sa n-o vezi in oglinda? (dar mai ales cat de ingusta?) Poate ferrari...sau poate un scuter culcat ca prima e lata rau de tot... Si cu 15 cm in plus ce vezi in oglinzi in plus? in loc de capul soferului vezi si jumatate de capota. Iti spun eu ca e o impresie falsa. Aaaa...da...toate SUV-urile (asx-ul nu e cel mai bun exemplu din pacate) au oglinzile laterale mai mari ca suprafata. Corect! Asta da. Imaginea este mult mai de ansamblu, orintarea mai lejera.
Dar de unde ai tras tu concluzia ca vorbeam de ce vezi in spate, ca n-am pomenit nimic de retrovizoare ? Eu, dimpotriva, ma refeream la ce vezi in fata si in laterale. Acum fiecare cu parerea lui, dar eu am avut tot felul de masini de la hatch-uri mici (gen Corsa sau Colt), mai mari (Leon), sedan-uri si pana la ASX, in care am fost cel mai multumit de pozitia la volan si perspectiva ce mi-o ofera asupra drumului. Sunt convins ca un SUV si mai inalt (gen LandCruiser sau Touareg) ajuta si mai mult. Dezavantajul principal al pozitiei inalte l-am observat la virajele luate mai in loc pe langa borduri (pe stradutele de langa bloc sau sensuri giratorii) unde distanta fata de borduri e mai greu de apreciat.

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Dum Ian 29, 2012 3:37 pm

QUOTE (DaniD25 @ Jan 29 2012, 02:20 PM) Un suv care nu e 4x4 parca e clatita mancata goala: (uff am niste comparatii cateodata, dar altceva nu-mi vine in minte) iti va tine de foame fara probleme dar mereu te vei gandi la dulceata care ar fi putut fi la mijloc, reformulez, la dulceata care "trebuia" sa fie la mijloc si vei trai cu o neimplinire fata de o suma frumusica pe care oricum o vei cheltui.

Haha, excelenta comparatia!

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Dum Ian 29, 2012 4:05 pm

Daca e vorba de pozitia la volan si vizibilitate, in cazul SUV-urilor si nu numai, inseamna ca posesorii de Ferrari si McLaren sunt cei mai nefericiti oameni din lume ! Ori iti iei un SUV care sa poata purta acest nume ori te multumesti la ceea ce-ti poate duce portofelul. Daca faci un drive-test si simti ca e masina facuta pentru tine - IA-O ! Dar nu astepta feed-back de la altcineva. Mitsubishi-ul nu e o masina care sa multumeasca pe oricine ar calari-o si tocmai aici e tot farmecul. Vrei un produs de masa - ia-ti o " nemtoaica" si in momentul urmator vei fi multumit si comun.

Avatar utilizator
cybercaster
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 18, 2012 10:14 pm

Mesaj de cybercaster » Dum Ian 29, 2012 4:56 pm

Sincer acum pe bune... diferenta de pret intre 4x4 si non 4x4 este de 1500-2000 euro depinde de cat de bine sti sa negociezi.
Studiile arata ca aceasta masina este oricum cumparata in leasing iar aceasta diferenta pe o durata de 3 ani insemna 30-50 euro in plus pe luna...eu zic ca merita.
Nu stiu daca pozitia este atat de inalta incat sa vezi din ploiesti coada de la comarnic sau sa "scuipi seminte" altora in cap dar pot sa zic ca cu rotile de 17, 4x4 lock si cauciucuri de iarna am trecut linistit prin codul portocaliu din bucuresti si am reusit sa trec peste digurile de zapada pe care le-au facut masinile primariei in fata locurilor de parcare....
Legat de consum un consum de 9% in oras pentru 1.8 disel 150 cai mi se pare mega decent! In afara pot sa zic ca am ajuns si la 6,5% si vb pentru prima mie de km. Sper sa mai scada. Mentionez ca aceste consume au fost facute prin umplerea rezervorului la maxim facut 100 km si pe urma plinul dinou. Calculatorul de bord stim toti ca nu arata realitata...

Daca imi pare rau ca am facut aceasta alegere momentan nu....astept sa intre DPF-ul sa vad daca la mine o sa faca figuri....

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Dum Ian 29, 2012 6:14 pm

QUOTE (sobolanu' @ Jan 29 2012, 04:05 PM) Daca e vorba de pozitia la volan si vizibilitate, in cazul SUV-urilor si nu numai, inseamna ca posesorii de Ferrari si McLaren sunt cei mai nefericiti oameni din lume !
Respectivii au alte satisfactii.

Avatar utilizator
sabin.b
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm

Mesaj de sabin.b » Dum Ian 29, 2012 6:41 pm

QUOTE (sobolanu' @ Jan 29 2012, 04:05 PM) Daca faci un drive-test si simti ca e masina facuta pentru tine - IA-O ! Dar nu astepta feed-back de la altcineva. Mitsubishi-ul nu e o masina care sa multumeasca pe oricine ar calari-o si tocmai aici e tot farmecul. Vrei un produs de masa - ia-ti o "nemtoaica" si in momentul urmator vei fi multumit si comun.
Cred ca in cele de mai sus se afla raspunsul la toata dilema "sa-ti cumperi sau nu ASX?".

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Dum Ian 29, 2012 7:16 pm

Sabin a remarcat cu dibacie esentialul din randurile de mai sus. Iata un adevar dur: "Mitsubishi-ul nu e o masina care sa multumeasca pe oricine ar calari-o si tocmai aici e tot farmecul. Vrei un produs de masa - ia-ti o "nemtoaica" si in momentul urmator vei fi multumit si comun." Subscriu 100%.

@f.cristi: da Cristi tu ai dreptate: in suv esti mai sus si vezi mai bine, dar diferentele sunt mici: nu te mai uiti in ochii celui de pe banda de vis-a-vis ci in fruntea sau freza lui. Nu este un motiv serios care sa cantareasca intr-o decizie. Bun, pot spune ca si el conteaza dar nu asa de tare. Eu am constatat ca in suv ai ceva mai mare perspectiva in spate datorita oglinzilor laterale (de asta am plecat "pe spate") dar in fata si in lateral parca e chiar mai rau ca esti mai departe de drum. Exagerez, nu e mai rau, dar nu ai diferente demne luat in seama. Uite perspective mari in fata ai din auto care nu prea au capota: microbuze etc. Acolo intr-adevar ai perspectiva diferita.

Am avut ocazia sa ma urc intr-o basculanta de 120to (ruseasca care a lucrat la canalul Dunare -MN) De acolo se vede tot. Urci 12 trepte pana la baza de unde urci in cabina si roata este in diam de peste 2m (mai e o sg bucata care mergea acum 4 ani - nu mai stiu acum - in cariera de calcar de la Lumina -Tasaul). Scuze pentru deraiere.

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Joi Feb 09, 2012 10:42 pm

QUOTE (adrian_c @ Nov 7 2010, 10:40 PM) Salutare,

Fac un apel ne-umanitar catre posesorii de ASX de pe forum (Gica, Gheisa si altii). Despre ce este vorba : de cand am facut drive-test am observat distanta prea mica dintre bara fata (mai bine spus partea de jos a barii) si primul radiator (care poate fi cel de AC sau intercoolerul). Poate cineva masoare distanta dintre partea interioara a barii si acest radiator, eventual sa faca o foto de aproape (putin din lateral) ? Am atasat si o foto.

Multumesc anticipat !


am vazut ca ai mai intrebat asta de cateva ori ....... e o intrebare fara rost din punctul meu de vedere. am un outlander din 2006 , aparent radiatorul de aer conditionat este lipit de bara de protectie. nu stiu cum este la asx ( nu am ..INCĂ ) , dar la outlander este o iluzie optica, este loc destul de la bara fata pana la radiator ..... este bara, ceva spuma , o intaritura bara ...... si orice ar fii sau nu ar fii , tu trebuie sa INTELEGI ca este o masina japoneza nu un rebut european ! sunt convins ca si in cazul in care ar fii lipit de bara acel radiator, nu ar prezenta nici o problema , deoarece inginerii japonezi au calculat si tinut cont de asta !

la outlanderul meu este gaura acolo jos , nu are grila ca si asx-ul de exemplu . toata lumea zicea ca pietricelele de pe drum il vor sparge cat de curand........ pana in ziua de azi nu s-a intamplat, e adevarat ca am cateva lovituri mici , insa functioneaza perfect si nu curge , ceea ce ma face sa cred ca au stiut ei ca nu este nevoie de grila .


noroc !

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori