Schimb De Roti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Vin Noi 05, 2010 9:38 pm

Ok. Mai vorbim dupa ce imi vine masina (se pare ca pe luni).

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Vin Noi 05, 2010 9:49 pm

Doamne ajuta sa vina...sa te bucuri de ea.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Lun Noi 15, 2010 8:43 pm

Salut
Cum arata jantele?Poti sa pui o poza aici?Sunt curios.....
Mersi

Avatar utilizator
bel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 22, 2010 1:14 pm

Mesaj de bel » Lun Noi 22, 2010 3:39 pm

Modelul de Janta pe 16 este : R 16 6.5 5x114.3 ET 38 sau 6 1/2J prindere 5x114.3 x 67 offset 38
si cauciuc 215/65 R16

acuma nu stiu daca se potrivesc si prezoanele originale , sa nu trebuiasca altele pentru otel

Avatar utilizator
bel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 22, 2010 1:14 pm

Mesaj de bel » Mar Noi 23, 2010 11:36 am

S-ar putea sa se potriveasca si cele de DASTER :

Jante TABLA R16 - KFZ 8873 R16 6,5 5X114,3 ET50
Tip auto: DACIA DUSTER Tara origine: ELVETIA pret 200 lei TVA inclus

numai ca difera offset-ul ET 50

stie cineva daca este diferenta mare , intre ET 38 si ET 50 ?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Noi 23, 2010 11:57 am

Cu ET50 e posibil sa atinga in interior roata, sa frece in suspensie sau ceva. Dar nu poti stii sigur pana nu o pui pe masina.

Avatar utilizator
bel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 22, 2010 1:14 pm

Mesaj de bel » Mar Noi 23, 2010 10:31 pm

QUOTE (Alex44 @ Nov 23 2010, 11:57 AM) Cu ET50 e posibil sa atinga in interior roata, sa frece in suspensie sau ceva. Dar nu poti stii sigur pana nu o pui pe masina.


asa este , trebuie facut o proba ...

Avatar utilizator
bel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 22, 2010 1:14 pm

Mesaj de bel » Mar Noi 23, 2010 10:43 pm

QUOTE (bel @ Nov 23 2010, 10:31 PM) asa este , trebuie facut o proba ...


am gasit asta pe un forum:

ca sa fie shi mai clar :
ET=OFFSET si se masoara in mm. ET=distanta dintre "spatele" butucului jentii si "mijlocul" acesteia. cu cat ET este mai mare janta intra in interiorul caroseriei si invers.

Exista totusi posibilitatea de a "pacali" acest ET. Cum? Foarte simplu. Se gasesc de cumparat la magazinele de profil, niste flanse, care maresc distanta intre "butuc" si janta, astfel "micsorand" ET-ul. Practic scoate roata mai inafara... "
tinuta de drum va fi influentata in bine.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Noi 23, 2010 10:54 pm

QUOTE Se gasesc de cumparat la magazinele de profil, niste flanse, care maresc distanta intre "butuc" si janta, astfel "micsorand" ET-ul. Practic scoate roata mai inafara...

Nu recomand folosirea flanselor de adaptare la un element ce tine de siguranta circulatiei..

Avatar utilizator
bel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 22, 2010 1:14 pm

Mesaj de bel » Mie Noi 24, 2010 11:04 am

Am gasit valorile pe un site din Germania si sunt astea :
R16 6.5 5x114.3 ET38 67.1

cauciuc : 215/65 R16


acuma pentru otel trebuie prezoane separate? de unde le luam?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori