Supraturare La Ambreiere Asx 1.6 Invite As&g
De o saptamina a sosit si masinuta asta , am luat-o pentru sotia mea , eu fiind un convins Outi 2.4 Mivec. Masina ar fi ok la toate aspectele, mai putin la unul .
Nevasta-mea reclama faptul ca se simtea o crestere a turatiei motorului atunci cind apasa ambreiajul ( apropo , AS&G-ul e decuplat din buton, e cred cea mai stupida idee sa utilizezi un astfel de sistem pentru o ipotetica reducere a consumului, dar asta e alta linie de discutie...). Ea nefiind un sofer cu experienta , am zis ca i se pare , dar am condus-o si eu si am constatat fenomenul. Am dus-o la service , unde mi s-a raspuns ca e din cauza benzinei cu CO mare ( Top 99+) si ca asa se intimpla de la aditivii din benzina, si ca se va rezolva daca pun benzina de 95. Stupid , nu .... ? As vrea sa stiu daca a mai sesizat careva asa ceva si ce solutie a gasit. Tks.
Nevasta-mea reclama faptul ca se simtea o crestere a turatiei motorului atunci cind apasa ambreiajul ( apropo , AS&G-ul e decuplat din buton, e cred cea mai stupida idee sa utilizezi un astfel de sistem pentru o ipotetica reducere a consumului, dar asta e alta linie de discutie...). Ea nefiind un sofer cu experienta , am zis ca i se pare , dar am condus-o si eu si am constatat fenomenul. Am dus-o la service , unde mi s-a raspuns ca e din cauza benzinei cu CO mare ( Top 99+) si ca asa se intimpla de la aditivii din benzina, si ca se va rezolva daca pun benzina de 95. Stupid , nu .... ? As vrea sa stiu daca a mai sesizat careva asa ceva si ce solutie a gasit. Tks.
existand mai multi consumatori, poate e posibil sa nu ajunga la ralanti la 7-800 rpm sa tina bateria incarcata, sau ceva de genul, si atunci o tureaza putin. Si eu patesc la Carisma, foarte vizibil la rece cand merge auto-socul dar si la cald insa nu asa vizibil. Sincer, nu m-a deranjat si nici nu a afectat cu nimic masina in 140.000 km.
Salut
Am si eu ASX 1,6 si am observat ce zici tu mai demult.Am reusit sa remediez prin lucru mai atent cu ambreiajul ,care este reglat foarte fin,aproape ca la masini sport.
Trebuie sa tii cont de momentul in care ajungi la palier si sa nu mai accelerezi:daca mentii acceleratia constanta sau chiar foarte putin subturata vei avea o schimbare de viteze foarte lina si te vei bucura de ce fin lucreaza ambreiajul.Supraturarea vine din faptul ca si acceleratia rectioneaza foarte rapid,iar in momentul in care debreiezi normal ca se tureaza pentru ca motorul nu mai are sarcina......Totul se rezolva cu un pic de practica.
Faza cu cifra octanica e o mare gogoasa.....motorul este astfel conceput incat sa se adapteze automat in functie de carburant.....eu numai 95 ii dau...si am observat acelasi comportament referitor la supraturare.
Am si eu ASX 1,6 si am observat ce zici tu mai demult.Am reusit sa remediez prin lucru mai atent cu ambreiajul ,care este reglat foarte fin,aproape ca la masini sport.
Trebuie sa tii cont de momentul in care ajungi la palier si sa nu mai accelerezi:daca mentii acceleratia constanta sau chiar foarte putin subturata vei avea o schimbare de viteze foarte lina si te vei bucura de ce fin lucreaza ambreiajul.Supraturarea vine din faptul ca si acceleratia rectioneaza foarte rapid,iar in momentul in care debreiezi normal ca se tureaza pentru ca motorul nu mai are sarcina......Totul se rezolva cu un pic de practica.
Faza cu cifra octanica e o mare gogoasa.....motorul este astfel conceput incat sa se adapteze automat in functie de carburant.....eu numai 95 ii dau...si am observat acelasi comportament referitor la supraturare.
QUOTE (palatin @ Mar 5 2011, 01:01 PM) Salut
Am si eu ASX 1,6 si am observat ce zici tu mai demult.Am reusit sa remediez prin lucru mai atent cu ambreiajul ,care este reglat foarte fin,aproape ca la masini sport.
Trebuie sa tii cont de momentul in care ajungi la palier si sa nu mai accelerezi:daca mentii acceleratia constanta sau chiar foarte putin subturata vei avea o schimbare de viteze foarte lina si te vei bucura de ce fin lucreaza ambreiajul.Supraturarea vine din faptul ca si acceleratia rectioneaza foarte rapid,iar in momentul in care debreiezi normal ca se tureaza pentru ca motorul nu mai are sarcina......Totul se rezolva cu un pic de practica.
Faza cu cifra octanica e o mare gogoasa.....motorul este astfel conceput incat sa se adapteze automat in functie de carburant.....eu numai 95 ii dau...si am observat acelasi comportament referitor la supraturare.
Acesta este raspunsul corect.... Nu este nici o problema cu masina. Raspunsul mecanicilor frizeaza imbecilitatea, dar avand in vedere ce am auzit si eu iesind din gurile unora pe la vizitele la revizie nu ma mira...
Am si eu ASX 1,6 si am observat ce zici tu mai demult.Am reusit sa remediez prin lucru mai atent cu ambreiajul ,care este reglat foarte fin,aproape ca la masini sport.
Trebuie sa tii cont de momentul in care ajungi la palier si sa nu mai accelerezi:daca mentii acceleratia constanta sau chiar foarte putin subturata vei avea o schimbare de viteze foarte lina si te vei bucura de ce fin lucreaza ambreiajul.Supraturarea vine din faptul ca si acceleratia rectioneaza foarte rapid,iar in momentul in care debreiezi normal ca se tureaza pentru ca motorul nu mai are sarcina......Totul se rezolva cu un pic de practica.
Faza cu cifra octanica e o mare gogoasa.....motorul este astfel conceput incat sa se adapteze automat in functie de carburant.....eu numai 95 ii dau...si am observat acelasi comportament referitor la supraturare.
Acesta este raspunsul corect.... Nu este nici o problema cu masina. Raspunsul mecanicilor frizeaza imbecilitatea, dar avand in vedere ce am auzit si eu iesind din gurile unora pe la vizitele la revizie nu ma mira...
E de la masina, dar nu atat un defect sau proasta functionare cat o incercare a inginerilor de a-ti face schimbatul treptelor mai lin. In sensul ca nu mai da masina in nas cand ridici piciorul de pe ambreiaj, ca motorul e suficient de turat incat sa traga si sa sustina accelerarea. Parerea mea. Nici la mine nu cade turatia atunci cand schimb viteza, cel putin ramane la fel, daca nu chiar urca 500-1000 ture, in functie de cat de sprinten conduc. Dar nu vad asta ca fiind o problema decat atunci cand schimb aproape de limitator
Nu e de la masina... Asta se intampla daca nu se sincronizeaza bine momentul debreierii cu ridicarea piciorului de pe acceleratie. Daca iti scapa si 1000rpm in sus de-sincronizarea e destul de mare. La fel, da in nas cand ridici piciorul de pe ambreiaj doar daca nu accelerezi cand trebuie in momentul cand schimbi viteza. Oricum, intr-adevar, Mitsubishi-urile (si nu numai) sunt mai sensibile la lucrul cu ambreiajul.. Cuplarea/decuplarea ambreiajului se face mai rapid si mai brutal un pic si orice intarziere in ridicarea piciorului de pe acceleratie la debreiere (sau orice intarziere a accelerarii la cuplare ) se simte imediat. Necesita precizie mai mare decat in cazul altor marci.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 49 vizitatori