Achizitie Asx
QUOTE (DeBogdan @ Sep 28 2011, 09:30 AM) derapajul respectiv la versiunile de 2.2 este datorat caracteristicilor constructive ale masinii - cuplu motor foarte mare si planetare fata de lungimi inegale.
Am mai citit aceasta teorie, nu stiu daca are legatura cu realitatea.
Fiindca am derapat scurt si stanga si dreapta, am derapat si pastrand directia (ambele roti cu aceeasi turatie, cu scrasnet de cauciucuri).
Depinde mai mult de aderenta asfaltului. Deobicei pe dreapta e mai mult praf, normal ca statistic ai mai multe alunecari spre dreapta.
Inca o data, nu e nimic grav, faceam comparatia vara pe asfalt fata de cum ar fi iarna pe polei.
Si da, pe zapada, cauciucurile au 80% din importanta. Am vazut BMW X5 sau A6 quattro care nu puteau trece de un prag de 5-10 cm de gheatza... (din cauza cauciucurilor de vara).
Am mai citit aceasta teorie, nu stiu daca are legatura cu realitatea.
Fiindca am derapat scurt si stanga si dreapta, am derapat si pastrand directia (ambele roti cu aceeasi turatie, cu scrasnet de cauciucuri).
Depinde mai mult de aderenta asfaltului. Deobicei pe dreapta e mai mult praf, normal ca statistic ai mai multe alunecari spre dreapta.
Inca o data, nu e nimic grav, faceam comparatia vara pe asfalt fata de cum ar fi iarna pe polei.
Si da, pe zapada, cauciucurile au 80% din importanta. Am vazut BMW X5 sau A6 quattro care nu puteau trece de un prag de 5-10 cm de gheatza... (din cauza cauciucurilor de vara).
Orice discutie referitoare la condusul in conditii de iarna, nu isi are rostul daca nu intra in ecuatie anvelopele de iarna. poti sa ai 4x4 si tot felul de sisteme inteligente, fara gume de iarna cam degeaba le ai.
Parerea mea, daca tot vrei sa iei ASX, profita ca optiunea 4x4 este disponibila pe acest model si ia-o caci te va ajuta.
Daca nu te intereseaza tractiunea integrala, Lancerul e mai indicat, financiar vorbind. e cam acceasi masina, cu garda mai joasa. nu am vazut mare diferenta de spatiu intre asx si lancer.
Nu se pune problema de mers off road, ci doar de faptul ca iarna (si in romania, avem ierni destul de grele) vei merge mai relaxat, cu un un plus de siguranta. e falsa ideea ca masina cu 4x4 trebuie sa fie ptr off road.
Dupa parerea mea, nici outlanderul nu e ptr off road, sper sa nu se supere nimeni.
Parerea mea, daca tot vrei sa iei ASX, profita ca optiunea 4x4 este disponibila pe acest model si ia-o caci te va ajuta.
Daca nu te intereseaza tractiunea integrala, Lancerul e mai indicat, financiar vorbind. e cam acceasi masina, cu garda mai joasa. nu am vazut mare diferenta de spatiu intre asx si lancer.
Nu se pune problema de mers off road, ci doar de faptul ca iarna (si in romania, avem ierni destul de grele) vei merge mai relaxat, cu un un plus de siguranta. e falsa ideea ca masina cu 4x4 trebuie sa fie ptr off road.
Dupa parerea mea, nici outlanderul nu e ptr off road, sper sa nu se supere nimeni.
- valentin neagu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 04, 2011 6:11 pm
QUOTE (bogdancg @ Aug 7 2011, 03:01 PM) Mersi mult de parere.
Eu am un Clio de la serviciu pe care o sa il alerg in Bucuresti. Masina o va folosi sotia ocazional in timpul saptamanii plus va fi masina de evadat in weekend.
Cu FIAT-ul am facut cam 20.000 km incluzand si cate un concediu pe an care a mancat 4-5000 km. Plus ca dieselul mi se pare ca suna foarte foarte urat.
Stam in Popesti Leordeni si drumurile de aici nu sunt asfaltate. Ma gandesc ca nu mi-o trebui 4x4 sa ies de aici ca altfel vecinii isi vor face abonament la mine. Ma gandeam la 4x4 ca fiind un element de siguranta pentru drumurile ce le vom face iarna.
Sunt 3000 EUR diferenta intre motorizarea 2WD si 4WD si 5000 EUR intre benzina de 117 CP si dieselul de 150 CP.
salut bogdancg spui ca stai in popesti leordeni , dar care ca eu stau de 31 de ani in popesti si nu prea am vazut gropi:) ok eu ma ocup cu asigurari si sunt si proprietar de mitsu , asa ca iti recomand cu caldura asx -ul 1,8 150 cp diesel (consuma putin ) dar sa-l iei cel putin varianta intense pt ca este pacat daca vrei sa bagi banii in aftermarket , asa ca du te si iati asx .... a sa nu iut -- 4wd ca mai te duci pe la un munte sau la un peste si mor de ciuda alti prieteni cu care te duci sau vecini:)..
ps dupa aceea sa vii pe la mine iuta-te in avatar :)stima
Eu am un Clio de la serviciu pe care o sa il alerg in Bucuresti. Masina o va folosi sotia ocazional in timpul saptamanii plus va fi masina de evadat in weekend.
Cu FIAT-ul am facut cam 20.000 km incluzand si cate un concediu pe an care a mancat 4-5000 km. Plus ca dieselul mi se pare ca suna foarte foarte urat.
Stam in Popesti Leordeni si drumurile de aici nu sunt asfaltate. Ma gandesc ca nu mi-o trebui 4x4 sa ies de aici ca altfel vecinii isi vor face abonament la mine. Ma gandeam la 4x4 ca fiind un element de siguranta pentru drumurile ce le vom face iarna.
Sunt 3000 EUR diferenta intre motorizarea 2WD si 4WD si 5000 EUR intre benzina de 117 CP si dieselul de 150 CP.
salut bogdancg spui ca stai in popesti leordeni , dar care ca eu stau de 31 de ani in popesti si nu prea am vazut gropi:) ok eu ma ocup cu asigurari si sunt si proprietar de mitsu , asa ca iti recomand cu caldura asx -ul 1,8 150 cp diesel (consuma putin ) dar sa-l iei cel putin varianta intense pt ca este pacat daca vrei sa bagi banii in aftermarket , asa ca du te si iati asx .... a sa nu iut -- 4wd ca mai te duci pe la un munte sau la un peste si mor de ciuda alti prieteni cu care te duci sau vecini:)..
ps dupa aceea sa vii pe la mine iuta-te in avatar :)stima
@DeBogdan
Am observat si eu acel derapaj.De fapt il simt mai mult ca un balans...nu ca un derapaj.Se simte mai ales cand intri in curba pe un drum nu tocmai plan.....si cand masina e neincarcata;cu 4 persoane sta lipita de asfalt..Suspensiile au fost facute mai dure pentru a atenua balansul.....dat fiind faptul ca are o garda la sol mai mare decat autoturismele.De aceea..in anumite conditii are o usoara tendinta de derapare-balansare.
@ctzzz
In orice caz...ar trebui sa nu mai comparam mere cu pere si cu nuci.... Autoturismele se compara intre ele.....crossoverele intre ele Nu vreau sa fiu acid....Loganul se compara cu alt Logan...si cam atat.
Am observat si eu acel derapaj.De fapt il simt mai mult ca un balans...nu ca un derapaj.Se simte mai ales cand intri in curba pe un drum nu tocmai plan.....si cand masina e neincarcata;cu 4 persoane sta lipita de asfalt..Suspensiile au fost facute mai dure pentru a atenua balansul.....dat fiind faptul ca are o garda la sol mai mare decat autoturismele.De aceea..in anumite conditii are o usoara tendinta de derapare-balansare.
@ctzzz
In orice caz...ar trebui sa nu mai comparam mere cu pere si cu nuci.... Autoturismele se compara intre ele.....crossoverele intre ele Nu vreau sa fiu acid....Loganul se compara cu alt Logan...si cam atat.
- claudiudan86
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Sep 13, 2014 9:45 am
QUOTE (cocolino @ Aug 12 2011, 05:23 PM) M-am urcat azi intr-un ASX in spate si mi s-a parut horror. Pt mine ar fi un motiv suficient sa nu iau masina. In primul rand bancheta parca e o bancuta din aia de lemn diontr-o sala de asteptare din gara, pt pasagerii la clasa a 2-a. Apoi, e cocotata foarte sus, eu am 1,65 si aveam senzatia ca dau cu capul de plafon, abia puteam sa-mi bag palma intre cap si plafon. Chiar m-am uitat sa vad daca nu are cumva reglaj pe inaltime si e data la maxim in sus. Ce fac oare pasagerii peste 1,80???
Hai ca vorbesti aiurea...Nu stiu in ce masina te-ai cocotat tu dar asta clar e o masina ideala de familie in care incap 5 persoane lejer. BTW, fratello al meu are 1.80 si sta foarte comfortabil in masina. Deci, vorbesti aiurea...fugi cu cercul....
Hai ca vorbesti aiurea...Nu stiu in ce masina te-ai cocotat tu dar asta clar e o masina ideala de familie in care incap 5 persoane lejer. BTW, fratello al meu are 1.80 si sta foarte comfortabil in masina. Deci, vorbesti aiurea...fugi cu cercul....
Re: Achizitie Asx
Legat de alternativele:
Nu cunosc fiabilitatea Hyundai dar personal nu m-as baga...
Qashqai au doi colegi de la job si cam topesc bani in ele... buna remarca legata de grupul Renault..
(Apropos, si Mitsubishi e grupul Renault mai nou)
Despre inaltime: eu am cca 180 si in Qashqai Tekna (adica full extra) unde nu exista reglaj pe inaltime pe locul pasagerului, atingeam cu capul de plafon... La ASX nu am observat aceasta problema, nici macar in spate.
Inainte sa imi cumpar masinuta (second, dar 65000 km, fara accident) am citit tone de forumuri si review-uri. Mitsubishi sta bine la fiabilitate, si am avut confirmari si de la alti proprietari.
Despre 4x4: cand o cumperi noua, diferenta e cam usturatoare. Eu am luat la second, am platit in plus circa 2500 EUR, dar eu zic ca merita.
Folosesc 4x4 pe serpentine pe vreme ploioasa sau alunecoasa in general si se simte enorm. Plus, merita pentru acele luni din iarna cand te duci la schi si/sau vara daca vrei sa ajungi la o plaja mai retrasa, gen Corbu sau Vadu.
Parerile mele subiective...
Nu cunosc fiabilitatea Hyundai dar personal nu m-as baga...
Qashqai au doi colegi de la job si cam topesc bani in ele... buna remarca legata de grupul Renault..
(Apropos, si Mitsubishi e grupul Renault mai nou)
Despre inaltime: eu am cca 180 si in Qashqai Tekna (adica full extra) unde nu exista reglaj pe inaltime pe locul pasagerului, atingeam cu capul de plafon... La ASX nu am observat aceasta problema, nici macar in spate.
Inainte sa imi cumpar masinuta (second, dar 65000 km, fara accident) am citit tone de forumuri si review-uri. Mitsubishi sta bine la fiabilitate, si am avut confirmari si de la alti proprietari.
Despre 4x4: cand o cumperi noua, diferenta e cam usturatoare. Eu am luat la second, am platit in plus circa 2500 EUR, dar eu zic ca merita.
Folosesc 4x4 pe serpentine pe vreme ploioasa sau alunecoasa in general si se simte enorm. Plus, merita pentru acele luni din iarna cand te duci la schi si/sau vara daca vrei sa ajungi la o plaja mai retrasa, gen Corbu sau Vadu.
Parerile mele subiective...
____________________________
ASX 1.8 DID 116 CP 2015
ASX 1.8 DID 116 CP 2015
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 49 vizitatori