Achizitie Asx

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Aug 11, 2011 11:54 am

QUOTE (DeBogdan @ Aug 8 2011, 09:26 PM) pe drumuri desfundate sau troienite un 4wd face o mare diferenta, daca are gumele care trebuie.

Esattamente!! Da' cati rebeli offroaderi dinastia de oras o sa mearga cu alte cauciucuri decat cele de strada? Cauciucurile o sa le dea jos la o pana sau cand le schimba cu alea de iarna...

Avatar utilizator
bogdancg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 07, 2011 3:21 pm

Mesaj de bogdancg » Joi Aug 11, 2011 12:11 pm

QUOTE (driverx @ Aug 11 2011, 11:54 AM) Esattamente!! Da' cati rebeli offroaderi dinastia de oras o sa mearga cu alte cauciucuri decat cele de strada? Cauciucurile o sa le dea jos la o pana sau cand le schimba cu alea de iarna...

gumele sunt unul dintre motivele pentru care am renuntat la ideea de 4x4. anvelopele de iarna au fost una dintre cele mai bune investitii pe care am putut sa o fac si cred ca oricine ar trebui sa aiba iarna masina echipata corespunzator. sper sa isi faca treaba noua lege.

masina probabil o sa vina echipata cu un all season sau vara asa ca vreo 500 EUR tot o sa coste 4 cauciucuri de iarna

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Aug 11, 2011 1:27 pm

Daca ai cauciucuri de iarna te asigur ca nu mai ai nevoie de 4x4 pe un drum acoperit cu zapada chiar daca esti la munte si trebuie sa urci o panta acoperita de zapada, daca ai cauciucuri de iarna urci fara probleme si fara 4x4 iti zic din experienta. Decat sa dai cateva mii de euro pe un sistem 4x4 pe careo sa il folosesti doar ocazional mai bine dai cateva sute de euro pe un set de cauciucuri de iarna care o sa isi merite banii cu varf si indesat cadn drumul va fi acoperit cu zapada,gheata.

Avatar utilizator
balurus69
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 21, 2011 4:33 pm

Mesaj de balurus69 » Vin Aug 12, 2011 3:21 pm

nu cred ca se poate compara un 4x4 cu o tractiune fata sau spate.
chiar daca masina este echipata cu anvelope de iarna, la urcat nu ai probleme dar cand cobori pe un drum greu acoperit cu zapada in curbe stranse se vede clar diferenta. tractiunea 4x4 te ajuta si pe asfalt umed sau pe timp de ploaie abundenta, si pe asfalt uscat ai o stabilitate mult mai buna in viraje, masina urmeaza o traectorie corecta.
avantaje sunt multiple dar depide f mult de ce faci cu masina, pe unde mergi....
diferenta de bani, daca dispui de ei, parerea mea, face banutzii

ps; folosesc tractiunea 4x4 de aproape 6 ani si nu mai revin la o tractiune fata sau spate.

un wkd placut va doresc!

Avatar utilizator
cocolino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Apr 04, 2008 8:55 am

Mesaj de cocolino » Vin Aug 12, 2011 5:23 pm

M-am urcat azi intr-un ASX in spate si mi s-a parut horror. Pt mine ar fi un motiv suficient sa nu iau masina. In primul rand bancheta parca e o bancuta din aia de lemn diontr-o sala de asteptare din gara, pt pasagerii la clasa a 2-a. Apoi, e cocotata foarte sus, eu am 1,65 si aveam senzatia ca dau cu capul de plafon, abia puteam sa-mi bag palma intre cap si plafon. Chiar m-am uitat sa vad daca nu are cumva reglaj pe inaltime si e data la maxim in sus. Ce fac oare pasagerii peste 1,80???

Avatar utilizator
Shara
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 31, 2009 6:14 pm

Mesaj de Shara » Lun Sep 05, 2011 4:00 pm

Pana la urma ce ai ales bogdancq?

Avatar utilizator
balurus69
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 21, 2011 4:33 pm

Mesaj de balurus69 » Lun Sep 05, 2011 4:09 pm

eu am 1,87m inaltime si nu sunt probleme pentru 2 din 3 locuri ale banchetei spate. cel din mijloc are de suferit, dar pe drumuri scurte e ok.
spun asta pentru ca m-am intors de la un drum de aprox 3000 km, iar pasagerul din spate a fost chiar multumit. Acum depinde f mult cum te asezi pe acea bancheta, sfatul meu e sa te relaxezi si sa te asezi fara sa priivesti plafonul, dupa ce ai gasit pozitia perfecta poti face o masuratoare.

pana acum masina fara reprosuri, astept prima revizie, mai am 2000 km

toate bune

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Lun Sep 05, 2011 11:17 pm

Salut
Apropo de reglajul banchetei.......exista!
Doar pentru spatar si doar cateva grade...dar exista!

@bogdancg
Masinutza merita......e cea mai economica din clasa ei.Mai am putin pana la 20k si sunt multumit de ea.E o masina pentru oameni normali....si arata bine pe strada .
Plus dotarile....un Invite are cam tot ce trebuie.
Cat despre 4x4....tind sa ma alatur si eu celor care zic ca nu merita diferenta de bani.Daca ai chef de offroad......ia-ti un Pajero.Masinutele astea nu-s facute pentru offroad.
Garda la sol ar trebui sa te ajute suficient incat sa treci peste majoritatea obstacolelor care ar descuraja o berlina normala.
Bafta multa si fie sa alegi ce e mai bine pentru tine

Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Mie Sep 28, 2011 9:00 am

QUOTE (palatin @ Sep 5 2011, 11:17 PM) Salut
Apropo de reglajul banchetei.......exista!
Doar pentru spatar si doar cateva grade...dar exista!

@bogdancg

Cat despre 4x4....tind sa ma alatur si eu celor care zic ca nu merita diferenta de bani.


(Scuze, sa spun din start: nu vreau sa ofensez pe nimeni cu acest post.)
Eu am 4X4 la un Outlander.
In oras, PE ASFALT, in viteza a doua, (uneori si-n a treia!) daca apas foarte tare acceleratia, masina derapeaza! foarte scurt, controlabil, dar derapeaza (se intampla doar pe 4X2, pe 4X4 niciodata).
Sunt curios ce se intampla la iarna si in ce situatie penibila se poate pune un sofer cu masina cu alura 4X4 (dar de fapt 4X2) care derapeaza ca un Logan.
Da, stiu, nici Loganul nu derapeaza chiar asa rau...
Mai salveaza/conteaza si cauciucurile si controlul tractiunii, dar... orisicat.
Poate "de vina" e si cuplul mult mai mare la turatie joasa la motorul diesel (4X2 e doar pe benzina, dieselul e doar pe varianta 4X4).

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Sep 28, 2011 9:30 am

derapajul respectiv la versiunile de 2.2 este datorat caracteristicilor constructive ale masinii - cuplu motor foarte mare si planetare fata de lungimi inegale. este un fenomen normal.
solutiile pentru a evita acest fenomen sunt doua:
- modul 4wd;
- apasarea mai usoara a pedalei de acceleratie in modul 2wd.

Iarna oricum e recomandabil 4wd. pe carosabil alunecos, o roata va incepe sa patineze si masina va sta pe loc sau nu va accelera daca este in miscare.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori