Scris: Mar Mar 20, 2012 10:41 pm
Salutari tuturor. Am o problema cu un Mitsubishi ASX, 1.8 diesel. Il am de anul trecut de prin toamna, 12.000 km parcursi si am o problema cu motorul.
De mai multe ori incepand de cand l-am cumparat am constatat ca iese un miros de ulei ars si cateodata chiar fum de sub capota, dar nu am reusit sa localizez exact de unde vine mirosul si fumul slab. Atat vara cat si iarna, indiferent daca foloseam aerului conditionat sau nu. Sincer nu am reusit sa imi dau seama exact in ce conditii apare mirosul de ulei ars de sub capota. Oricum nu am forjat motorul, franele sau ceva de genul acesta. Am fost si la service dar acolo mi-au zis ca totul este in regula
Azi mi s-a aprins la bord si ledul indicator de ulei, asa ca m-am dus la un OMV si am luat un ulei sintetic 5W30 pentru completare.
Intrebarea este, e normal ca dupa 1 an utilizare , cu rulaj de 12.000 km (deci nici prima revizie facuta) este normal sa scada in halul asta uleiul ? Ma gandesc ca o fi pe undeva ceva spart, curge pe undeva uleiul si de asta apare aleatoriu acel miros de ulei ars si acum imi indica si ca a ramas fara ulei.
Ce as putea face in afara de a merge la service (unde am mai fost si degeaba) ? Ma dispera problema asta.
PS: Din verificarea ochiometrica nu exista scurgeri de ulei pe la motor, si nici sub masina. Totusi mirosul ala specific de ulei ars nu are cum sa apara asa din senin, trebuie sa fie o cauza chiar daca cei din service zic ca e normal ! )
Thx
De mai multe ori incepand de cand l-am cumparat am constatat ca iese un miros de ulei ars si cateodata chiar fum de sub capota, dar nu am reusit sa localizez exact de unde vine mirosul si fumul slab. Atat vara cat si iarna, indiferent daca foloseam aerului conditionat sau nu. Sincer nu am reusit sa imi dau seama exact in ce conditii apare mirosul de ulei ars de sub capota. Oricum nu am forjat motorul, franele sau ceva de genul acesta. Am fost si la service dar acolo mi-au zis ca totul este in regula
Azi mi s-a aprins la bord si ledul indicator de ulei, asa ca m-am dus la un OMV si am luat un ulei sintetic 5W30 pentru completare.
Intrebarea este, e normal ca dupa 1 an utilizare , cu rulaj de 12.000 km (deci nici prima revizie facuta) este normal sa scada in halul asta uleiul ? Ma gandesc ca o fi pe undeva ceva spart, curge pe undeva uleiul si de asta apare aleatoriu acel miros de ulei ars si acum imi indica si ca a ramas fara ulei.
Ce as putea face in afara de a merge la service (unde am mai fost si degeaba) ? Ma dispera problema asta.
PS: Din verificarea ochiometrica nu exista scurgeri de ulei pe la motor, si nici sub masina. Totusi mirosul ala specific de ulei ars nu are cum sa apara asa din senin, trebuie sa fie o cauza chiar daca cei din service zic ca e normal ! )
Thx