Nasol, Naspa Eperienta Mea Cu Asx.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Mar 20, 2013 5:46 pm

Salut.

In primul rand motorul de 1.8 DI-D117CP AS&GSE gaseste si la Lancer sedan cum am eu dar si la ASX.

Greutatea unui ASX ESTE DE 1.365 kg.

Drive -test am facut eu cu o benzinara de 1.6.Pt greutatea si pt motorul ei este ok. Am condus-o si cu 4 persoane dar si singur. Este drept ca am condus seara si doar de la Carrefour Orhidea pana la Giulesti Sarbi si inapoi. Dar este ok. Nu stiu cum este la drum lung cu 4 persoane, port full si cum se comporta la depasiri. Oricum am incercat-o peste tot. Este ok, tinand cont ca o sa o conduca prietena. Ea o sa meaga cu ea 90% din timp si cand este de plecat afara o sa o conduc eu.

Pt oras este ideala.Mica, fasneata, urca borduri.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Mar 20, 2013 7:04 pm

a_liverpool poti sa pui niste poze cu masina lovita?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Mar 21, 2013 12:28 am

M-as fi asteptat sa traga mai mult la cantar; cred ca asta e impresia care o creeaza oricui nu se uita in specificatii. Aceeasi impresie mi-a lasat-o si Noul Outlander.

PS: pentru a nu devia de la subiect, Andrei (a_liverpool) ne va putea tine la curent pe topicul de la Masina Mea

Avatar utilizator
a_liverpool
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 04, 2012 2:24 pm

Mesaj de a_liverpool » Joi Mar 21, 2013 12:45 pm

scuze andrei, am sa fac niste poze sa le urc diseara pe jurnal.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Joi Mar 21, 2013 1:09 pm

Cam multe probleme ptr o masina noua, o groaza de piese importante schimbate. Esti cu indreptatit 100% sa nu ai incredere in masina si sa fii dezamagit. din pacate, ai ales motorizarea care e cea mai predispusa la probleme.
ptr cei care zic ca ai garantie si e ok, treburile nu stau chiar asa. daca voiam sa stau cu masina prin service, sau sa ma astept la asta, imi luam un SH cu ceva km. atunci era scuzabil. la masina noua, garantia patura de siguranta, nu abonament la service.

am avut in jur de 50k km cu lancerul meu pe benzina si nu am avut nici o problema cu el. asta inseamna fiabilitate si e normal sa fi fost multumit de masina. daca stateam prin service cu ea nu mai aveam aceeasi parere.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Mar 21, 2013 1:32 pm

QUOTE ptr cei care zic ca ai garantie si e ok, treburile nu stau chiar asa. daca voiam sa stau cu masina prin service...
ba este chiar asa.
rationamentul tau pleaca de la ideea cum ca cineva i-a dorit omului sa aibe probleme. crede-ma ca producatorul este ultimul care doreste sa existe probleme cu produsul lui in garantie (indiferent ca vorbim de masini, avioane, televizoare sau frigidere)
exact de aia e garantia. just in case.
ca nu e confortabil, ca genereaza neincredere in produs, da, sunt de acord. dar pana la urma atata timp cat totul se rezolva fara costuri este in regula.
vw tocmai are recall in china de vreo 325.000 masini cu probleme la dsg....cam care crezi ca va fi reactia publicului? nu va mai cumpara vw? nu va mai cumpara dsg? vezi sa nu.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Joi Mar 21, 2013 2:13 pm

Ptr tine e asa poate. ptr mine nu, garantia e doar o patura de siguranta cum am zis. am luat masina noua acum un an, am garantie insa nu am folosit-o si asta e asteptarea mea. masina noua sa nu se strice cum am luat-o, ci, poate, mai tarziu cand masina are cateva zeci de mii de km. ptr asa ceva am garantia.
De asemenea, un motiv ptr care ne luam mitsu si alte masini japoneze este fiabilitatea, sa nu stam cu masinile prin service, fie ca avem garantie sau nu.

Faptul ca producatorul vrea ca eu sa nu am probleme cu produsul lui e cu totul alta poveste. normal ca nu vrea si nimeni nu a zis asta.
Refaritor la reactia publicului, ai facut un sondaj ceva sa stii exact cum reactioneaza? oricum, nu are relevanta aici, vb de un proprietar de ASX care are probleme cu masina noua, nu despre cum va afecta asta vanzarile pe viitor.

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mie Mai 01, 2013 2:32 pm

Prietenas, nu fi dezamagit de Mitsubishi, ca asta e firma serioasa. Daca vrei o masina fiabila iti iei japoneza. Mai sunt si exemplare care insa au probleme de la ma-sa intelegi? E foarte posibil sa ti se repare toate problemele si pe urma sa-ti mearga brici sa nu se mai strice niciodata intelegi? E naspa sa-ti iei masina noua si sa vezi ca face ca toti dracii, dar eu zic ca ai facut o alegere foarte buna si ca brand si ca imagine. Uite RAV4, e o masina fiabila, iti spun ca am avut-o in familie. Frate masina aia din 2005 si pana a omorat cineva 2 oameni cu ea si a facut dauna totala, nu s-a stricat niciodata, insa cand i-am facut revizia odata la Focsani (ca de, acolo i-o faceam) "ierea" un nenea desta cu un RAV4 nou nout si spunea ca vrea sa o dea inapoi ca-i manca ulei mai ceva ca un tractor dela de pe vremea nemtilor sti? Motor praf, ma rog... asta nu inseamna ca e o marca proasta. Eu am un Coltulet din 2006 si n-am avut belele cu ea. Oricand as cumpara un nou Mitsubishi, dar sincer as merge pe nieste modele mai testate asa in timp ca fiabilitate. Nu stiu astea noi si mici cum le mai fac, dar uite cred ca un Lancer sau un Outlander mi-as lua oricand. Ai incredere si o sa fie toate bune!

Avatar utilizator
deyutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 08, 2011 10:39 pm
Contact:

Mesaj de deyutzu » Vin Mai 03, 2013 1:30 am

@Ciucu si eu am acelasi motor ca si tine tot 2wd ca la Lancer 1.8 DID este doar 2wd. Mecanica este identica. Am 37.400 de km si la inceput nestiind cum este treaba cu filtrul de particule la 7500 de km mi s-a aprins martorul in bord cu Check Level Oil, de atunci si pana acum nu am mai avut nicio problema si verific periodic uleiul este fix acolo unde il pun cei de la service pe joja. Motorul este genial cel putin asa mi se pare mie ca si putere, consum, zgomot etc...imi pare foarte rau de ghinionul tau si sincer in locul tau as face scandal mare sa imi dea alta masina noua. Tu ai platit o masina noua si anumite servicii promise( masina la schimb) eu personal am avut aceasta experienta cu masina la schimb si mi-a fost oferita fara niciun fel de problema. Pentru cei care spun ca acest motor a avut multe probleme sa imi spuna si mie care sunt alea ca poate eu pana acum nu le-am descoperit. Marti am plecat cu un baiat cu o Skoda VRS la mare, i-a facut soft la 210 cai si la 200-300 de km ii aparea in bord martorul de la dpf ca se infunda, la 170 de cai stock ii aparea martorul la 2000-3000de km acum a pus 155 de cai pe masina ca sa nu mai aiba treaba cu dpful. De ce nu il scoate? inainte a avut un bmw e90 2.0 diesel, a scos filtrul si l-a eliminat din soft rezultatul a fost motorul distrus. Prin faptul ca ajunge motorina in baia de ulei pentru ca nu stim cand porneste regenerarea (mitsubishi ar trebui sa puna macar un bec ceva sa stii si tu cand porneste nu sa stai sa asculti masina si sa fi atent la turatii mereu) nu inseamna ca este un motor prost sau cu probleme. ESTE UN MOTOR GENIAL!!!!!!GEEEENIAAAALLL!!!!

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Mai 03, 2013 7:33 am

Si cum iti dai seama cand incepe regenerarea?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori