Nasol, Naspa Eperienta Mea Cu Asx.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi ASX
Avatar utilizator
Ciucu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 18, 2013 12:59 pm

Mesaj de Ciucu » Lun Mar 18, 2013 1:11 pm

Dragilor,

Mi-am luat si eu acum 2 saptamani un ASX: Mare Greseala! Sunt extrem de nemultumit de auto Mitsubishi ASX pe care am achizitionat-o! Ma simt de-a dreptul prejudiciat. Am achizitionat masina de 9 zile si este pentru a doua oara in service!

Am intrat in posesia masinii pe 7 martie 2013 iar peste doar 2 zile, in 9 martie (la doar 120 km!!!) in timp ce ma duceam cu familia in parcul Herastrau, ne?a invadat un miros puternic si greu de ars. Motorul nu a mai tras si s-a aprins senzorul aferent. Masina a stat in service 3 zile. Probleme la filtrul de particule.

A doua ora, week-endul urmator, pe 15 martie (la 360 km!!!), masina nu mai ajunge la 1600 RPM. In loc sa accelereze, la 1500 rmp intra intr-o violenta frana de motor. Probleme la pompa de injectie!

Practic nu am avut timp sa ne bucuram de aceasta masina. Se pare ca in fiecare week-end trebuie sa stea in service. Acum iar este in service, cel putin 3-4 zile. Am pierdut mult timp (drumuri spre si de la service) si nici macar nu mi s-a dat o masina la schimb, conform ofertei.

Una din placerile de a avea o masina noua, este de a te bucura imediat de ea. Altfel totul se transforma intr-o mare frustrare si un sentiment acut de inslatorie, de prejudiciu. Nici nu stiu ce sa fac si cum sa fac. Se pare ca nu o sa-mi schimbe masina si in cazul asta o sa umplu toate forumurile cu problema mea, o sa fac filmulete pe youtube, o pagina dedicata de internet, adica antireclama ca doar asta ii doare. Daca nu-mi recuperez cumva prejudiciul (deja cu ce scrie in carnetul masinii, valoarea a scazut la jumatate) sunt dispus sa investesc si bani in antireclama: dinte pentru dinte.

Cel mai grav este ca imi este teama sa plec din oras cu masina. Si pentru asta am luat-o sa ies din tara, sa ma duc in alte orase pentru a-mi dezvolta afacerea. Nu am incredere in acesta masina iar eu am achizitionat-o tocmai ca parea o masina fiabla si de incredere. Produsul achizitionat este neconform cu oferta si doresc sa primesc un produs conform. Cer prea mult penttru cei 23.000 de euro platiti pe ea?

Eu acum astept sa fiu contactat de catre Mitsubishi si sa rezolvam aceasta problema pe cale amiabila. Situatia este extrem de frustranta!!!

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Mar 18, 2013 1:19 pm

in afara de frustrarea de a avea un produs nou care a suferit defectiuni si timpul in care nu ai putut sa te folosesti de masina, te-au pus sa platesti ceva?
incerc sa inteleg cuvantul prejudiciu.
iti inteleg frustrarea pe care o ai si sunt de acord (partial), dar exact pentru momente de genul asta se acorda garantie.
eu am lucrat ceva timp la mitsubishi si iti pot spune ca nu am intalnit (si nici auzit) de cazuri de genul asta, deci banuiesc sa dureaza si din cauza ca nu au asemenea piese pe stoc. altfel, catalizator jos, catalizator nou sus, poftim masina, la fel cu pompa de injectie. plus ca sa schimbi componente asa scumpe, trebuie si o aprobare de la producator, dupa ce se face constatarea.
multa bafta iti doresc si tine-ne la curent.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Lun Mar 18, 2013 1:19 pm

pai parca un produs bagat de 2 in garantie poate fi returnat ! sau e vorba doar de electronice ?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Mar 18, 2013 1:30 pm

Forumul nu are nici o legatura si nici vreo vina. Un topic este suficient. Iti inteleg frustrarea, dar incearca sa o canalizezi spre ceva util. Reclamatie la OPC, Mitsubishi, nu scandal pe internet.

Avatar utilizator
Ciucu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 18, 2013 12:59 pm

Mesaj de Ciucu » Lun Mar 18, 2013 1:33 pm

Nu, nu m-au pus sa platesc nimic. Asta ar fi chiar culmea!

Prejudiciul vine din faptul ca valoarea masinii scade drastic daca vreau sa o revand. Cine ar cumpara o masina care pana in 400 de KM (din care 60 au facut doar ei pt teste) se reintoarce de 2 ori in service.

Mi-am luat masina asta sa pot sa vad si eu europa rurala (in special Germania) cu familia anula asta. Sotia mea nu a vreu sa plecam cu Hyundai Getz si am inteles-o. Am facut un efort finanicar si mi-am luat mini SUV. Pai mai am eu INCREDERE sa plec cu ea acum la drum lung?

Prejudiciul vine din faptul ca imi e frica sa o utilizez pentru scopul pe care am cumparat-o si am toate motivele sa imi fie frica.

Cand cumperi un produs care se defecteaza des, atunci ala e prejudiciu si trebuie reparat. Am masina de 12 zile iar 7 a stat in service (daca mi-o da maine). Adica am avut-o 5 zile. Nu mai zic ca nici la munte de ziua mea n-am mai plecat.

Toate cele de mai sus imi dau sentimentul de prejudiciu pentru ca nu doar valoare masinii conteaza. Basically, o cumperi sa sa te simti bine: ai muncit (cazul meu) 14 ani si-ti permiti si tu o masina. Si cand colo dai bani pe frustrari si ganduri amare.

Avatar utilizator
Ciucu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 18, 2013 12:59 pm

Mesaj de Ciucu » Lun Mar 18, 2013 1:39 pm

Imi cer scuze pentru cum am scris. Recitind, parca sunt dislexic sau anagramat. E probabil tot din cauza frustrarii.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Mar 18, 2013 1:40 pm

Intradevar e frustant dar tocmai de aceea exista garantia. Intradevar orice lucru reparat nu mai e ca nou. Stiu ca legea prevede ca poti returna produsul in 10 zile (sau mai multe nu mai stiu exact) si vanzatorul are obligatia sa iti returneze suma integral. Poti face o cere scrisa catre Mitsubishi romania pe care o depui la ei si ceri nr. de inregistrare bineinteles daca inca te afli in acest interval apoi daca ei nu vor te poti muta la tribunal dar procesul cred ca e lung si anevoios.

Un exemplu personal e cu o baterie de laptop care s-a defectat de doua ori si avea garantie 12 luni. A doua oara s-a defectat inante sa iasa din garantie si defecul era identic cu primul si am solicitat banii integral inapoi, bani care mi-au fost viranti in cont cateva zile mai tarziu, dar la mine era vorba de o suma ceva mai mare de 300RON. Deci se poate...

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Mar 18, 2013 5:56 pm

Salut.

In primul rand imi pare rau de cele scrise de tine si de experienta neplacuta avuta cu ASX-ul.

De curiozitate, tu ai cumparat masina noua sau masina de drive-test? Pt ca la banii pe care i ai dat nu cred ca ai luat SH.


De unde ai luat masina, de undeva din BUC? Pt ca in general cei din Buc sunt ok, receptivi la orice problema.

Modelul cumparat de tine este an fabricatie 2011 sau 2013? Daca se mai intampla sa nu ti mearga masina si dupa ce o sa o iei din service da si un mail catre MITSUBISHI JAPONIA.

Tu ai folosit MAP? programul de asistenta Mitsu? Pt ca stiu ca in astfel de cazuri vin baietii, ti-o ridica pe platforma gratis si iti dau masina la schimb daca masina sta mai mult de 3 ore in service.Asa stiu, sper sa nu gresesc.

In ce service ai dus masina?

Avatar utilizator
Ciucu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 18, 2013 12:59 pm

Mesaj de Ciucu » Lun Mar 18, 2013 6:11 pm

Pretul este datorat faptului ca este 2wd. Motor de 1,8 benzina.

Din Bucuresti, ultima sau penultima masina ramasa pe stoc din oferta de lichidare din iarna (daca am inteles eu bine).

Anul 2012.

Nu am folosit MAP. Dar oricum, am inteles ca trebuia sa sun la MAP ca sa-mi dea masina la schimb. Eu am preferat sa ma tarasc cu ea pana acolo in loc sa mi-o suie pe cine stie ce platforme. In fine nu de masina la schimb imi e mie...

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Mar Mar 19, 2013 9:41 am

poti pleca oriunde la drum cu masina, cand se intampla ceva suni la MAP , iti ia masina si iti da alta la schimb . daca esti undeva departe iti da si masina la schimb , cazare la hotel, bilete spre casa sau destinatie .
Serviciul MAP este incredibil de bun , TREBUIE folosit !

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi ASX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori