Scris: Lun Mar 18, 2013 1:11 pm
Dragilor,
Mi-am luat si eu acum 2 saptamani un ASX: Mare Greseala! Sunt extrem de nemultumit de auto Mitsubishi ASX pe care am achizitionat-o! Ma simt de-a dreptul prejudiciat. Am achizitionat masina de 9 zile si este pentru a doua oara in service!
Am intrat in posesia masinii pe 7 martie 2013 iar peste doar 2 zile, in 9 martie (la doar 120 km!!!) in timp ce ma duceam cu familia in parcul Herastrau, ne?a invadat un miros puternic si greu de ars. Motorul nu a mai tras si s-a aprins senzorul aferent. Masina a stat in service 3 zile. Probleme la filtrul de particule.
A doua ora, week-endul urmator, pe 15 martie (la 360 km!!!), masina nu mai ajunge la 1600 RPM. In loc sa accelereze, la 1500 rmp intra intr-o violenta frana de motor. Probleme la pompa de injectie!
Practic nu am avut timp sa ne bucuram de aceasta masina. Se pare ca in fiecare week-end trebuie sa stea in service. Acum iar este in service, cel putin 3-4 zile. Am pierdut mult timp (drumuri spre si de la service) si nici macar nu mi s-a dat o masina la schimb, conform ofertei.
Una din placerile de a avea o masina noua, este de a te bucura imediat de ea. Altfel totul se transforma intr-o mare frustrare si un sentiment acut de inslatorie, de prejudiciu. Nici nu stiu ce sa fac si cum sa fac. Se pare ca nu o sa-mi schimbe masina si in cazul asta o sa umplu toate forumurile cu problema mea, o sa fac filmulete pe youtube, o pagina dedicata de internet, adica antireclama ca doar asta ii doare. Daca nu-mi recuperez cumva prejudiciul (deja cu ce scrie in carnetul masinii, valoarea a scazut la jumatate) sunt dispus sa investesc si bani in antireclama: dinte pentru dinte.
Cel mai grav este ca imi este teama sa plec din oras cu masina. Si pentru asta am luat-o sa ies din tara, sa ma duc in alte orase pentru a-mi dezvolta afacerea. Nu am incredere in acesta masina iar eu am achizitionat-o tocmai ca parea o masina fiabla si de incredere. Produsul achizitionat este neconform cu oferta si doresc sa primesc un produs conform. Cer prea mult penttru cei 23.000 de euro platiti pe ea?
Eu acum astept sa fiu contactat de catre Mitsubishi si sa rezolvam aceasta problema pe cale amiabila. Situatia este extrem de frustranta!!!
Mi-am luat si eu acum 2 saptamani un ASX: Mare Greseala! Sunt extrem de nemultumit de auto Mitsubishi ASX pe care am achizitionat-o! Ma simt de-a dreptul prejudiciat. Am achizitionat masina de 9 zile si este pentru a doua oara in service!
Am intrat in posesia masinii pe 7 martie 2013 iar peste doar 2 zile, in 9 martie (la doar 120 km!!!) in timp ce ma duceam cu familia in parcul Herastrau, ne?a invadat un miros puternic si greu de ars. Motorul nu a mai tras si s-a aprins senzorul aferent. Masina a stat in service 3 zile. Probleme la filtrul de particule.
A doua ora, week-endul urmator, pe 15 martie (la 360 km!!!), masina nu mai ajunge la 1600 RPM. In loc sa accelereze, la 1500 rmp intra intr-o violenta frana de motor. Probleme la pompa de injectie!
Practic nu am avut timp sa ne bucuram de aceasta masina. Se pare ca in fiecare week-end trebuie sa stea in service. Acum iar este in service, cel putin 3-4 zile. Am pierdut mult timp (drumuri spre si de la service) si nici macar nu mi s-a dat o masina la schimb, conform ofertei.
Una din placerile de a avea o masina noua, este de a te bucura imediat de ea. Altfel totul se transforma intr-o mare frustrare si un sentiment acut de inslatorie, de prejudiciu. Nici nu stiu ce sa fac si cum sa fac. Se pare ca nu o sa-mi schimbe masina si in cazul asta o sa umplu toate forumurile cu problema mea, o sa fac filmulete pe youtube, o pagina dedicata de internet, adica antireclama ca doar asta ii doare. Daca nu-mi recuperez cumva prejudiciul (deja cu ce scrie in carnetul masinii, valoarea a scazut la jumatate) sunt dispus sa investesc si bani in antireclama: dinte pentru dinte.
Cel mai grav este ca imi este teama sa plec din oras cu masina. Si pentru asta am luat-o sa ies din tara, sa ma duc in alte orase pentru a-mi dezvolta afacerea. Nu am incredere in acesta masina iar eu am achizitionat-o tocmai ca parea o masina fiabla si de incredere. Produsul achizitionat este neconform cu oferta si doresc sa primesc un produs conform. Cer prea mult penttru cei 23.000 de euro platiti pe ea?
Eu acum astept sa fiu contactat de catre Mitsubishi si sa rezolvam aceasta problema pe cale amiabila. Situatia este extrem de frustranta!!!