2013 Mitsubishi Asx 1.6 2wd, Invite, Black Amethyst

Prezinta-ti ASX-ul aici!
Avatar utilizator
dadrian83
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 05, 2013 6:36 pm

Mesaj de dadrian83 » Mie Noi 27, 2013 10:30 am

Salut tuturor,

Sunt fericitorul posesor al unui ASX 1.6 2WD benzina, varianta Invite, culoare Black Amethyst (negru). Am masina de 3 zile si iata cateva impresii:
- botul tare agresiv, mor dupa el;
- tinuta inalta la drum;
- vizibilitate extraordinara(are niste oglinzi urechi de elefant);
- destul de sprintena pentru un benzinar de 1.6. Inainte sa o cumpar, mi-a fost cam teama ca nu cumva sa traga greu motorul dar acum nici vorba de asa ceva. Cand am calcat-o pe coada, fratele meu a ramas uimit de sunetul motorului (hahaha..s-a cam speriat si el are Passat 1.9 TDI);
- referitor la dotari, are cam tot ce e necesar/la moda in zilele de azi (aer conditionat automat, comenzi pe volan, cruise control, senzor de ploaie si senzor de lumina cu sistem de autoaprindere a farurilor, torpedou cu refrigerare, port USB, faruri cu halogen, proiectoare, jante de aliaj usor, etc.) ;
- imi place faptul ca volanul este reglabil pe inaltime si adancime;
- sa nu credeti ca sunt vreun laudaros dar am observat ca lumea intoarce capul dupa masina mea

Ce nu imi place:
- faptul ca nu are roata de rezerva! Kit-ul acela de roti nu imi inspira incredere. La un drum lung, m-as simti mai bine sa stiu ca am roata de rezerva mai ales ca stim cu totii ce drumuri avem in Romania. Sper sa ii achizitionez o roata de rezerva, insa aceasta roata costa aprox 250 Euro si este... de dimensiuni reduse! Prea mult, mon cher! Acum, nu stiu daca am suficient loc sa pun o roata de rezerva de dimensiuni normale; poate ceilalti posesori de ASX pot sa ma lamureasca in privinta asta. Paradoxul este ca rasfoind YouTube-ul am vazut ca unele ASX (in speta, modelul RVR/Outlander Sport comercializat in Rusia si America) erau dotate cu roata de rezerva de dimensiune normala!

Per total, sunt tare incantat ca avand de ales intre IX35 si ASX(in conditiile aceleasi motorizari 1.6 benzina) l-am ales pe mitsulica! Cred ca IX35 s-ar fi miscat mai greu din cauza greutatii mai mari a masinii. In plus, sper ca fiabilitatea notorie a masinilor japoneze sa se adevereasca si in cazul meu.

Iata si o poza facuta rapid cu telefonul: http://postimg.org/image/ewbwgzbbj/

Pe parcurs, voi uploada mai multe poze si va voi tine la curent cu modul de comportare al lui "mitulica".

O zi buna,
Ady.

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Joi Noi 28, 2013 10:27 am

Felicitari pentru achizitie!
Arata bestial ASX-ul.

Avatar utilizator
iceblitz80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 19, 2012 7:19 pm

Mesaj de iceblitz80 » Joi Noi 28, 2013 11:28 am

Salut si felicitari pentru achizitie.

Eu sunt posesor de ASX, motor 1.6l, benzina, modelul 2012. Am incercat si eu sa pun o roata de dimensiuni normale, insa din pacate latimea rotii face ca polita aceea care acopera roata sa ramana ridicata cu vreo 3-4 cm si din acest motiv am achizitionat una de dimensiuni reduse. N-am gasit nimic SH, drept pentru care m-am vazut nevoit sa o achizitionez de la reprezentanta (235 euro parca am dat pe ea). Scumpa, insa necesara.

In rest...e o masina fiabila, putere ai suficienta daca o turezi pe masura.


Avatar utilizator
dadrian83
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 05, 2013 6:36 pm

Mesaj de dadrian83 » Vin Dec 27, 2013 5:09 pm

Alte poze:






Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Lun Dec 30, 2013 10:52 am

Sa ai noroc de masina! Ma bucur ca esti mandru de ea si te rog sa fii convins ca e o achizitie buna.Eu o am de 3 ani(modelul 2010 cu aproape 90000 km la bord) si pot sa spun ca sunt foarte multumit de ea sub toate aspectele:aspect,dotari,confort,tinuta de drum si consum.
Referitor la kit-ul de vulcanizare rapida pot sa-ti spun ca nu l-am folosit niciodata,ceeea ce iti doresc si tie
Multi km fara evenimente iti doresc!
p.s. Ce parere ti-a facut izolatia fonica ?

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Dec 30, 2013 10:46 pm

Salut,

Sa te bucuri de noua ta jucarie, multi km fara incidente si bine ai venit in familia Mitsu.

Avatar utilizator
dadrian83
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 05, 2013 6:36 pm

Mesaj de dadrian83 » Vin Ian 31, 2014 6:47 pm

Salut,

In primul rand, imi cer scuze de lipsa de pe forum insa am fost plecat din tara.

Referitor la insonorizare, pe portiunile cu asfalt de proasta calitate(asfalt de tip criblura) zgomotul in habitaclu devine cam deranjant nu din cauza motorului(acesta aproape ca nu e sesizabil) ci din cauza cauciucurilor.
Acum, nu stiu sigur daca cauciucurile mele sunt de vina(sunt Dunlop de vara primite odata cu masina). In viitor, poate voi schimba cauciucurile cu unele mai silentioase sa vad daca se va imbunatati nivelul de zgomot. Oricum, cred ca Mitubishi putea sa realizeze o insonorizare mai buna a habitaclului in anul 2013!

In rest, sunt foarte multumit de masina mai ales de consum care pana acum este foarte apropiat de cel oficial. Mentionez ca am bagat numai benzina 100 (OMV si RomPetrol), o singura data am bagat benzina 95 si s-a cunoscut imediat o mai proasta performanta a motorului.

O zi buna,
Ady.

Avatar utilizator
dadrian83
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 05, 2013 6:36 pm

Mesaj de dadrian83 » Mie Iul 22, 2015 1:56 pm

Salutare,

Revin dupa ceva timp (hmm.. aproape 2 ani) cu informatii referitoare la insonorizare. Sincer, nu mai suportam zgomotul de rulare al rotilor si m-am hotarat sa fac o insonorizare.
Am inceput acum un an si treptat am mai adaugat cate ceva. Bineninteles, treptat pentru a fi mai lesne.. financiar!

Am folosit matertiale de la StandardPlast(STP): STP bomb, STP Silver, STP Hood Solution si STP Anticor Silver.
Poze etapa 1 : vezi arhiva atasata: [attachment=22437:insonori..._etapa_1.zip]
Poze etapa 2 : https://www.facebook.com/StefiHD/posts/877123199008798

De asemenea, pentru micsorarea zgomotului, mi-am achizitionat si carenaje exterioare pentru roti: http://novline-romania.com/categorii/ca ... ehicul=267

Per total, o suma frumusica de bani!

Acum, rezultatul:
- masina nu mai troncane asa de rau prin gropi;
- pietrele,griblura etc. nu se mai aud asa tare cand sar si lovesc carenajele masinii;
- usile nu mai zgomotul acela de tabla chioara;
- masinile din trafic nu se mai aud asa tare cand trec pe langa mine;
- muzica se aude mai bine.

Totusi, zgomotul de rulare a rotilor nu s-a diminuat simtitor. Am impresia ca prin haion intra cel mai mult zgomot, cel mai probabil chederele nu sunt suficiente. Astfel, mi-am comandat de la chinezi niste chedere aditionale 3M auto-adezive. Inca nu mi-au venit.

P.S.: Cel mai probabil, caucicurile sunt de vina pt zgomotul mare de rulare. Asa ca, vreau sa imi schimb cauciucurile de vara, Dunlop SP Sport 270, cu unele mai silentioase: http://www.anvelope-autobon.ro/anvelope ... r16-25164/

Ne auzim,
Ady.
Fişiere ataşate
insonorizare_etapa_1.zip
(1.62 MiB) Descărcat de 108 ori

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Mie Iul 22, 2015 7:51 pm

pai carenajele care le aveai ce aveau?

Avatar utilizator
dadrian83
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 05, 2013 6:36 pm

Mesaj de dadrian83 » Joi Iul 23, 2015 9:55 am

Carenajele originale ale masinii nu acopereau tot spatiul rotii astfel ca:
1. pietrele/griblura din carosabil troncaneau in caroseria masinii;
2. din punct de vedere estetic, carenajele mele sunt mult mai potrivite.

Scrie răspuns

Înapoi la “ASX-ul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori