Scris: Vin Ian 22, 2016 10:00 am
Salutare,
De aproximativ 10 zile sunt fericitul posesor al unui Lancer 1.6 @ 117Cp, benzina. Cochetam de mult timp cu ideea de a veni in familia Mitsubishi, dar anul trecut am facut pasul cumparand un ASX, iar anul acesta un Lancer.
Lancer-ul nu este nou, a fost folosit in regim de leasing operational, dar foarte bine intretinut, cu un istoric de service curat.
Ca orice masina folosita, are nevoie de mici atentii pentru a redeveni impecabila, respectiv are lacul sarit in cateva locuri, are nevoie de un set de amortizoare pe puntea fata, discuri+placute fata.
Pana acum a avut parte de o revizie a lichidelor si filtrelor, urmand ca luna viitoare sa primeasca si amortizoare + discuri + placute frana.
Ce am observat in acest scurt interval de timp si probabil trebuie investigat/remediat (va rog sa contribuiti si voi cu idei/experienta personala):
- cu farurile pe AUTO, pe timpul zilei nu este aprins nici un bec, nici macar pozitiile; se poate activa ceva din soft?
- la rece, schimbatorea treptelor de viteza se face greoi, desi tocmai ce a fost schimbat si uleiul din cutie; ceva idei?
- la apasarea pedalei de ambreiaj motorul se tureaza in gol (+1000 rpm); ambreiaj pe duca?
In rest, masina e ok si sunt multumit de achizitia facuta.
De aproximativ 10 zile sunt fericitul posesor al unui Lancer 1.6 @ 117Cp, benzina. Cochetam de mult timp cu ideea de a veni in familia Mitsubishi, dar anul trecut am facut pasul cumparand un ASX, iar anul acesta un Lancer.
Lancer-ul nu este nou, a fost folosit in regim de leasing operational, dar foarte bine intretinut, cu un istoric de service curat.
Ca orice masina folosita, are nevoie de mici atentii pentru a redeveni impecabila, respectiv are lacul sarit in cateva locuri, are nevoie de un set de amortizoare pe puntea fata, discuri+placute fata.
Pana acum a avut parte de o revizie a lichidelor si filtrelor, urmand ca luna viitoare sa primeasca si amortizoare + discuri + placute frana.
Ce am observat in acest scurt interval de timp si probabil trebuie investigat/remediat (va rog sa contribuiti si voi cu idei/experienta personala):
- cu farurile pe AUTO, pe timpul zilei nu este aprins nici un bec, nici macar pozitiile; se poate activa ceva din soft?
- la rece, schimbatorea treptelor de viteza se face greoi, desi tocmai ce a fost schimbat si uleiul din cutie; ceva idei?
- la apasarea pedalei de ambreiaj motorul se tureaza in gol (+1000 rpm); ambreiaj pe duca?
In rest, masina e ok si sunt multumit de achizitia facuta.