2010 Mitsubishi Asx 1.6 117cp 2wd Invite Polar White

Prezinta-ti ASX-ul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Mar Ian 08, 2013 3:08 pm

Salut
Se apropie vertiginos revizia de 60000 km si am ridicat capota sa vad daca le mai am pe toate pe acolo.... Surpriza mai putin placuta a fost ca nivelul antigelului e cu 2-3 mm sub minim in vasul de expansiune.As dori sa completez,sa fie la nivel, dar problema e ca antigelul original este albastru,DIA QUEEN SUPER LONG LIFE COOLANT PREMIUM recomandat de manual se pare ca e verde iar echivalentul GLYSANTIN G30 este roz......
Intrebarea mea este:eu ce pun in motor,pentru ca nu stiu ce tip de antigel am acum.Si clar nu vreau sa risc aiurea.....

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Ian 08, 2013 3:51 pm

Verifica-i concentratia, din moment ce iti lipseste foarte putin daca ai concentratie buna poti completa doar cu apa distilata si ai scapat de batai de cap pana la anul sau cand se implineste sorocul pt schimbul total de lichid de racire.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Mar Ian 08, 2013 4:38 pm

Multumesc de raspuns......Cred ca e cea mai buna si mai simpla solutie! Doar eu am fost mai stresat decat era cazul
Mai ales ca am observat ca in vasul de expansiune e doar un surplus.....in timp ce instalatia in sine are antigel la capacitatea nominala.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Ian 08, 2013 5:18 pm

MIe la revizie cei de la reprezentata au completat cu antigel mobil care e tot albastru.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Lun Ian 21, 2013 9:24 pm

Salut
Dupa multa gandire am renuntat la a mai merge la reprezentanta pentru revizie.Pentru a verifica ochiometric jocurile si sa-mi schimba uleiul si filtrele mi-au cerut aproape 1000 lei.....Am 60000 km cu masina....ce sa zic....daca era sa aiba vreun defect de fabricatie...ar fi trebuit sa apara pana acum.Asta e.....le urez succes in continuare celor de la reprezentanta.Am cumparat ulei Eneos 0W20 si filtre si mi-am facut revizia "by myself".
Acu vreo luna am schimbat si placutele fatza.....Apropo,am cumparat de aici de pe site EBC...sunt foarte multumit de ele.Franeaza foarte bine si nu se mai inegresc asa tare jantele de la pulbere.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Joi Ian 31, 2013 9:40 am

Salut
As vrea sa discutam putin despre ASC la ASX....Conform Mitsubishi Motors Romania ( http://www.mitsubishi-motors.ro/lumea-m ... uranta/asc ) ,ASC ar avea doua functii:
1.controlul stabilitatii
2.controlul tractiunii.
Despre a doua functie as dori sa dicutam mai in amanunt.Pe pagina mai sus amintita se afirma ca "la pornirea de pe loc sau pe suprafeţe de rulare alunecoase cum ar fi drumuri ?nzăpezite etc., dacă sistemul detectează patinarea roţilor motoare, fr?nează roţile care patinează şi reduce automat puterea motorului, distribuind astfel optim forţa de tracţiune roţilor motoare şi permiţ?nd pornirea de pe loc şi accelerarea ?n condiţii de siguranţă".Mai mult,in anexa la contractul de vanzare-cumparare intre dealer si mine este specificat ca si dotare pachetul "AK3 - ASC si TCL(sistem de control al stabilitatii si tractiunii+sistem de asistenta la pornirea din rampa)".Mentionez ca masina are cauciucuri de iarna conform legislatiei....
Si atunci ma intreb eu:de ce la plecarea de pe loc,intr-o parcare plata,in conditii de carosabil alunecos,roata dreapta faţă se invartea in nestire fara ca sa simt actiunea vreunui sistem de control al tractiunii?De ce ma simteam oare ca intr-o Dacie din 1970?
Oare functia de control a tractiunii face doar sa se aprinda becurile in bord si atat?Pentru ca, repet, nu am simtit nicio reducere a puterii motorului...nicio franare a rotii care patineaza.....doar ca eram semnalizat din bord despre asta....
Astept cu nerabdare sa dialogam pe tema asta.
Sa auzim de bine.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Ian 31, 2013 9:49 am

Cand intra componenta controlului tractiunii in actiune, auzi sunet ca de abs, pt ca iti franeaza intermitent roata care patineaza. El nu opreste roata din patinat daca nu ai aderenta deloc, dar pt ca franeaza roata aceasta nu se mai invarte chiar in gol, deci nu fura toata puterea, ci se duce un pic si spre roata cealalta.

Eu am un control al tractiunii foarte panicat, cum a derapat un pic cum franeaza, este foarte deranjant, cam nesanatos, si incurca fantastic atunci cand nu am de ales si trebuie sa patinez rotile putin ca sa inaintez prin zapada mai mare de exepmplu.

Daca esti convins ca al tau nu functioneaza deloc, mergi la reprezentanta sa iti faca o diagnoza.

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Joi Ian 31, 2013 9:53 am

Am gasit ceva interesant.......

https://www.youtube.com/watch?v=KYws-l-t0ZQ

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Ian 31, 2013 10:32 am

Ce anume ti s-a parut interesant?

Avatar utilizator
palatin
EVO I
Mesaje: 9
Membru din: Sâm Sep 11, 2010 2:00 pm
Contact:

Mesaj de palatin » Vin Feb 01, 2013 8:41 am

Interesant este ca si la testul din film rotile patineaza la greu.E posibil ca aceasta sa fie modul normal de functionare?Am vazut la o Toyota Rav4 un alt fel de comportament:dupa aproximativ 2-3 rotatii in gol,roata se oprea si se cupla cealalta roata,daca masina simtea ca are aderenta pe aceea.La asa ceva m-am asteptat si eu.

Scrie răspuns

Înapoi la “ASX-ul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori