Pagina 1 din 2
Scris: Joi Noi 11, 2010 11:40 am
de jolly7777
Desi livrare a fost o aventura de nedescris, filme horror, am luat masina intr-un final si am condus-o deja, sunt multumit de ea, merge foarte bine, insa nu stiu de ce fata de masina de teste mi se pare un pic mai greoaie, poate pt ca majoritatea pieselor sunt inca noi si au nevoie de putin timp sa isi mai dea drumul.
In manual am gasit ceva cu privire la alarma (ca si cum ar avea alarma) insa aia de la mcar sustin sus si tare ca nu are alarma din nastere si ca trebuie sa platesc extra pt, voi mai experimenta sa vad daca nu cumva este intradevar vreo steluta pe undeva.
Partea cea mai dureroasa este ca are cauciucuri de vara... intrucit eu nu voi avea rabdarea necesara sa tot schimb cauciucuri odata in 6 luni, caut ceva 4 seasons cu marcaj m+s (exista de la goodyear 4vector). Nu inteleg de ce nu ar fi pus si ei macar un all seasons.
Scris: Joi Noi 11, 2010 11:44 am
de the1
Cine sa puna, Mitsubishi sau dealerul?
Sa o stapanesti sanatos!
Scris: Joi Noi 11, 2010 3:09 pm
de Стрелок
Outlanderul meu a venit cu all-season: geolandar g33. Eu am luat de iarna si astept sa se duc astea sa le inlocuiesc cu unele de vara.
Problema e: e suficient marcajul M+S sau trebuie si fulgul de nea conform legilor in vigoare...
Scris: Joi Noi 11, 2010 3:41 pm
de the1
In proiectul de lege propus si prin ziare se mentiona doar M+S, daca nu gresesc.
Scris: Joi Noi 11, 2010 6:05 pm
de gica
Ura ! Ne inmultim ! Inca vad pe strada o groaza de Ix35, Duster, Qashqai, Tiguan, pe toate le-am studiat cand sa iau ASX-ul, dar eu sunt singurul cu asa ceva pe strada. Doar unul am mai vazut. Acum se pare ca suntem mai multi. Sa o stapanesti cu bine !
Scris: Joi Noi 11, 2010 6:08 pm
de andrei
Te rog sa alegi un titlu pentru thread conform Regulamentului specifc acestei sectiuni si sa mi-l transmiti ori mie, ori unuia dintre moderatori pentru a-l schimba. Multumesc!
Scris: Vin Noi 12, 2010 2:29 pm
de jolly7777
QUOTE (the1)Cine sa puna, Mitsubishi sau dealerul?
Mitsubishi, dealerul nu vad de ce ar face-o
Cf. ultimelor stiri din media, aplicarea acestei minunate legi cu cauciucurile va intra in vigoare de pe 1.Nov.2011, deci dorm linistit.
Multumesc de urari.
Inca ma obisnuiesc cu condusul motorului diesel si conducerea unui diesel in general, mai ales ca este nou. Toate pedalele si cutia de viteze par foarte rigide, insa banuiesc ca se vor mai lasa dupa x mii de km.
Ambreiajul cupleaza foarte rapid, nu are nevoie de patinare f. mare, la plecarea de pe loc cu vit 2 se descurca mult mai bine decit una pe benzina (unde trebuie sa ai ceva exp cu masina respectiva sa pleci frumos de pe loc), inca sunt in stadiul de obisnuire cu schimbarea vitezelor, la benzina odata ce ai ajuns in a 3 a poti sa uiti atita timp cit mergi in oras, la asta tot zice pe computer sa schimbi.
Plaja de parcurs pt fiecare viteza (mai ales 1,2,3) este mult diferita de benzina, asta cred se datoreaza si faptului ca acest motor trage si la 1000rpm in timp ce la benzina sub 2000 rpm este mort. Am schimbat azi la approx 950rpm din 2 in 3 si nu am accelerat, eram curios sa vad daca ma da in nas, nu m-a dat:)
Am patit ieri ceva interesant, am oprit intr-o parcare sa maninc un snacks, cum am oprit a si intrat AS&G in functie si a oprit motorul, insa, peste citeva minute cind am dat sa plec, motorul nu a pornit singur de la as&g, a trebuit sa dau la cheie, nu inteleg ce s-a intimplat, sper sa fie o greseala a mea de manevrare, este posibil si ca din reflex sa fi dus mina la cheie pt a opri motorul in acele citeva min desi cheia era pe pozitia ON cind am incercat sa plec.
Cind plec prima oara din parcare in ziua respectiva, primele citeva minute bune (vreo 10) consumul mediu aratat de afisaj este peste 13%, pe urma se reduce, in oras am obtinut o medie de 6.8% pe afisaj.
Manualul masini:
- este gros si la fel de greu ca shogunul, in cazul meu trebuie sa sar zeci de pagini intrucit este plin de * (*= dotare optionala), ce ma enerveaza cel mai tare este ca multe din acele * nu sunt disponibile nici macar la instyle
- este scris ca bibilia cu referiri la tot pasul (pt a ... vezi x-yy, la x-yy gasesti pt a ... vezi c-vv si tot asa) si destul de dezorganizat.
- evident ca este un plus fiind totul in romina si chiar bine realizat dpdv al traduceri
- majoritatea sunt acolo de-a valma, structurarea pe capitole-subcapitole lasa de dorit
- este scris pentru orice model ASX din lume ( ca de ex cutia CVT este/va fi disponibila doar pe pietele asiatice si americane, dar poti sa citesti citeva zeci de pag daca vrei sa sti cum ar fi fost daca aveai si tu cvt)
Pentru a raspunde unei intrebari mai vechi de pe forum 'cum sa descui masina fara sa se activeze extinderea oglinzilor' exista 2 variante:
1. Cf. manualului se poate seta rabatarea/extinderea automata, interval etc la un service autorizat
2. Cind masina este inchisa (oglinzile rabatate) daca descui cu cheia (fara sa apesi butonul de unlock) oglinzile ramin rabatate, ulterior ele pot fi extinse din butonul de la sofer sau cind faci nu mai stiu ce cu cheia in contact sau cind din masina (parca trebuie sa ai usa soferului deschisa) apesi pe unlock pe cheie cind nu este in contact, cind cheia este in contact pe orice pozitie butoanele de pe ea nu functioneaza.
Scris: Vin Noi 12, 2010 10:19 pm
de palatin
Salut jolly7777 ...(din nou)
Referitor la faptul ca ASG a oprit motorul....
Ai zis ca ai luat un snack...Pentru asta ai desfacut centura de siguranta?Pentru ca ASG lucreaza cind se intrunesc niste conditii,printre care si cuplarea centurii.Adica ASG nu functioneaza daca centura a fost decuplata dupa oprirea motorului
Referitor la afisarea consumului,la fel este si la mine.Afiseaza mult imediat dupa pornire iar apoi se stabilizeaza undeva la 7,5 /100km in oras.
Afisarea consumului nu e ceva infailibil....e doar orientativ.Cand voi ajunge pe la 5000km voi face un consum adevarat:plin,mers 100km,apoi iar plin.Asta nu minte
Scris: Vin Noi 12, 2010 11:21 pm
de jolly7777
Dap, asta cu centura este cea mai probabila cauza.
Mersi
Scris: Sâm Noi 13, 2010 10:53 am
de f.cristi
Si mie mi se pare rigida cutia. Iar manualul e varza, super greoi.