2012 Mitsubishi Asx 1.8 did

Prezinta-ti ASX-ul aici!
Avatar utilizator
picatalin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 19, 2013 3:28 pm

Mesaj de picatalin » Vin Iul 19, 2013 3:56 pm

QUOTE (andre_rom @ May 5 2013, 09:57 PM) Din nou salve!

Referitor la scaune: tine de perceptia fiecaruia.
Personal, imi plac scaunele, sunt mari si ma simt foarte confortabil in ele la drum lung.
In afara de faptul ca "agata" putin la schimbarea in treapta a doua de viteza, e foarte ok ca si tinuta de drum, consum, manevrabilitate.
Raman greierasii din partea dreapta a portierei ( am descoperit ca insecta este la ornamentul cromat de la portiera).
In continuare caut sa achizitionez roata de rezerva, dar pretul de la dealeri/importator mi se pare cam exagerat.
Consumul ramane in continuare scazut dupa 8500km.

Salut! aceeasi problema cu zgomotul din portiera dreapta am avut-o si eu. Am rezolvat-o la service (de unde am achizitionat masina, mitsubishi motors) si se pare ca o clema de pe acolo nu este bine fixata. reparatia a durat vreo 15 minute.

Avatar utilizator
andre_rom
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 01, 2012 9:20 am

Mesaj de andre_rom » Dum Iun 15, 2014 5:31 pm

Bine v-am regasit sau aaltfels spus "bine am revenit dupa primii 25.000 km"
Acum chiar pot sa spun ca am fost facuti unul pentru celalalt.
Ne-am deplasat impreuna - 3 bucati ( eu , sotul, si-o maimuta de 4 ani) + mitsu in vara 2013 pana in Thasos si s-a descurcat de minune:
Consum : dus - 1 plin; intors - 1 plin. ( fara a forta acest plin - s-a oprit pompa, gata alimentarea) + app 10 litri pe insula
Viteza : Bulgaria - cam 140km/h maxim; Grecia:maxim 180km/h cu aerul conditionat functionand in permanenta.
Desi drumul a fost lung si nu am facut prea multe opriri, drumul nu mi s-a parut obositor si la asta cu siguranta a contribuit si configurarea scaunelor, care mie imi plac : mari si cu sustinere laterala confortabila.
Motorul economic, potent si mai ales silentios ne-a facut drumul foarte usor

in octombrie 2013: Prima revizie ar fi fost app 800 ron; eu am prins oferta cu prima revizie gratuita

Iarna a trecut fara ca aceasta sa ne puna probleme, bineinteles cu gumele adecvate dar nu pe 17, ci pe 16 si jante de otel.
Nu prea am folosit nici tractiunea integrala pe modul "blocat", a fost suficient sa fie pe "auto".

Intre timp am fost in service pentru resoftare- ceva pentru optimizare consum si buna functionalitate a injectoarelor. Mie personal nu mi s-a parut ca ar fi avut nevoie de aceasta resoftare, dar am fost cu masina in service si s-a facut operatiunea in max 30 minute.

Acum la 25.000km pot sa spun ca viitoarea masina va trebui sa aiba cu siguranta : camera pentru mersul cu spatele si oglinzile rabatabile cum are ASX-ul - mi se par foarte utile, la fel si asistenta la plecarea in rampa.
De ce zic viitoarea masina : pt ca desi suntem foarte fericiti impreuna ( familia + misu) intre timp un nou membru si-a facut loc in familie a.i. vom avea nevoie de o masina in care sa incapa 2 parinti, 2 copii si 2 bunici si consecventi liniei misu ne-am orientat la un outlander cu 7 locuri.
Bineinteles intai trebuie sa divortez de ASX, dar este un proces greu mai ales ca ne iubim si ne intelegem atat de bine, dar cateodata in viata fiecare trebuie sa-si urmeze drumul si pentru a ne dovedi dragostea unul fata de celalalt este bine sa ne redam libertatea si sa postam anunt de vanzare pe Mercador.
Foarte greu voi spune Adio ASX , dar ma voi consola cu un I Love you Outlander.

Avatar utilizator
andre_rom
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 01, 2012 9:20 am

Mesaj de andre_rom » Mar Sep 02, 2014 4:40 pm

Iata-ne la 28200km, 2 ani de convietuire si cea de-a doua revizie.

La 28200 km si 2 ani de convietuire pot sa spun ca abia de acum incepem sa ne cunoastem cu adevarat. Consumul ramana scazut, undeva la 7 - 8 in oras si 5 - 5.5 in afara ( marturisesc sunt vinovata : nu am mai respectat indicatorul de schimbare treapta care la 1700/1800 ture spune : SCHIMBA! ci m-am dus pana la 2000 -2500 sa se mai curete si filtrul de particule).
Comportament rutier placut, pt mine scaunele sunt confortabile la drum lung; a disparut insecta din portiera dreapta de la ornament, dar a aparut o lacusta la ornamentul de la turometru ( doar la drum pietruit si viteza peste 80, dar nu ma deranjeaza - mai bine un greiere la o jucarie, decat un roi pe la motor sau in alte parti esentiale). Dupa un drum pana la Constanta pe magnifica Autostrada a Soarelui ( Cred ca apunea soarele cand s-a facut prima parte a acestei autostrazi - zici ca este facuta din dale de beton) cred ca isonorizarea ar putea fi imbunatatita a.i. in habitaclu de la 160 - 180 km/h sa se auda mai putini decibeli. Acum nu stiu daca este de la partea carosabila sau de la materialul antifonic al masinii.

Si bineinteles cea de-a doua revizie. Marturisesc ca am facut o mare greseala desi in multe din postarile voastre, dragi membrii, am fost avertizata.
App 1200 ron. Mi-a tremurat cardul cu tot cu cip cand am primit factura. Toate filtrele, ulei Mobil 1, completat lichid frana.
Am intrebat timid de ce aceasta mare diferenta : prima revizie 890 (aceasta a fost gratuita, in promotie), a doua 1200! Raspunsul jovial a fost :" pai v-am schimbat si filtrul de motorina si completat lichidul de frana". Ce daca am alimentat-o doar cu motorina Max Motion, nu am bruscat-o, alergat-o, forjat-o : Cine sunt eu novicele sa contrazic specialistul daca asa scrie in carte. Si vorba cantecului : "pe banii mei si pe muzica mea". Dar mi-am invatat lectia : data viitoare cumpar eu consumabilele.

Una peste alta masina nu are nici o vina. Toarce bine, este confortabila, vizibilitate buna la volan, motor reusit.
Un singur dor am la ea, dor care s-a ivit acum 6 luni : spatiul. Daca pana acum 6 luni incapeam lejer 2 parinti, 1 baietel de 5 ani cu scaun auto si 2 bunici cu bagajele aferente, acum deja e inghesuiala daca intra in masina 2 parinti, 1 bunic, 1 baietel de 5 ani cu scaun auto si un baietel de 6 luni cu scaun auto si bagajele aferente ( cel mai mult spatiu este ocupat de bagajele bebelului : carucior, patut etc).
O sa-mi incerc norocul cu un outlander cu 7 locuri - poate ma ajuta posesorii cu cateva impresii legate de acest model : spatiu, comportament rutier etc.
Imi place mai mult varianta noua, ma refer la design. Varianta anterioara cu grila jet fighter nu prea mi-a placut. Era ca un urs cu cap de ghepard. mult mai bine se potriveste grila jet fighter pe lancer, asx dar nu pe outlander sau colt cum au fost generatiile anterioare.

La urmatoarea postare - probabil la 30.000 sa fie nr par - voi intra in detalii (acele mici detalii care fac viata mai placuta....sau nu) cu privire la simbioza om-asx vazuta din perspectiva proprie.

Pana atunci sa aveti drumuri faine, fara probleme rutiere sau de alt fel


Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Mie Sep 03, 2014 2:29 pm

Avand acelasi motor, imi permit o mica observatie pentru a curata filtrul de particule turatia ar trebui mentinuta constanta.
In caz contrar va intra motorina in baia de ulei. Eu incep deja sa ma obisnuiesc sa vad un nivel ridicat in baia de ulei, facand un singur drum lung pe saptamana, in rest in oras. (dupa 5 luni de la schimbul de ulei am avut 400ml de motorina in baia de ulei)
Filtrul de aer si cel de polen se pot lua si schimba in regim propriu.
As recomanda uleiul + filtru ulei + filtru motorina sa se schimbe la reprezentanta si neaparat sa se faca regenerarea din computerul de bord.
Ma mira ca au pus ulei Mobil 1 cand, cel putin cei din cluj, insista ca trebuie pus ulei Mitsubishi Queen Diesel.
Banui ca si ASX sufera la fel ca Lancerul la capitolul insonorizare. Se poate pune Silent Coat pe usi, plafon si podea, operatiune care costa 2000-2500 lei.
Eu am facut insonorizarea doar la usi. Pentru muzica e superb, dar pentru ca zgomotul de rulare sa scada trebuie insonorizata podeaua.
Lasand toate astea la o parte, ASX-ul e o masina superba pentru care as fi optat si eu daca aveam buget
Numai bine!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Sep 03, 2014 4:17 pm

Ca idee, pe masura ce placutele de frana se tocesc, nivelul din vasul cu lichid de frana mai scade, dar acesta revine la nivel cand inlocuiesti placutele cu unele noi. Daca era la minim sau foarte aproape de el, ok, bine ca ti-au completat, desi 250ml de lichid de frana sunt cateva zeci de lei pt cel mai bun lichid, si cu 1 litru il schimbi COMPLET si nici ala nu costa mult. Ei cu cat ti-au completat, cateva zeci de ml, si cat te-au taxat pt asta? Nu ai factura?

Ai observat sa ti se aprinda vreodata martorul de frana de mana, sau abs in viraje sau pe pante (cand lichidul s-ar plimba prin vas si ar putea dezgoli senzorul de nivel)? Daca nu, inseamna ca ti-au completat din exces de zel, ca sa mai completezi si tu fondurile lor.

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Mie Sep 03, 2014 4:28 pm

QUOTE (PaulAdrian @ Sep 3 2014, 02:29 PM) As recomanda uleiul + filtru ulei + filtru motorina sa se schimbe la reprezentanta si neaparat sa se faca regenerarea din computerul de bord.
Din tester, nu din computerul de bord. Scuze greseala

Avatar utilizator
andre_rom
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 01, 2012 9:20 am

Mesaj de andre_rom » Mie Sep 03, 2014 9:37 pm

Buna seara din nou,

Multumesc pentru sfaturi PaulAdrian si Alex 44. Si nu, pana acum nu am avut probleme cu Misu meu. Fara martori aprinsi in bord, fara motoina in ulei etc.
Ca si regim de exploatare saptamana de lucru in oras, iar weekendul de cele mai multe ori cel putin un drum mai lung.
Mobil 1 mi-au pus si la prima revizie , tot 5w30.
Marturisesc ca nu prea ma pricep si tocmai de aceea ma las pe mana specialistului, plecand de la prezumtia bunei credinte a oamenilor care lucreaza pt Mitsubishi si care ar trebui prin profesionalism sa intareasca imaginea acestui Brand si sa dea sfaturi pertinente si realiste. Ma rog, intram in alte polemici si tocmai de aceea nu am dat nici numele service-ului autorizat mitsubishi unde am facut revizia.
Dar chiar ca si necunoscatoare, tot am realizat ca ceva este ? putred in Danemarca? si de aceea, la urmatoarea revizie (indiferent daca va fi pe ASX sau pe Outlander cum sper) o sa achizitionez eu cel putin o parte din consumabile.


detaliez factura:
1. inspectie service la 2 ani - 248 ron ( sau manopera 2,5 ore)
2. filtru ulei - 53,57 ron
3. garnitura baie ulei - 4,82 ron
4. ulei motor 5w30 - 6 litri 444,93 ron
5. filtru polen gs41 & gs 45 - 153,88 ron
6. spray curatare frane - 18,68 ron
7. vaselina - 17,33 ron
8. filtru motorina - 210,82 ron
9. lichid frana - 500ml - 28,09 ron - asta chiar o sa verific la sfatul lui Alex 44
10. laveta - 1,08 ron ron

Cam atat la ce-a dea doua revizie. Nu mi-au spus de posibilitatea regenerarii din tester ( poate nu a avut nevoie, dar nici nu mi-au spus ca au verificat). Am cerut sa-mi dea la sfarsit detaliat ce anume s-a verificat la revizie, dar au uitat aceasta solicitare , iar eu ma grabeam)

O seara faina tuturor

Avatar utilizator
PaulAdrian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm

Mesaj de PaulAdrian » Joi Sep 04, 2014 9:19 am

Salut,
Daca doresti sa mergi la reprezentanta cu consumabile achizitionate de tine as recomanda sa intrebi inainte daca e posibil. Mie mi-au dat un raspuns sec: "Nu lucram decat cu piese si consumabile originale Mitsubishi". Ori nu stiu ca Mitsubishi sa fie producator de consumabile.
Eu ma duc la ei numai pentru schimbul de ulei/filtru ulei si pentru verificarile de vara/iarna deoarece au tester. In rest consumabilele le iau in regim propriu.
De exemplu, oferta lor pentru placute de frana originale, doar pe puntea fata, era de 405 lei. La acesti bani am luat ATE fata si spate care sunt net superioare.
6 litri de ulei Mobil1 5w30 esp formula e undeva la 250 lei, fitrul de motorina 100lei, filtrul ulei 25 lei.
Mi se pare sincer penibil ca au trecut pe factura si laveta, spray si vaselina
Durata unei revizii e maxim 45 de minute. Au pus 2,5 ore din motive evidente.
Regenerarea din tester se face doar la schimbul de ulei, banui ca se poate vedea numarul de tentative de regenerare.
Cam asta e cu reprezentantele
Drumuri bune!


Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Sep 04, 2014 11:31 am

Cu juma de litru iti faceau schimbul de lichid de frana, daca doar ti-au completat trebuiau sa-ti dea bidonul inapoi. Sper doar ca ti-au pus dintr-un bidon sigilat, si ca dupa aia au reciclat restul, pt ca altfel cineva a primit sau va primi lichid de frana direct cu umezeala in el (singurul motiv pt care se schimba de altfel, absoarbe apa din aer si ii scade punctul de fierbere)

La ulei te-au ars grav de tot, un pret aberant.

2.5 ore de manopera, ore tehnologice, aici n-ai ce sa le faci, un fel de furt pe fata dar "legalizat". Asa fac toti, poate la unele service-uri chiar stau 3 oameni pe masina ta si de aia termina in 45 de min si factureaza 3 ore. Dar in general, un mecanic iti face revizia rapid si te taxeaza dupa norme..

lavete si alte consumabile, iarasi, practica e comuna peste tot, dar nu pot sa zic ca ma deranjeaza, daca le foloseste, le platesc. Dar chiar sa dea cu vaselina de 17 lei, nu sa unga o balama si sa ma taxeze un spray de vaselina pe care evident il pastreaza.

Si cel mai important daca te duci cu consumabilele tale si te refuza pe motive absurde (cum e ala ca ei lucreaza doar cu originale mitsu), le ceri in scris raspunsul. Nu au voie sa nu te primeasca daca te duci cu ce trebuie.

Avatar utilizator
andre_rom
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 01, 2012 9:20 am

Mesaj de andre_rom » Joi Sep 18, 2014 11:45 pm

E pacat ce se intampla prin unele sevice-uri, si ce este foarte grav este ca aceste reprezentante sunt imaginea Mitsubishi.
Oare Mitsubishi Europa stie aceasta realitate?
Una peste alta nu am de gand ca la urmatoarea revizie sa pierd masina din ochi. O sa stau langa ea sau cat mai aproape de ea.

Drumuri faine

Scrie răspuns

Înapoi la “ASX-ul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori