2012 Mitsubishi Asx 1.8 did
Salut tuturor,
Fiind novice ?n ale forumului mitsu va rog sa fiţi bl?nzi cu mine. De ce m-am apucat sa scriu? Pt ca de m?ine sper sa reintru ?n r?ndul posesorilor de mitsu. Am dat coltul (buna şi fiabila maşina)şi sper ca m?ine sa iintram (eu şi soţul meu şi un băieţel de 3 ani)?n posesia unui alb şi fain Asx intense 1.8.
Tot m?ine o sa va povestesc cum am ajuns sa ne oprim tot asupra mitsu,cum s-au desfăşurat ostilităţile cu dealerul, de ce Asx şi nu outlander şi pana la urma de ce Asx?
Fiind novice ?n ale forumului mitsu va rog sa fiţi bl?nzi cu mine. De ce m-am apucat sa scriu? Pt ca de m?ine sper sa reintru ?n r?ndul posesorilor de mitsu. Am dat coltul (buna şi fiabila maşina)şi sper ca m?ine sa iintram (eu şi soţul meu şi un băieţel de 3 ani)?n posesia unui alb şi fain Asx intense 1.8.
Tot m?ine o sa va povestesc cum am ajuns sa ne oprim tot asupra mitsu,cum s-au desfăşurat ostilităţile cu dealerul, de ce Asx şi nu outlander şi pana la urma de ce Asx?
?n sf?rşit este a noastră! Scriu ?n timp ce soţul conduce. Este alba şi frumoasa. I_am făcut un plin de 56 o şi ?ncercăm sa ne acomodam unii cu alţii. Mai multe impresii şi poze după ce ajungem la laptop. Concluzia după primii 50 km : e deşteaptă şi f?neaţă. Am activat deja bluetooth pt tel meu şi l-am probat. Suntem ?ngrijoraţi pt ca va răm?ne singura ?n parcare...nu avem ?ncă alarma.
Inevitabil, ne certam deja pe ea
Ne revedem cu amănunte tehnice
Inevitabil, ne certam deja pe ea
Ne revedem cu amănunte tehnice
QUOTE (andre_rom @ Sep 30 2012, 04:46 PM) Salut tuturor,
Fiind novice ?n ale forumului mitsu va rog sa fiţi bl?nzi cu mine. De ce m-am apucat sa scriu? Pt ca de m?ine sper sa reintru ?n r?ndul posesorilor de mitsu. Am dat coltul (buna şi fiabila maşina)şi sper ca m?ine sa iintram (eu şi soţul meu şi un băieţel de 3 ani)?n posesia unui alb şi fain Asx intense 1.8.
Tot m?ine o sa va povestesc cum am ajuns sa ne oprim tot asupra mitsu,cum s-au desfăşurat ostilităţile cu dealerul, de ce Asx şi nu outlander şi pana la urma de ce Asx?
Sper ca n-au fost implicate sabii/pistoale )
Felicitari pt alegere si multi km "de placere"
Fiind novice ?n ale forumului mitsu va rog sa fiţi bl?nzi cu mine. De ce m-am apucat sa scriu? Pt ca de m?ine sper sa reintru ?n r?ndul posesorilor de mitsu. Am dat coltul (buna şi fiabila maşina)şi sper ca m?ine sa iintram (eu şi soţul meu şi un băieţel de 3 ani)?n posesia unui alb şi fain Asx intense 1.8.
Tot m?ine o sa va povestesc cum am ajuns sa ne oprim tot asupra mitsu,cum s-au desfăşurat ostilităţile cu dealerul, de ce Asx şi nu outlander şi pana la urma de ce Asx?
Sper ca n-au fost implicate sabii/pistoale )
Felicitari pt alegere si multi km "de placere"
Am promis ca spun povestea mitsu care incepe din 2006. Din pacate nu am ajuns inca in fata unui calculator (pana acum am folosit si inca folosesc mobilul) si de aceea comentarile mele sunt atat de scurte.
In continuare sunt sub impresia placuta a achizitionarii noului mitsu si incercam sa ne acomodam unul cu celalalt( este prima masina diesel ). Alt cuplu, alte turatii, alt raport, alt ampatament, alta senzatie.
Si ca sa-l prezint iata cateva date:
1.8 diesel varianta intense 2012
Prin bunavointa dealerului cu carlig de remorcare(pe care insa intentionez sa montez doar suport pt biciclete)
Pret 24527 eur. (si apropo nu ma intereseaza comentariile de genul " la pretul asta imi cumparam un q7 sh din Germania aproape nou")
Si are cam tot ce-mi trebuie : tractiune integrala pt stabilitate si siguranta (cu gumele corespunzatoare), un motor potent, dar care sa nu ma usuce cand platesc impozitul, care sa consume decent dar sa ofere si un cuplu bun, siguranta, o garda la sol putin mai mare si suspensie adaptata " miilor de kilometri de autostrada din Romania", geamuri fumurii spate(baietelul meu adoarme de multe ori in masina iar vara geamurile fumurii sunt destul de utile in aceste situatii) si inca cateva dotari minime de confort. Nu am vrut plafon panoramic cu piele si navigatie- eu le consider mai putin utile si practice. Dar mi-ar fi placut sa am scaune incalzite si putin "sclipici" pe butoanele de comanda ale geamurilor.
Nu am de gand sa urc muntii cu ea(altfel imi luam outlander), doar mici escapade si evadari din oras pe la o cabana sau pensiune de munte. Cu preponderenta masina va fi folosita in oras.
La sf de saptamana o iau la o plimbare pe la Praid si Turda si atunci o sa pot scrie si despre comportamentul sau rutier.
In continuare sunt sub impresia placuta a achizitionarii noului mitsu si incercam sa ne acomodam unul cu celalalt( este prima masina diesel ). Alt cuplu, alte turatii, alt raport, alt ampatament, alta senzatie.
Si ca sa-l prezint iata cateva date:
1.8 diesel varianta intense 2012
Prin bunavointa dealerului cu carlig de remorcare(pe care insa intentionez sa montez doar suport pt biciclete)
Pret 24527 eur. (si apropo nu ma intereseaza comentariile de genul " la pretul asta imi cumparam un q7 sh din Germania aproape nou")
Si are cam tot ce-mi trebuie : tractiune integrala pt stabilitate si siguranta (cu gumele corespunzatoare), un motor potent, dar care sa nu ma usuce cand platesc impozitul, care sa consume decent dar sa ofere si un cuplu bun, siguranta, o garda la sol putin mai mare si suspensie adaptata " miilor de kilometri de autostrada din Romania", geamuri fumurii spate(baietelul meu adoarme de multe ori in masina iar vara geamurile fumurii sunt destul de utile in aceste situatii) si inca cateva dotari minime de confort. Nu am vrut plafon panoramic cu piele si navigatie- eu le consider mai putin utile si practice. Dar mi-ar fi placut sa am scaune incalzite si putin "sclipici" pe butoanele de comanda ale geamurilor.
Nu am de gand sa urc muntii cu ea(altfel imi luam outlander), doar mici escapade si evadari din oras pe la o cabana sau pensiune de munte. Cu preponderenta masina va fi folosita in oras.
La sf de saptamana o iau la o plimbare pe la Praid si Turda si atunci o sa pot scrie si despre comportamentul sau rutier.
Poate faci un efort c-un traseu la Paltinis... poate schimbi cateva impresii cu alti posesori
info:
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=8443
info:
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=8443
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 923
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Povestea cu mishu.
Partea l
Era intr-o faina primavara a anului de gratie 2006 cand, desi eram tineri si nu aveam nimic, ne-am hotarat eu si sotul meu sa ne motorizam. Va dati seama, in 2006 dealerul nici nu te baga in seama daca nu spuneai de cand ai intrat pe usa ca vei sa cumperi. Si asa am intrat cam pe la toti: ford, skoda, renault, seat, vw. In final, in drum spre casa, la parterul unui bloc am poposit si la misu.
LASER FRATE. Am fost cuceriti de versatilitatea si modularitatea coltului 1.3 SAM benzina. Si-am trantit un leasing.
Super masina. Daca nu ar fi trebuit sa-i pun lichid parbriz nici macar nu as fi dschis capota. Si unde pui ca era si mult mai spatioasa decat suratele concurente si chiar din segment mai mare. Dupa 6 ani de dragoste intensa s-a maritat coltul si asa au inceput cautarile pentru un nou mariaj auto.
In curand si partea ll: loz castigator in cautarea auto- asx; alegerea auto, achizitionare si impresii
Partea l
Era intr-o faina primavara a anului de gratie 2006 cand, desi eram tineri si nu aveam nimic, ne-am hotarat eu si sotul meu sa ne motorizam. Va dati seama, in 2006 dealerul nici nu te baga in seama daca nu spuneai de cand ai intrat pe usa ca vei sa cumperi. Si asa am intrat cam pe la toti: ford, skoda, renault, seat, vw. In final, in drum spre casa, la parterul unui bloc am poposit si la misu.
LASER FRATE. Am fost cuceriti de versatilitatea si modularitatea coltului 1.3 SAM benzina. Si-am trantit un leasing.
Super masina. Daca nu ar fi trebuit sa-i pun lichid parbriz nici macar nu as fi dschis capota. Si unde pui ca era si mult mai spatioasa decat suratele concurente si chiar din segment mai mare. Dupa 6 ani de dragoste intensa s-a maritat coltul si asa au inceput cautarile pentru un nou mariaj auto.
In curand si partea ll: loz castigator in cautarea auto- asx; alegerea auto, achizitionare si impresii
Si am luat-o deja la picior prin tara. Dupa aproape 400 km am poposit la Praid(ploiesti, brasov,sf gheorghe, miercurea ciuc, gheorgheni, praid). Pe o scurta portiune am testat si pilotul auto.
Pe scurt: 4 adulti si un copil cu tot cu bagaje ca spatiu a fost ok
Consum mediu 5.1 in conditiile in care am tinut-o cam in 2000 ture.
Viteza 1 si 2 tb schimbate rapid si abia din treapta 3 incepe sa-si arate asx muschii.
In concluzie dupa 500 km facuti de la achizitionare (acum 2 saptamani) ne impacam f bine.
Multumesc pt invitatia de la Paltinis si tuturor fanilor mitsu pt buna primire si ingaduinta in ale postarii pe acest forum.
Revin cu detalii si partea a 2 a a povestii mitsu - decizia achizitionarii mitsu asx, negociere si servicii dealer
Pe scurt: 4 adulti si un copil cu tot cu bagaje ca spatiu a fost ok
Consum mediu 5.1 in conditiile in care am tinut-o cam in 2000 ture.
Viteza 1 si 2 tb schimbate rapid si abia din treapta 3 incepe sa-si arate asx muschii.
In concluzie dupa 500 km facuti de la achizitionare (acum 2 saptamani) ne impacam f bine.
Multumesc pt invitatia de la Paltinis si tuturor fanilor mitsu pt buna primire si ingaduinta in ale postarii pe acest forum.
Revin cu detalii si partea a 2 a a povestii mitsu - decizia achizitionarii mitsu asx, negociere si servicii dealer
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator