Mitsubishi Asx 1.8l 4x4
QUOTE (PaulAdrian @ Aug 27 2013, 05:34 PM) Initial si eu as fi vrut sa iau un asx full ca si tine, culoarea kawasemi blue, dar din motive financiare am ales Lancerul.
Organizam o intalnire acum pe 31 august in Cluj, sper sa ni te alaturi!
La cat mai multi km fara probleme!
la intalnire vin, daca nu am nunta botez sau inmormantare )
albastrul de care vorbesti este mortal de frumos, mi-ar fii placut si mie, si probabil din cauza ca toate asx de la tv erau albastre.....asa a ramas asx pt mine ....albastru )
Organizam o intalnire acum pe 31 august in Cluj, sper sa ni te alaturi!
La cat mai multi km fara probleme!
la intalnire vin, daca nu am nunta botez sau inmormantare )
albastrul de care vorbesti este mortal de frumos, mi-ar fii placut si mie, si probabil din cauza ca toate asx de la tv erau albastre.....asa a ramas asx pt mine ....albastru )
- nfpetrovici
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 13, 2010 5:37 pm
A trecut 1 an si 25 000 km cu ASX , sunt sigur ca scriu ceva ce stie toata lumea , insa nu ma pot abtine sa nu imi spun parerea dupa atata folosinta a masinii.
Dupa experienta mea cu ASX am ajuns la mai multe concluzii , am sa le scriu aleatoriu , nu in vreo anumita ordine .
Mitsubishi ASX este o masina construita pentru oras , in conditiile in care noi toti conducem 90% din timp in oras , consider ca si-a atins scopul . Consumul in oras este foarte rezonabil , inafara ...... ma asteptam sa consume mai putin .
Calitatea materialelor din masina este MULT mai slaba decat la modelele mai vechi , asta observa oricine la scurt timp dupa ce foloseste masina . Volanul si nuca de la schimbator deja sunt sub orice critica , arata mai rau decat la un fiat din 1990 !!! plasticurile sunt groaznice , acestea se zgarie daca o musca aluneca cu piciorusele pe acel plastic.
Inginerii sau proiectantii de la mitsubishi primesc de la mine o bulina neagra pentru faptul ca nu au pus un avertizor sau ceva care sa te anunte ca urmeaza regenerarea DPF sau macar cand aceasta are loc , din punct de vedere a idioteniei / cretinismului situatiei , masina nu se deosebeste cu nimic fata de o marca europeana , lucru deranjant pentru mine , mai ales motorina din ulei cand nu esti pe faza sa stii ce ai de facut ( respectiv motorul tinut in 2 500-3 000 rot/min pe durata regenerarii ).
Personal as vrea ca usile sa se blocheze automat cand masina ajunge la 10 kmh , sa pot ridica geamurile din telecomanda , sa potdeschide portbagajul din telecomanda , sa pot rule fisiere video de pe disc sau usb in timpul mersului .....ei bine niciuna din acestea nu este posibila la dealer mitsubishi . rigiditatea de care dau dovada cand vine vorba de dorintele clientului este nemultumitoare.Daca eu vrea , cunoscand riscurile, de ce sa nu ma pot bucura de aceste facilitati , ele fiind posibile in mare parte .
Consumul este mai ridicat decat am crezut la inceput din teste si ce am citit pe net , insa este un consum rezonabil care se poate incadra la mic .
Gurile de ventilatie ( cele centrale ) aflate deasupra MMCS sufla aerul direct in fata ( bornau , mufa , mutra , etc ) sau direct in ureche , date la maxim jos direct pe mana care se afla spre consola centrala , asa ca dupa un drum lung ai de ales : conjunctivita la ochi sau gura + nas uscat ( sau ambele ) , dureri la ureche sau ureche infundata ( sau ambele ) , ori mana care te doare fiind semi-inghetata . Gurile de ventilatie NU se pot oprii , aerul fiind pe auto , prin aceste guri va iesii o mare parte din aerul rece conditionat , proiectantii iarasi niste cretini / idioti , sa nu puna un sistem de reducere a intensitatii si inchidere.
Avand pornirea la buton ..... pe coloana volan in locul unde ar exista contactul eu am un dop / capac de plastic , SUPER urat si gretos. de cate ori il vad , imi vine sa rup dopul ala de acolo sau sa pun peste un acctibild , oare era atat de scump sa puna un plastic FARA gaura pt contact ? de-a dreptul scarbos .
Tehnic masina este ok , mai putin porcaria cu regenerarea .
Personal o recomand oricui inaintea oricarui vestit TDI !
Dupa experienta mea cu ASX am ajuns la mai multe concluzii , am sa le scriu aleatoriu , nu in vreo anumita ordine .
Mitsubishi ASX este o masina construita pentru oras , in conditiile in care noi toti conducem 90% din timp in oras , consider ca si-a atins scopul . Consumul in oras este foarte rezonabil , inafara ...... ma asteptam sa consume mai putin .
Calitatea materialelor din masina este MULT mai slaba decat la modelele mai vechi , asta observa oricine la scurt timp dupa ce foloseste masina . Volanul si nuca de la schimbator deja sunt sub orice critica , arata mai rau decat la un fiat din 1990 !!! plasticurile sunt groaznice , acestea se zgarie daca o musca aluneca cu piciorusele pe acel plastic.
Inginerii sau proiectantii de la mitsubishi primesc de la mine o bulina neagra pentru faptul ca nu au pus un avertizor sau ceva care sa te anunte ca urmeaza regenerarea DPF sau macar cand aceasta are loc , din punct de vedere a idioteniei / cretinismului situatiei , masina nu se deosebeste cu nimic fata de o marca europeana , lucru deranjant pentru mine , mai ales motorina din ulei cand nu esti pe faza sa stii ce ai de facut ( respectiv motorul tinut in 2 500-3 000 rot/min pe durata regenerarii ).
Personal as vrea ca usile sa se blocheze automat cand masina ajunge la 10 kmh , sa pot ridica geamurile din telecomanda , sa potdeschide portbagajul din telecomanda , sa pot rule fisiere video de pe disc sau usb in timpul mersului .....ei bine niciuna din acestea nu este posibila la dealer mitsubishi . rigiditatea de care dau dovada cand vine vorba de dorintele clientului este nemultumitoare.Daca eu vrea , cunoscand riscurile, de ce sa nu ma pot bucura de aceste facilitati , ele fiind posibile in mare parte .
Consumul este mai ridicat decat am crezut la inceput din teste si ce am citit pe net , insa este un consum rezonabil care se poate incadra la mic .
Gurile de ventilatie ( cele centrale ) aflate deasupra MMCS sufla aerul direct in fata ( bornau , mufa , mutra , etc ) sau direct in ureche , date la maxim jos direct pe mana care se afla spre consola centrala , asa ca dupa un drum lung ai de ales : conjunctivita la ochi sau gura + nas uscat ( sau ambele ) , dureri la ureche sau ureche infundata ( sau ambele ) , ori mana care te doare fiind semi-inghetata . Gurile de ventilatie NU se pot oprii , aerul fiind pe auto , prin aceste guri va iesii o mare parte din aerul rece conditionat , proiectantii iarasi niste cretini / idioti , sa nu puna un sistem de reducere a intensitatii si inchidere.
Avand pornirea la buton ..... pe coloana volan in locul unde ar exista contactul eu am un dop / capac de plastic , SUPER urat si gretos. de cate ori il vad , imi vine sa rup dopul ala de acolo sau sa pun peste un acctibild , oare era atat de scump sa puna un plastic FARA gaura pt contact ? de-a dreptul scarbos .
Tehnic masina este ok , mai putin porcaria cu regenerarea .
Personal o recomand oricui inaintea oricarui vestit TDI !
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori