Consum Lancer
QUOTE (Cristi)QUOTE (Apple)bai insomniacilor, n-are nici o relevanta asa ceva...
Ia puneti voi mana pe volan si invartiti-va 100 km ziua intre orele 8-19 prin Bucuresti si laudati-va atunci cu ce consum aveti )
Aaaaaapple, se glumea aici.
Pareai mai poet la inceput, erai mai sentimental cand ne-ai descris intalnirea cu lanceru'.
Acum te comporti ca o bruta!
Era masina inca in rodaj, de aia...) Acum poate si ea sa se desfasoare in voie ... :-D
Ia puneti voi mana pe volan si invartiti-va 100 km ziua intre orele 8-19 prin Bucuresti si laudati-va atunci cu ce consum aveti )
Aaaaaapple, se glumea aici.
Pareai mai poet la inceput, erai mai sentimental cand ne-ai descris intalnirea cu lanceru'.
Acum te comporti ca o bruta!
Era masina inca in rodaj, de aia...) Acum poate si ea sa se desfasoare in voie ... :-D
QUOTE (DeBogdan)Mi-am adus aminte de ceva:
QUOTE (viperu)QUOTE (Cristi)In Bucuresti si benzinarele si tdi-urile se apropie la consum, daca nu chiar la fel in unele cazuri, luand in serios cele scrise in topicul asta.
Inca un pic si lancer sport dizal edition rivalizeaza cu EVO la consum. )
N-am citit inca ca vreun dizal are consum mediu de 17-18 litri
Sa vedeti consum de 44 l/100 km pe Pajero DID. Sa ma lasati un pic sa caut poza
Pe aproape de lancer :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
NU MA BATI. MI-A AFISAT 76 L/100 KM la plecare de pe loc .........
QUOTE (viperu)QUOTE (Cristi)In Bucuresti si benzinarele si tdi-urile se apropie la consum, daca nu chiar la fel in unele cazuri, luand in serios cele scrise in topicul asta.
Inca un pic si lancer sport dizal edition rivalizeaza cu EVO la consum. )
N-am citit inca ca vreun dizal are consum mediu de 17-18 litri
Sa vedeti consum de 44 l/100 km pe Pajero DID. Sa ma lasati un pic sa caut poza
Pe aproape de lancer :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
NU MA BATI. MI-A AFISAT 76 L/100 KM la plecare de pe loc .........
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
valorile astea nu sunt concludente.
orice masina consuma mai mult la pornire...consum care e raportat la distanta parcursa.
in mod normal, consumul apare dupa o anumita distanta parcursa, nu cred ca e fixa si pe langa asta cred ca mai sunt si alti factori care determina afisarea consumului mediu sau nu...stabilizarea consumului...nu stiu, nu am fost curios sa stiu.
uneori am impresia ca acest consum apare dupa un anumit timp de la pornirea motorului.
cand masina sta mai mult pe loc, distanta fiind 0, consumul de la pornire, mai mare sau mai mic se raporteaza la 0...rezulta infinit...daca apuca sa parcurga 1,2..N km sau doar metri... rezultatul e usor de intuit...de la 99.9 in jos.
asa se intampla si la alte masini.
de asta spun ca acel consum indicat de CB, in oras, este mai mare decat cel real.
masina parcurge km, sta in coloane, etc...cu cat aceasta distanta este mai mica, cu atat eroare valorii de consum indicata de ECU este mai mare.
si asta din doua motive:
1. pe de o parte valoarea aia ceva mare sau chiar maxima de la pornire nu are cand si unde sa scada la valoarea reala datorita distantelor mici, stationarilor dese si algoritmului rudimentar din CB care practic face niste esantionari...
2. stationarile dese si mersul in coloana duc la modificarea raportului consum/distanta pentru distanta creste putin sau f putin raportat la timp.
asta pe automat!
pe manual exista posibilitatea de reset si valorile imi par OK.
cel putin la masina mea.
De exemplu daca dupa ce am pornit motorul, plec imediat, consumul mediu care apare pe CB este mic si pana la destinatie devine si mai mic.In cazul asta ma pot lauda ca masina consuma putin.
Daca dupa pornirea motorului mai stau 1-2 minute atunci pe CB va apare un consum mare care in functie de trafic si de distanta parcursa, posibil sa nu mai scada la valoarea reala si atunci masina consuma mult.
De fapt e acelasi traseu, acelasi consum, in schimb valoare de consum raportata de ECU poate fi diferita cu mult, datorita unor "variabile" care nu sunt luate in calcul de algoritmul din CB.
Din aceste motive si nu numai, valorile exprimate de posesori variaza asa de tare.
orice masina consuma mai mult la pornire...consum care e raportat la distanta parcursa.
in mod normal, consumul apare dupa o anumita distanta parcursa, nu cred ca e fixa si pe langa asta cred ca mai sunt si alti factori care determina afisarea consumului mediu sau nu...stabilizarea consumului...nu stiu, nu am fost curios sa stiu.
uneori am impresia ca acest consum apare dupa un anumit timp de la pornirea motorului.
cand masina sta mai mult pe loc, distanta fiind 0, consumul de la pornire, mai mare sau mai mic se raporteaza la 0...rezulta infinit...daca apuca sa parcurga 1,2..N km sau doar metri... rezultatul e usor de intuit...de la 99.9 in jos.
asa se intampla si la alte masini.
de asta spun ca acel consum indicat de CB, in oras, este mai mare decat cel real.
masina parcurge km, sta in coloane, etc...cu cat aceasta distanta este mai mica, cu atat eroare valorii de consum indicata de ECU este mai mare.
si asta din doua motive:
1. pe de o parte valoarea aia ceva mare sau chiar maxima de la pornire nu are cand si unde sa scada la valoarea reala datorita distantelor mici, stationarilor dese si algoritmului rudimentar din CB care practic face niste esantionari...
2. stationarile dese si mersul in coloana duc la modificarea raportului consum/distanta pentru distanta creste putin sau f putin raportat la timp.
asta pe automat!
pe manual exista posibilitatea de reset si valorile imi par OK.
cel putin la masina mea.
De exemplu daca dupa ce am pornit motorul, plec imediat, consumul mediu care apare pe CB este mic si pana la destinatie devine si mai mic.In cazul asta ma pot lauda ca masina consuma putin.
Daca dupa pornirea motorului mai stau 1-2 minute atunci pe CB va apare un consum mare care in functie de trafic si de distanta parcursa, posibil sa nu mai scada la valoarea reala si atunci masina consuma mult.
De fapt e acelasi traseu, acelasi consum, in schimb valoare de consum raportata de ECU poate fi diferita cu mult, datorita unor "variabile" care nu sunt luate in calcul de algoritmul din CB.
Din aceste motive si nu numai, valorile exprimate de posesori variaza asa de tare.
Cristi, tu sugerezi ca un consum "real" este cel calculat cu masina ruland. Din pacate, stationarile cu motorul pornit fac parte din trista realitate a traficului actual... Eu sunt de parere ca si consumul de mers in gol trebuie sa fie socotit, deci ceea ce face CB este OK. Si daca faci consumul "la pompa" se socoteste mersul in gol. Ai dreptate ca diferiti posesori dau consumurile in mod diferit. De exemplu, eu pun la socoteala si consumul facut pe loc la incalzirea motorului, altul poate da doar valorile de dupa stabilizarea consumului in mers.
Tovarase Lancerlot, cu permisiunea membrilor activi ai partidului nostru, tin sa va marturisesc ca sunt de acord cu cele spuse de D-voastra mai sus.
Sunt de acord ca si consumul de mers in gol trebuie socotit...pentru ca exista acest consum...si chiar este socotit. Nu asta am vrut sa spun...
Pe scurt...asa cred eu...stationarile lungi si dese (motor pornit), duce la cresterea Erorii Valorii de Consum Mediu (care se calculeaza in functie de distanta).
De ce ?
Deoarece, in momentul in care distanta ramane constanta, CB-ul ar trebui sa gandeasca un pic altfel, si anume sa nu mai insumeze valorile de consum calculate "pe loc" la Valoare de Consum Mediu calculata in miscare...pentru ca asta se intampla acum si rezultatul este...o Valoare de Consum Mediu mai mare decat cea reala.
Ca solutie alternativa a fost inventat consumul mediu "pe manual" cu posiblitate de reset.
Sunt de acord ca si consumul de mers in gol trebuie socotit...pentru ca exista acest consum...si chiar este socotit. Nu asta am vrut sa spun...
Pe scurt...asa cred eu...stationarile lungi si dese (motor pornit), duce la cresterea Erorii Valorii de Consum Mediu (care se calculeaza in functie de distanta).
De ce ?
Deoarece, in momentul in care distanta ramane constanta, CB-ul ar trebui sa gandeasca un pic altfel, si anume sa nu mai insumeze valorile de consum calculate "pe loc" la Valoare de Consum Mediu calculata in miscare...pentru ca asta se intampla acum si rezultatul este...o Valoare de Consum Mediu mai mare decat cea reala.
Ca solutie alternativa a fost inventat consumul mediu "pe manual" cu posiblitate de reset.
La mersul in gol, fara deplasare pe axa orizontala consumul este in litri/h. Adica pentru o masina cu motor mergand, dar stand pe loc, consumul la 1.8 este aproximativ 1,3-1,5 litri/ora. cel putin la motoare cu cilindree de pana in 2000 cam asta e. Mai sus de 2000, cel mai mare consum l-am vazut la un porsche, 3,1 litri/h. Si la un Infiniti, 2,8 litri/ora. Vorbim insa de motoare de peste 4 litri
Calculul la pompa (adica la plin) este cel mai real.
Calculul la pompa (adica la plin) este cel mai real.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator