Consum Lancer
am observat si eu ca benzina de la mol e consumata mai rapid decat cea de la petrom (veorbesc de cea de 95) cred ca o sa-mi schimb furnizorul. ori petrom ori rompetrol.
In mod normal in bucuresti in jur de 9.5 - 10 daca sunt pasnic. sau la 13 -15 cand uit sa numar mai sus de 2.
La consmu mixt variaza de la un 6.7 l/100 km cu benzina de petrom la un 9.0 cu benzina de la mol. Asta cu medie de 9.0 a fost la ultimul plin si cu masina superplina, si 1/3 din parcurs drumuri superscurte prin oras, sub 5 km.
In mod normal in bucuresti in jur de 9.5 - 10 daca sunt pasnic. sau la 13 -15 cand uit sa numar mai sus de 2.
La consmu mixt variaza de la un 6.7 l/100 km cu benzina de petrom la un 9.0 cu benzina de la mol. Asta cu medie de 9.0 a fost la ultimul plin si cu masina superplina, si 1/3 din parcurs drumuri superscurte prin oras, sub 5 km.
- schultz_bz
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Iun 24, 2008 4:47 pm
deci e diesel?
Am vazut ca Marty era incantat de efix. Acum o sa plec la drum mai lung si o sa pun si eu sa vad care e diferenta. Va spun peste o saptamana rezultatul.
Sa vad ce influenta are uleiul asta nou de 0W20 de la mitsu. Pana acum, prin oras parca motorul e mai economic. E drept ca si Bucurestiul e mai liber dar nici de consum de 8.2-8.1 (cu benzina de la petrom)
Am vazut ca Marty era incantat de efix. Acum o sa plec la drum mai lung si o sa pun si eu sa vad care e diferenta. Va spun peste o saptamana rezultatul.
Sa vad ce influenta are uleiul asta nou de 0W20 de la mitsu. Pana acum, prin oras parca motorul e mai economic. E drept ca si Bucurestiul e mai liber dar nici de consum de 8.2-8.1 (cu benzina de la petrom)
Tot la acelasi capitol: Lancer 1.5 M/T, 16000 km, facut deja o revizie la 10000 si schimbat uleiul cu Motul X-Clean+ 5W30, iar ca benzina, de pe la 1500 km folosesc Efix sau Alto 101. Rezultatul de mai jos este minimul obtinut de mine, inregistrat pe o distanta de aprox. 60 km, pe un traseu unde sunt numai sate, unul langa altul (asa incat la viteza m-am incadrat intre 60-65km/h) si, ce-i drept, cu putin ajutor de vant din spate
[attachment=14057:Image031.jpg]
[attachment=14057:Image031.jpg]
- Fişiere ataşate
-
- Image031.jpg (372.89 KiB) Vizualizat de 2665 ori
Dar consumul este inregistrat dupa ce ai trecut de blestematia aia de trecere de pietoni de la Costila, nu? )
La mine ...am uitat sa ma uit cat mi-a mancat Sofia - Mamaia.... :-(.... Insa Mamaia - Bucuresti - Sinaia mi-a mancat 6.9, ceea ce mi se pare multicel. E adevarat, AC pornit tot drumul, portbagajul absolut FULL si eram 2 persoane in masina. De mers: autostrada 140km/h, in rest 110-120 in afara localitatilor, legal in interior. Cred ca din cauza vantului (lateral, culmea :-) ) am obtinut consumul asta asa mare.
La mine ...am uitat sa ma uit cat mi-a mancat Sofia - Mamaia.... :-(.... Insa Mamaia - Bucuresti - Sinaia mi-a mancat 6.9, ceea ce mi se pare multicel. E adevarat, AC pornit tot drumul, portbagajul absolut FULL si eram 2 persoane in masina. De mers: autostrada 140km/h, in rest 110-120 in afara localitatilor, legal in interior. Cred ca din cauza vantului (lateral, culmea :-) ) am obtinut consumul asta asa mare.
Am alimentat cu benzina de 99 de la Petrom si mi-a crescut consumul, desi masina se comporta la fel ca si cu benzina de 95. Astfel, in afara localitatii scoteam cu benzina de 95 un consum intre 6,2-6,8l/100km, iar dupa ce am baga benzina de 99 nu am reusit sa scad sub 7,4 nici in ruptul capului (desi am inceput sa conduc ca un mosulica). La fel si in localitate (Cluj-Napoca): scoteam intre 9-10l/100km cu benzina de 95, iar de cand am pus de 99 consumul estre intre 10,5-11,5.
Sfatul meu: daca aveti motoare pe benzina clasice (fara turbo) nu are rost sa alimentati cu benzina cu CO mare. Doar creste consumul, insa masina treage la fel!
Sfatul meu: daca aveti motoare pe benzina clasice (fara turbo) nu are rost sa alimentati cu benzina cu CO mare. Doar creste consumul, insa masina treage la fel!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori