Salutare,
Ma intereseaza sa achizitionez un Mitsubishi Lancer 2.0 benzina, fab.2007, kit ralliart.
Am gasit o masina care are 120.000 Km, kit ralliart, jante 17 inch la un pret de aproximativ 3350 Euro.
Cam cat consuma, care ar fi eventualele problem de exploatare, s.a.m.d.
Voi, in calitate de posesori de Lancer, poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi pentru achizitionarea unei astfel de masini.
Multumesc in avans.
Vreau Mitsubishi Lancer 2.0 Kit Ralliart
Referitor la consum iti poti face o impresie de aici :
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=4490
Motorul de 136 CP nu e spectaculos de sportiv,trebuie turat, dar in combinatie cu suspensia, directia si acest motor,masina este mai mult decat sportiva. Lancer-ul Clasic 2.0 este o masina foarte echilibrata si pe linie dreapta si in curbe.
Probleme mari nu are,si sunt cateva din ciclul ""?sa e toate" : Te poti astepta la discuri ovalizate fata dar poti trece la unele mai performante decat cele stoc cu costuri acceptabile(300-700 lei) ;un usor troncanit in caseta de directie (dar nesuparator),uneori zgomote ciudate de la amortizoarele fata -de fapt intra nisip in oalele arcurilor,ies la spalat;stratul de lac de pe vopsea cam subtire si se cam matuieste; instalatia AC poate crea iarna neplaceri in sensul ca uneori baga caldura mediu la parbriz si f cald la picioare ;o caroserie cam rigida dar eu pentru asta am si luat-o ; ambreiajul cum ai norocul,la unele a picat cam repede,altii nu au probleme,cred ca depinde si de sofer ; de motor,cutie,planetare si electrica nu s-a plins nimeni pana acum .Costurile de intretinere mai mult decat acceptabile (nu si la reprezentanta) filtru ulei-30 lei,filtru aer 30,filtru polen 40-60 lei ( http://www.ingaraj.ro/piese-auto-mitsub ... 076/18212/ )
Daca vrei o masina pt senzatia la condus ,confort la drum (nu ma refer la butonase,beculete si suporturi de pahare),fiabilitate,poate fi alegerea potrivita. Rigiditatea si schimbatorul care cere un pic de forta pot fi un pic obositoare in oras dar poti merge cu treapta 3 de la 20-120KM/h fara sa omori motorul
P.S.
Antifonarea redusa ,si in combinatie cu cauciucurile poate fi zgomotoasa la autostrada,dar intregeste senzatia de condus
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=4490
Motorul de 136 CP nu e spectaculos de sportiv,trebuie turat, dar in combinatie cu suspensia, directia si acest motor,masina este mai mult decat sportiva. Lancer-ul Clasic 2.0 este o masina foarte echilibrata si pe linie dreapta si in curbe.
Probleme mari nu are,si sunt cateva din ciclul ""?sa e toate" : Te poti astepta la discuri ovalizate fata dar poti trece la unele mai performante decat cele stoc cu costuri acceptabile(300-700 lei) ;un usor troncanit in caseta de directie (dar nesuparator),uneori zgomote ciudate de la amortizoarele fata -de fapt intra nisip in oalele arcurilor,ies la spalat;stratul de lac de pe vopsea cam subtire si se cam matuieste; instalatia AC poate crea iarna neplaceri in sensul ca uneori baga caldura mediu la parbriz si f cald la picioare ;o caroserie cam rigida dar eu pentru asta am si luat-o ; ambreiajul cum ai norocul,la unele a picat cam repede,altii nu au probleme,cred ca depinde si de sofer ; de motor,cutie,planetare si electrica nu s-a plins nimeni pana acum .Costurile de intretinere mai mult decat acceptabile (nu si la reprezentanta) filtru ulei-30 lei,filtru aer 30,filtru polen 40-60 lei ( http://www.ingaraj.ro/piese-auto-mitsub ... 076/18212/ )
Daca vrei o masina pt senzatia la condus ,confort la drum (nu ma refer la butonase,beculete si suporturi de pahare),fiabilitate,poate fi alegerea potrivita. Rigiditatea si schimbatorul care cere un pic de forta pot fi un pic obositoare in oras dar poti merge cu treapta 3 de la 20-120KM/h fara sa omori motorul
P.S.
Antifonarea redusa ,si in combinatie cu cauciucurile poate fi zgomotoasa la autostrada,dar intregeste senzatia de condus
sustin tot ce a spus avy 100%. As mai adauga un lucru. Daca jantele sunt mai mari si mai late (ziceai ceva de 17) s-ar putea sa schimbi capetele de bara (eu asa am patit si am legat "fenomenul" de jantele supradimensionate). Cu jantele originale de 16 si cauciucuri 195 (205)/50 masina se comporta perfect la drum intins si curbe. Pretul pe care il spui e foarte ok.
- trompaking
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Oct 10, 2013 2:59 pm
sau poti lua un lancer 2.0L si eu iti dau motor si transmisie si instalatie electrica completa cu calculatoare ..... 201 CP 4x4
precizez ca este acelasi cod motor deci la rar trebuie doar sa faci o schimbare de motor fiind de acelasi tip si fel , este o procedura simpla )
si atuncia poti zice ca este kit ralliart si la partea tehnica a masinii nu doar optic )
noroc
precizez ca este acelasi cod motor deci la rar trebuie doar sa faci o schimbare de motor fiind de acelasi tip si fel , este o procedura simpla )
si atuncia poti zice ca este kit ralliart si la partea tehnica a masinii nu doar optic )
noroc
QUOTE (eth0tty1 @ Oct 16 2013, 09:06 AM) sau poti lua un lancer 2.0L si eu iti dau motor si transmisie si instalatie electrica completa cu calculatoare ..... 201 CP 4x4
precizez ca este acelasi cod motor deci la rar trebuie doar sa faci o schimbare de motor fiind de acelasi tip si fel , este o procedura simpla )
si atuncia poti zice ca este kit ralliart si la partea tehnica a masinii nu doar optic )
noroc
asta da, daca ai banii necesari,timpul si skilurle necesare sau mecanicii potriviti!
precizez ca este acelasi cod motor deci la rar trebuie doar sa faci o schimbare de motor fiind de acelasi tip si fel , este o procedura simpla )
si atuncia poti zice ca este kit ralliart si la partea tehnica a masinii nu doar optic )
noroc
asta da, daca ai banii necesari,timpul si skilurle necesare sau mecanicii potriviti!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori