Mitsu Nou?
- Alexandru.Nae
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Mie Mai 27, 2015 12:18 pm
Cu Suzuki (ignis) actual, am facut 53.000 in 7 ani. Cu siguranta o sa fac si cu Lancerul la fel de putini. Costurile pentru consumabilele de articulatii, sunt accesibile unui om din patura medie a societatii ? Adica... pivoti+amortizor+ce-o mai fi pe acolo, OEM, sar de 500euro/roata ? NU sunt adeptul pieselor contrafacute sau care nu au holograma OEM, asa ca va rog sa nu luati in calcul piese no name.
Merci.
Merci.
Intra pe un site de piese, gen epiesa, ingaraj, autokarma sau ce vrei tu, si alegi masina pe care vrei s-o cumperi si te uiti la preturile pieselor aftermarket care-ti inspira incredere (sachs, kyb, pt suspensie de ex)
Piesele OEM, adica "originale", sunt cu 50-100% mai scumpe decat cele aftermarket de soi.
De ex ambreiajul e SACHS, daca te duci la mitsu si iei un ambreiaj OEM pe care scrie mitsu e mai scump decat unul SACHS in cutie pe care scrie doar sachs... Calitatea ar trebui sa fie aceeasi, desi sentimentul majoritatii e ca nimic (nici OEM) nu se compara cu piesa cu care a venit cu adevarat masina din fabrica...
Nu e nimic extravagant la suspensia Lancerului, n-ai surprize neplacute sau preturi astronomice, cum ar fi daca ai avea perne de aer sau cine stie ce suspensii adaptive, magnetice sau alte tehnologii recente. Cred ca 500 iti ajung pt ambele roti dar nu am facut socoteli...
Piesele OEM, adica "originale", sunt cu 50-100% mai scumpe decat cele aftermarket de soi.
De ex ambreiajul e SACHS, daca te duci la mitsu si iei un ambreiaj OEM pe care scrie mitsu e mai scump decat unul SACHS in cutie pe care scrie doar sachs... Calitatea ar trebui sa fie aceeasi, desi sentimentul majoritatii e ca nimic (nici OEM) nu se compara cu piesa cu care a venit cu adevarat masina din fabrica...
Nu e nimic extravagant la suspensia Lancerului, n-ai surprize neplacute sau preturi astronomice, cum ar fi daca ai avea perne de aer sau cine stie ce suspensii adaptive, magnetice sau alte tehnologii recente. Cred ca 500 iti ajung pt ambele roti dar nu am facut socoteli...
- Alexandru.Nae
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Mie Mai 27, 2015 12:18 pm
Sincer, referitor la AM vs OEM, mai ales cand vine vb de furnizori OEM cum era ex ambreiajului, nu prea ai de ales, pt ca piesa OEM nu vine de la fabrica mitsu, vine de la cei care-o fac pt piata de piese de schimb mitsu.
Ca sa iei ceva cu adevarat OEM, tre sa te duci si sa demontezi de pe o masina noua...
De ce nu le ceri celor de la tiriac oferta pt schimburile pe care ai de gand sa le faci? Gen va iau masina,dar dati-mi si o oferta pt schimbat astea... Poate negociezi si un discount, si o iei deja aranjata de acolo.
Ca sa iei ceva cu adevarat OEM, tre sa te duci si sa demontezi de pe o masina noua...
De ce nu le ceri celor de la tiriac oferta pt schimburile pe care ai de gand sa le faci? Gen va iau masina,dar dati-mi si o oferta pt schimbat astea... Poate negociezi si un discount, si o iei deja aranjata de acolo.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Masina aia daca e s-o exploatezi corect (revizii si ulei de calitate) te mai duce inca 200 de mii de km fara probleme.
Poate mai reusesti sa negociezi cu ei la pretul final si poate te ajuta sa schimbi si amortizoarele (in banii dati pe masina).
Probleme speciale nu au fost semnalate, doar trebuie sa o verifici ca pe orice masina second.
Lancer-ul apare si intr-un top din RO al celor mai bune masini second ce pot fi achizitionate la un pret sun 10 mii: http://www.vezicatface.ro/articole/cele ... 00-de-euro
Poate mai reusesti sa negociezi cu ei la pretul final si poate te ajuta sa schimbi si amortizoarele (in banii dati pe masina).
Probleme speciale nu au fost semnalate, doar trebuie sa o verifici ca pe orice masina second.
Lancer-ul apare si intr-un top din RO al celor mai bune masini second ce pot fi achizitionate la un pret sun 10 mii: http://www.vezicatface.ro/articole/cele ... 00-de-euro
- Alexandru.Nae
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Mie Mai 27, 2015 12:18 pm
Am oferta de revizii de la Tiriac, reviziile sunt ok financiar. Verbal mi s-a comunicat ca ma costa sub 1000 euro sa-i refac cap-coada toate articulatiile de pe fata.
...dar pana primesc ceva scris de la ei, as vrea sa aud opinia voastra, opinie impartiala.
ursul_bipolar - are toate reviziile facute la MCAR, la timp, tinand cont ca a fost in leasing operational, iar penalitatile sunt astronomice daca nu se respecta planul service. Nu cred ca au pus ulei prost sau si-au batut joc.
La consum inteleg ca mananca cat vrea ea, in functie de cum mergi ?! (undeva intre 10 si 15%)
...dar pana primesc ceva scris de la ei, as vrea sa aud opinia voastra, opinie impartiala.
ursul_bipolar - are toate reviziile facute la MCAR, la timp, tinand cont ca a fost in leasing operational, iar penalitatile sunt astronomice daca nu se respecta planul service. Nu cred ca au pus ulei prost sau si-au batut joc.
La consum inteleg ca mananca cat vrea ea, in functie de cum mergi ?! (undeva intre 10 si 15%)
- Alexandru.Nae
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Mie Mai 27, 2015 12:18 pm
- George1982
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm
Daca incepe VIN (seria sasiu) cu J, e made in Japan.
Incearca sa le spui ca nu vrei sa negociezi la pret, dar sa faca ei reparatiile (intern nu o sa aiba aceleasi preturi pe care le vei avea tu).
Eu unul nu ma feresc de AM de calitate. Daca faci o verificare anuala la revizie si nu iti bati efectiv joc de masina, nu o sa iti apara de azi pe maine probleme la suspensie-directie. Verificarea cum apare orice zgomot, vibratie, etc e mai importanta decat piesele OEM (la care pana acum nimeni nu a putut demonstra ca sunt mai bune calitativ decat cele de la acelasi producator, AM).
Lancerul e o masina la care nu prea o sa ai probleme de fiabilitate. O sa o vinzi de plictiseala, nu ca te usuca de bani.
Spor!
Incearca sa le spui ca nu vrei sa negociezi la pret, dar sa faca ei reparatiile (intern nu o sa aiba aceleasi preturi pe care le vei avea tu).
Eu unul nu ma feresc de AM de calitate. Daca faci o verificare anuala la revizie si nu iti bati efectiv joc de masina, nu o sa iti apara de azi pe maine probleme la suspensie-directie. Verificarea cum apare orice zgomot, vibratie, etc e mai importanta decat piesele OEM (la care pana acum nimeni nu a putut demonstra ca sunt mai bune calitativ decat cele de la acelasi producator, AM).
Lancerul e o masina la care nu prea o sa ai probleme de fiabilitate. O sa o vinzi de plictiseala, nu ca te usuca de bani.
Spor!
- Alexandru.Nae
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Mie Mai 27, 2015 12:18 pm
Da, seria sasiu incepe cu J - bine ca e facuta in Japonia!:) Am incercat sa negociez aceste aspecte, motiveaza ca pretul e mult prea jos pentru valoarea masinii si nu mai pot suporta cheltuieli suplimentare.
Nu ma plictisesc de masina asa usor, n-as fi renuntat la Ignisul pe care-l am acum daca nu aveam nevoie de mai mult spatiu, cu siguranta ca o sa o tin 7-8 ani.
Pe partea de safety cum e, airbaguri, etc ? Foloseste aceeasi caroserie si materiale ca Evolution ? (despre care am o parere foarte buna)
Nu ma plictisesc de masina asa usor, n-as fi renuntat la Ignisul pe care-l am acum daca nu aveam nevoie de mai mult spatiu, cu siguranta ca o sa o tin 7-8 ani.
Pe partea de safety cum e, airbaguri, etc ? Foloseste aceeasi caroserie si materiale ca Evolution ? (despre care am o parere foarte buna)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori